HWgeek פורסם 2013 בפברואר 13 Share פורסם 2013 בפברואר 13 יש לי קרוב ל10 שנות נסיון עם KSP(ראשל"צ בעיקר).קניתי מה המון מערכות בחלקים להרכבה עצמית(לא סומך על אף אחד שירכיב לי) , לא היו בעיות בחלקים העקריים, שטויות כמו זיכרון פלאש וכו' הוחלפו באחריות בחדשים לאחר מס' ימים, היו מקרים שבאו לקראתי והחזירו לוח אם חדש שקניתי והורכב כי לא ידעתי שלא תמך בRAID וכו'.לדעתי- החנות מצויינת לאנשי חומרה שמבינים ורק מחפשים מבחר גדול במחירים הכי נמוכים וקונים אותם להרכבה עצמית- לאדם הממוצע שזקוק לשירות וכו'- שיוסיפו קצת כסף וילכו לחנויות השכונתיות.אני בעקרון מאוד מרוצה מהם בעמידה בדרישות שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag80 פורסם 2013 בפברואר 13 Share פורסם 2013 בפברואר 13 אז תסביר את זה שזאת הרשת מחשבים בעלת מספר התביעות הגדול ביותר בגין לקוחות שרכשו ממנה מוצרים שלא מרוצים ים מתנאי האחריות או מפרסום מטעה לגבי המוצרים שהם מוכרים.אני שמח בשבילך שאתה בסטסיסטיקה של ה 20 אחוז שמרוצים,כי קשה לעבוד על אנשים בעלי רקע טכני חזק בתחום החומרה,על 80 אחוז הנוספים עובדים בגדול..כי הפיתוי לקנות מהם במחיר נמוך פיתוי שקשה לעמוד בפניו.סניף ראשון לציון זהו סניף בעייתי מאוד הוא הכי שכונה שאני הכרתי ,מבחינת איכות צוות העובדים ואני משווה לסניף ת"א ונתניה ,בראשון לצערי אין לי דברים טובים להגיד, לא חויית קנייה אופטמלית ,כאשר מוכרים בחנות מתכתבים בפסייבוק שאתה יושב מולם .(יש לי חבר שהיה שם שבוע שעבר שהלך לקבל הצעת מחיר לגבי מחשב) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 בפברואר 13 Share פורסם 2013 בפברואר 13 מקור לסטטיסטיקה שהבאת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 בפברואר 13 Share פורסם 2013 בפברואר 13 והשוואה לנתח המכירות שלה בשוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
satih פורסם 2013 בפברואר 20 Share פורסם 2013 בפברואר 20 מסכים עם HWgeek, גם אני קניתי את רוב החומרה בקספ, אבל הכל לאחר מחקר מעמיק לגבי הרכיבים (ובעיות אפשריות) כך שלמעשה תמיד הגעתי עם רשימת הדברים שאני צריך ללא שימוש ביעוץ לפני קנייה. פעמיים שהייתה בעיה טיפלו, פעם אחת כשקניתי ספק כח גנרי שלא עבד, והחבר שאיתו הרכבתי את המחשב הוריד ממנו את הברקוד, כך שלא הייתי יכול להוכיח שהספק מקספ ועדיין קיבלו אותו והחליפו לחדש במקום. פעם שניה כבר לא זוכר אפילו לאיזה חלק באתי לממש אחריות אבל מה שהרשים אותי שלמרות שלא הייתה לי חשבונית מצאו אותי במערכת וטיפלו בבעיה. בשביל השוואה בבאג אמרו שללא חשבונית לא יכולים לאתר את הקניה, אין מה לעשות וקיבלתי את זה, אבל עדיין כאן קספ יצאו טוב. אז מי שמחפש מחירים טובים ויש לו מספיק ידע טכני ומוכן לקחת את הסיכון, לדעתי קספ נותן פתרון טוב, מקסימום אם קספ יתנערו אפשר לפנות ישירות ליצרן (כמובן לבחור יצרן עם מוניטין RMA). מי שחושב שצריך להחרים את הרשת, זכותו כמובן. רק אלא שמחפשים מחירים זולים ושירות מעולה שלא ישכחו שאנחנו לא בארה"ב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.