גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות (פרט לעובדה קטנטנה) - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות (פרט לעובדה קטנטנה)


digitalseeker

Recommended Posts

אולי נשלח את חיים הכט לסניפי KSP ויחפש שם מוכרים צדיקים..

מה אתם אומרים?

מה שעצוב פה זה שעד שמוצאים "צדיק אחד" עוד נותנים לו מדליה..

זה לא שאי אפשר להגיד מילה טובה ולפרגן,אני בעד,אבל בוא נכנס לפורפורציה ,סהכ מוכר זה נותן שירות\בעל מקצוע לכל דבר וחלק מהעניין זה לתת שירות סימפטי והולם ללקוחות לשביעות רצונם,גם אם זה במדינת ..אני יודע קשה להאמין אבל זה המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה הכל טוב ויפה. תראה לי חנות אחת שלא מחפשת למכור, זה האינטרס שלה וככה היא עושה כסף.

מה קורה כשצריך לממש אחריות, כאשר הלקוח הופך לנטל מסויים על החנות ?

כאן נמדדות החנויות בעלות השירות הטוב מול אלו בעלות השירות הרע.

בנוסף לכך ידוע לי שאנשי מכירות רבים ממספר רב של חנויות מקבלים אחוזים מן המכירות שלהם לשכר, ברור שיש להם אינטרס להיות נחמדים ואדיבים, הכסף של הלקוח נכנס בחלקו לכיסם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הכל טוב ויפה. תראה לי חנות אחת שלא מחפשת למכור, זה האינטרס שלה וככה היא עושה כסף.

מה קורה כשצריך לממש אחריות, כאשר הלקוח הופך לנטל מסויים על החנות ?

כאן נמדדות החנויות בעלות השירות הטוב מול אלו בעלות השירות הרע.

בנוסף לכך ידוע לי שאנשי מכירות רבים ממספר רב של חנויות מקבלים אחוזים מן המכירות שלהם לשכר, ברור שיש להם אינטרס להיות נחמדים ואדיבים, הכסף של הלקוח נכנס בחלקו לכיסם.

אני איתך,מסכים עם כל מילה,מה שרשמתי היה אפיזודה אירונית על המצב שהגענו(מצב אבסורדי לדעתי)

ברור שיש אינטרסים וכו לכל מוכר וחנות,הצרה שבדרך משהו מתפקשש בשירות והלקוח הופך להיות לפעמים ארנק פתוח מהלך ,

לא אכפת לי שהמוכר ימכור לי רק כדי להרויח את העמלה שלו,רק שלא ישכח לחייך אלי באותה מידה שאחזור לקבל שירות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה מגמה של שינוי ב KSP, נראה לי במקרה יצא להם שלסניפים בירושלים הגיעו אנשים טובים שעושים את העבודה שלהם, גם בתלפיות וגם בהר חוצבים.

עד היום לא הייתי צריך לממש אחריות אבל ממה שראיתי עד עכשיו (והייתי שם דיי הרבה פעמים) היחס של המוכר מצויין :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן המשתמש הממוצע ואפילו הפרו יש לו זמן ועין כל כך חדה שיזהה אם הלוח אם פגום.

ואחריי שחתמת כנראה כבר אין דרך חזרה.. טריק מלוכלך מאוד.. אין להם שום אמון בלקוחות..

א.אתה יכול להיעזר בטכנאי שלהם בשביל לבדוק את הלוח - בחינם !

ב.זה בסך הכל כמו להגיד "אנחנו יודעים שיש לנו בעיות בלוחות אם - אז תבדוק לפני שאתה יוצא מהחנות - ואז נמנע את האי נעימות.

(כמו לבדוק תאריך של חלב).

וכמובן כמובן - אין מה לחיות בסרט ולחשוב שמבחינתם הם מעדיפים שתשלם אקטרסה עבור הרכבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.אתה יכול להיעזר בטכנאי שלהם בשביל לבדוק את הלוח - בחינם !

רגע, תן לי לבדוק האם הבנתי אותך: אתה יכול להעזר בטכנאי שלהם, שמקבל את שכרו ואת הוראותיו מKSP, בשביל שהוא ישכנע אותך שהלוח תקין ושאתה יכול בלב שלם לחתום על טופס בלתי חוקי ובלתי קביל משפטית שהחנות מחייבת אותך לחתום עליו כתנאי לקיום העסקה, בו אתה מצהיר בעצם שאתה מוותר על זכויותיך כצרכן לפנות לחנות לטיפול במסגרת האחריות גם אם לא שמת לב לפגם במעמד הקנייה וגם אם אין שום קשר בין הפגם שנמצא לבין התקלה שהתגלתה?

