עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

כי מצפים מהלקוח לקחת אחריות...

ורק אז יחליפו לו? :P

  • תגובות 300
  • צפיות 61k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

Definitely Maybe

יש לך דעה, הדעה שלך היא תסמונת האישה המוכה.

במקום להסביר למה זה המקרה אתה מפיל את זה והולך, ממש יפה.

אם לא עבדת אי פעם בתור מוכר שירות הדעות שלך מאבדות מתוקפן.

אני עבדתי ונתקלתי בלקוחות רמאיים. חלק משמעותי מהם התנהגו באופן דומה מאוד לאופן שבו מתנהג פותח הת'רד אז לדעתי האישית הוא משקר או אינו אומר את כל האמת.

זו דעתי, הסברתי אותה בפוסט שעליו הגבת וגם עכשיו.

חושב שזו התסמונת ? הבמה לרשותך , אנא הסבר.

אני ממש לא חושב שהדיעה שלי מאבדת מהמשקל שלה בגלל שאף פעם לא מכרתי מחשבים... אני לא רואה סיבה לקבוע שפותח הת'רד משקר והחנות צדיקה. מה שאני רואה זה בריחה מאחריות ומקצועיות שהייתי מצפה לראות במוסך פחחות ולא בחנות מחשבים. בכל מקרה כבר הבנתי שדווקא אתה לא בדיוק אובייקטיבי אז אני לא רואה טעם להמשיך בדיון.

פורסם

^^אם אין לך דעה קדומה אני קומקום

לא, אתה פשוט לא אובייקטיבי.

פורסם

אני לא אובייקטיבי ? ברור.

אתה לא אובייקטיבי ? גם ברור.

לי היה ניסיון עם נזק פיסי ממשלוח של TMS ונתקלתי בשירות מעולה. זה בהחלט פוגע באובייקטיביות שלי.

לפי התגובות שלך אתה מצפה שגם אם הלקוח לקח פטיש 5 קילו והתחיל לשחק איתו ועם המארז החנות צריכה להחליף, כל עוד אין לה מצלמה נסתרת בבית של הלקוח שמתעדת את המקרה.

עריכה :

רק רציתי להוסיף שאני רואה את המקרה הזה כ"הוא אמר" נגד "הוא אמר"

לפי ההתנהגות של הלקוח אני נוטה להאמין לחנות. יש לי סימוכין אחרים מלבד תחושת בטן ? לא.

פורסם

GIL28 - לא לכל מארז יש דלתות נפרדות -למארז ספציפי זה אין דלת נפרד ליבאון עשיתי בדיקה שלקוח היה בחנות.

הייתה אפשרות להזמין מארז נוספף - לעשות בדיקה/השוואה - אך פעולה זאת לא מבטיחה פתרון ללקוח שדרש מארז חדש. אם בכל מארזים דלת נפתח באותה צורה - מה עושים מחליפים ללקוח מארז שלא נפתח באותה קלות כמו בסרטן ביו-טוב. לקוח אחר - אולי גם אתה היה אומר סבבה תזמינו מארז חדש ואז נראה האם באמת יש הבדל. לקוח ספציפי זה המשיך לעמוד על שלו - לא מעניין אותי כלום - רוצה מארז חדש.

מערכת בסכומים כאלה לא יכולה לצאת פגומה מחנות . אף אחד לא היה שולח הזמנה בעיתית ללקוח בידעה שלקוח יתקשר אחרי שהוא יקבל אותה- וידענו שמדובר בלקוח ששם לב לפרטים ההכי הכי קטנים עוד תוך כדי הזמנה.

פורסם

באמת יש דברים שלא מסתדרים פה עם ההגיון.

משלוח של מארז מגיע באריזה בטוחה, נסיע עם סדין של מיטה וחצי :lol: לא יודע עד כמה בטוח.

אם ככה זה היה אז הרי אז חברות שליחויות היו עוטפים חלקים בסדינים, ואולי ציפה למעלה ליתר בטיחות.

כשלקוח פתח את הדלת וכנראה שראה שהמאוורר לא תקין הוא היה צריך להודעי על זה כי המאוור מול העיניים כשאתה פותח את הדלת.