או שאתה שתול של החנות (קשה לי להאמין שכן אתה לא משתמש חדש), או שאתה פתי ברמות שלא יאמנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אגיד לך משהו....אני לא חושב שהם צדיקים, אני לא חושב שהם צודקים גם.

אני כן חושב שזה מוכיח שהם מכירים בבעיה הנפוצה אצלם עם הלוחות אם - שזה לפחות סימן טוב.

אני כן חושב שאם קונים ממקום שידוע בבעיות כאלו - כדאי לפתוח את הלוח אם שם ולבחון טוב טוב, ובמקרה של הטכנאי שהיה שם, ההתרשמות שלי שהוא לא היה מחפש לדפוק אותך בזמן הבדיקה, כי באמת שהייתי מרוצה מהשירות (למרות שלא בניתי עליו בכלל).

ולגבי הבחור פה שהגיב עם TMS - תודה :xyxthumbs:

tqFMr3A.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כן חושב שזה מוכיח שהם מכירים בבעיה הנפוצה אצלם עם הלוחות אם - שזה לפחות סימן טוב.

כן, הם מכירים. הבעיה היא הפתרון שהם מוצאים. אם הם היו רק מזהירים את הלקוחות לבדוק את הלוחות בזמן קבלתם כדי למנוע תסבוכת מיותרת בעתיד, היית מסכים איתך - הבעיה היא שזה לא מה שהם עושים. הם דואגים להחתים את הלקוחות על טופס "העדר תלונות", שאינו משרת את הלקוח בשום צורה - אך מנשל אותו (או לפחות מנסה, כי הטופס עצמו לא חוקי) מזכותו לפנות אליהם אח"כ לתיקון במסגרת האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר VIC היקר - יש טופס חדש , אני לא מדבר על זה שנמצא מאחורי החשבונית.

אני מדבר על טופס שמחייב אותך לפתוח את הלוח אם במקום ולבדוק שאין כלום שבור עקום או חסר.

אתה חותם על זה שפתחת את הלוח אם בחנות ושבחנת אותו ושכלום לא שבור או חסר.

וזה טופס מעולה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובאמת קשה לך להבין איזה שימוש ייעשה בטופס זה אם תגיע הביתה לאחר הקניה ותגלה שלוח האם לא תקין, וכשתחזור תחנות תתגלה על לוח האם שריטה שלא ראית בחנות (אפילו כזו שאין לה שום קשר לתקלה)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

VIC היקר....

בתור אחד שעבד שנתיים בחנות צעצועים עם שירות מעל ומעבר.

כשלקוח מביא ציוד עם פגיעה פיזית - אף חנות ואף יבואן לא ממהר להחליף או לתקן לו את זה.

כנ"ל לגבי TMS עם המארז שפורסם.

כנ"ל לגבי KSP עם לוחות אם.

וכנ"ל לגבי TOYS R US עם צעצוע שבור.

ברור לך שרוב החנויות לא מבקשות ממך לפתוח ולבדוק במקום - ככה שזה בפני עצמו צעד יפה !

ברור לך שרוב החנויות לא יחליפו לך עם פגיעה פיזית על פי מילתך בלבד.

ברור לי שיש חנויות שיודעות לתת שירות מעל המצופה ויחליפו לך למען הסר ספק.

הבעיה של KSP - שכמו רוב המקומות הם לא מחליפים מוצר עם פגם פיזי על פי מילתך בלבד למרות שאצלם הנושא הזה ממש אבל ממש נפוץ כנראה עקב QUALITY CHECK ירוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה לציין לשבח את המוכר בירושלים הר חוצבים, אין לי מושג לשמו אבל הוא עם שיער ארוך, פירסינגים באוזניים ובגבות.

בחור אדיב ונחמד ובתור אחד שנתן שירות במשך שנים - הוא נותן אחלה שירות.

דווקא מפתיע אותי מה שאתה אומר... אני גם נתקלתי במוכר הזה לאחרונה, כשקניתי , ולצערי, קיבלתי מאותו מוכר יחס מזלזל ואנטיפטי, ברמת שירות שאף פעם לא יצא לי להתקל בעבר. וזה עוד בניסוח עדין ואני לא ארחיב. לא יודע מה עבר עליו באותו יום, ואם הוא תמיד כך, אבל מבחינתי זאת הייתה חוויה ממש מרגיזה. יצאתי בטעם רע מהמקום. אם לא הייתי צריך את הנייד, ממש לא התחשק לי לקנות מהם בעקבות היחס המבזה שקיבלתי.