אם הוא פתח וראה שהכל תקין, אז בדרך לחנות או בסגירה אגרסיבית של הדלת או לא יודע איך אבל לא בתוך החנות המאוורר נשבר.

כל יפי נפש שאומרים שהחנות אשמה, אתם באמת חושבים שחנות שכולם מרוצים ממנה תרצה להוציא בכוונה תחילה מוצר פגום מתוך המעבדה שלהם.

לפני שהם בכלל שולחים מוצר הם בודקים שהכל עובד תקין.

הבעיה יכולה להיות בשני מקורות, או חברת שילוח או בלקוח עצמו.

לפי נסיון שלי אנשים אישית שהרכבתי להם מערכות והם ניסו לפתוח\לראות\לשחק ושברו חלק כזה או אחר, אתם יודעים מה האשימו אותי בהתקנה לא נכונה. פעם אחד אפילו מצאתי כ.מסך שניסו להוציא אותו בלי לפתוח את הקליפס, מחשב לא עולה ומאשימים אותי.

כאשר המחשב עבד לפני כן יותר משבועיים.

פורסם

אני לא אובייקטיבי ? ברור.

אתה לא אובייקטיבי ? גם ברור.

לי היה ניסיון עם נזק פיסי ממשלוח של TMS ונתקלתי בשירות מעולה. זה בהחלט פוגע באובייקטיביות שלי.

לפי התגובות שלך אתה מצפה שגם אם הלקוח לקח פטיש 5 קילו והתחיל לשחק איתו ועם המארז החנות צריכה להחליף, כל עוד אין לה מצלמה נסתרת בבית של הלקוח שמתעדת את המקרה.

עריכה :

רק רציתי להוסיף שאני רואה את המקרה הזה כ"הוא אמר" נגד "הוא אמר"

לפי ההתנהגות של הלקוח אני נוטה להאמין לחנות. יש לי סימוכין אחרים מלבד תחושת בטן ? לא.

ההבדל בינינו - לך יש סיבה (מוצדקת) לא להיות אובייקטיבי, קיבלת שירות טוב.

לי אין סיבה להיות לא אובייקטיבי...

אני לא בונה מפרטים בפורום מחנות X או Y

לא ממליץ על חנות Z.

ולא תוקף את KSP בת'רד אחד ומאשים את הלקוח בת'רד אחר בגלל שהחנות היא TMS.

פורסם

אם כך, צריך להביא מארז נוסף ולבדוק.

פורסם

לא הכי פשוט שפותח הדיון יעלה סרטון \ תמונות של המארז והנזק שביכול נגרם לו ?

מצד אחד אני כן מזדהה עם הלקוח ויכול להיות שבאמת בתמימות הוא לא שם לב שהמאוורר הגיע שבור מסיבה כזאת או אחרת ולכן לא טרח לעדכן את TMS וגם דלת המארז (לא מאשים את TMS אבל יכול להיות שבמהלך המשלוח קרה X Y Z)

מצד שני,יש אנשים שקשה להם להודות בנזק וקל יותר להאשים את החנות

עכשיו תנסו להיכנס לראש של TMS

למה ש TMS לא ישלמו על נזק שהם עשו ועקב כך יפגעו במוניטין הטוב של החברה ? הסיבה היחידה לכך היא שהם יודעים בוודאות שהם לא אשמים

אני לא מצליח למצוא סיבה אחרת ..

דבר נוסף שדיי הציק לי הייתה הכותרת של הדיון הקודם "TMS דפקו לי מארז שעלה 1300 שקל, איזה כיף לי"

האשמה ישירה כנגד TMS בלי שום היסוס

למה לא "יכול להיות ש TMS דפקו לי מארז"

"מארז פגום שנקנה מ TMS, מה עושים ?"

ואני יכול לשבת ולתת עוד ועד כותרות שימצו את הדיון מבלי להאשים ישירות את החנות

למה פותח הדיון בחר "להאשים" תחילה את החנות?