מאז אני מעדיף להימנע מקנייה אצלהם בסניף (והאמת שבכלל ברשת) אלא אם כן אין לי אלטרנטיבות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

VIC היקר....

בתור אחד שעבד שנתיים בחנות צעצועים עם שירות מעל ומעבר.

כשלקוח מביא ציוד עם פגיעה פיזית - אף חנות ואף יבואן לא ממהר להחליף או לתקן לו את זה.

כנ"ל לגבי TMS עם המארז שפורסם.

כנ"ל לגבי KSP עם לוחות אם.

וכנ"ל לגבי TOYS R US עם צעצוע שבור.

יצא לי לעבוד כטכנאי, ובד"כ ניתן להבדיל בין פגיעה פיזית חיצונית הנובעת משימוש לא זהיר (או אף לא סביר) לבין תקלה "פיזית" הנובעת מפגם ביצור - אבל יתרה מכך, תמוהה לי חוסר התיחסותך לעניין קטנטן אחד: הסעיף הזה שאתה חותם עליו בעצם נותן לKSP צ'ק פתוח לסרב לטפל בכל תקלה שהיא שהתרחשה בתקופת האחריות אם טכנאיה יצליחו למצוא על פני הלוח פגם פיזי כלשהו. דמיין את המצב הבא: קנית , תוך כדי ההרכבה (העצמית, על ידך) נשרט קצת הפלסטיק של הלוח אך זה לא התבטא כלל בפעילותו, והמחשב עבד מצויין. אחרי חודש אחד מחריצי הזכרונות הפסיק לעבוד. חזרת עם הלוח לחנות. המוכר עבר עליו עם זכוכית מגדלת (אם לא ידעת, זה מה שהם עושים כשחוזר אליהם לתיקון - אני מעיד מנסיון אישי) ומצא את השריטה הקטנה שהשארת. "מצטער", הוא אומר, אבל הלוח אינו מכוסה באחריות. הנה, אפילו חתמת על טופס הפוטר אותנו מאחריות במקרים כאלה".

תהנה - ואל תשכח לשבח את הטופס הזה גם אחרי שמשהו בסגנון המתואר לעיל יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי חודש אחד מחריצי הזכרונות הפסיק לעבוד. חזרת עם הלוח לחנות. המוכר עבר עליו עם זכוכית מגדלת

ולא מצא דבר.

הסתכל ימינה ושמאלה לוודא שאף לקוח לא רואה, לקח מברג קטן ושרט בזריזות את הלוח.

"מצטער", הוא אומר, אבל הלוח אינו מכוסה באחריות. הנה, אפילו חתמת על טופס הפוטר אותנו מאחריות במקרים כאלה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גילוי נאות: אני לקוח ותיק לשעבר של KSP שהחליט לא לקנות מהרשת בגלל אופי התנהלותם בנושא אחריות ושירות ,

נקודות למחשבה:

חנות המחתימה אותך על טופס שאשרת שהמוצר שרכשת תקין מבלי שאין לך מושג בכלל אם הוא תקין ,והשומרת לעצמה את הזכות להחליט אם לקבל את המוצר בחזרה לתיקון לפי סעיפים כאלה או אחרים שמסתבר שאתה חתום עליהם ללא ידיעתך שזה מבטל אחריות,נראה לי הזוי.

אין שום סיבה בעולם שתקבל מוצר חדש פגום המחנות ,לכן לא נראה לי שלקוח צריך להפוך לטכנאי מחשבים בחנות ולבדוק מכף רגל ועד ראש את המוצר שרכש.אם החנות דורשת זאת כתנאי לקניית המוצר תסיקו בעצמכם איזה מוצרים יוצאים להם מהחנות.

לא יכול להיות שמרגע שהקונה יצא מהחנות עם המוצר,הוא נתון לחסדיה של החנות במידה וירצה לממש אחריות.

זה פשוט לא נתפס שיטת השקשוקה הזאת שלהם,ההרגשה זה כמו שאתה קונה בשוק,המוכר לא מכיר אותך אחרי המכירה והדוכן ממשיך למכור פראייר הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...