ןמכיוון שאני לא יכול לשפוט אף אחד מהצדדים,

מחכה לראות מה בית המשפט יחליט ואיך יגמר הסיפור ההזוי הזה

פורסם
  • מחבר

הנה דברים שחשוב שתדעו אם שכחתם או אם לא ציינתי קודם לכן:

- לגבי 4 הדיונים הראשונים, שנכתבו מתוך כעס ותחושת אי-צדק, דיברתי עם קיריל עוד לפני הנסיעה אליו והוא אמר בסדר ואמר להביא את המחשב אליו, לא ניתנה לי אפשרות לשנות את שמות הדיונים בגלל שהם ננעלו.

- עטפתי את המארז בסדין, ואת זה אחד הטכנאים ראה כשהוא דאג שהדלת תהיה פתוחה בשבילנו, השתמשנו בסדין לא משנה מה יגידו פה זה קרה.

- אדום קיריל הנכבד שכח להזכיר שלא הציע בכלל להביא מארז חלופי, הוא אומר שיכל לעשות זאת, אני מזכיר ואומר שרצינו לחזור עם מארז תקין, אף אופציה לא נשללה, והיא היתה בסדר הזה: א. תיקון בפלייר. ב. החלפת דלת. ג. גריז - לא הסכמתי. ד. לאחר שלקיריל לא היו אופציות נוספות דרשנו מארז חלופי, הוא היה מוזמן להציע איזה אופציה שהוא רוצה, הוא לא, זה מה שחשוב, אני לא הטכנאי, אני רוצה לקבל מארז תקין, לא קיבלתי, שהם ידאגו לזה, נתתי להם יד חופשית למארז ואת זה אני וקיריל יודעים, לא הצליחו, בסדר זה לא בושה, קחו אחריות ותחליפו את הרכיב הפגום.

- לגבי המאוורר, פה זה כבר שיא החוצפה, כל מי שיודע איך מאוורר בנוי ידע שמאוורר מורכב על ציר חופשי, ללא שום הפרעה, לא צריך להיות גאון גדול בשביל לדעת זאת, עכשיו תדמיינו רכב נוסע עם מארז סגור וקשור בחגורה עם סדין, אוקי? גם אם אתה נוסע בטנק מרכבה או בג'יפ בשטחים המאוורר לא יעשה דבר חוץ מלהסתובב סביב עצמו שוב ושוב, איך המאוורר שרד יום גשום עם כבישים מלא בורות ב UPS? נס לפי TMS.

ד.א: אדון קיריל גם שכח לציין שכשהדלקתי את המחשב התקשרתי ושאלתי את שלומי למה יש מאוורר אחד כבוי, הוא אמר לי הכל בסדר פשוט תדליק אותו, הדלקתי ונחרדתי לשמוע רעש זוועתי מהמאוורר (מתברר שהם לקחו את החוטים שמחברים את המאוורר וליפפו אותו לכמו כדור חוטים, הכדור הזה היה צמוד למאוורר וכשהדלקתי לפי הנחייתו של שלומי המאוורר עשה רעש נוראי), שאלתי את שלומי אם יש סיכוי שזה גרם לנזק והוא אמר "לא אין מה לדאוג"- בעת העברת המחשב לרכב המחשב הושכב בשביל להזיז אותו, החתיכה השבורה של המאוורר נפלה מהמאוורר לחלל המארז, זאת הסיבה ששמענו משהו זז בתוך המחשב ולא הבנו מה הגורם לכך.

רק שתדעו לכם, בין אם אתם מבינים את מה שאני מרגיש או שלא, שמהנקודה שלי המצב שונה בהרבה ממה שאתם רואים אותו, המארז הזה הגיע אליי עם דלת שאינה נפתחת ומאוורר שהרעיש והדרך היחידה לסדר זאת הייתה לפתוח את המארז (אז התגלתה הבעיה) והזזת החוט עם אזיקונים.

מה שחשוב לי זה שאפשר לראות שהמארז כולו כולל הדלת נראה כמו חדש, ונלקחו כבר תמונות, אם הדלת לא הייתה נכנסת אי אפשר היה לדעת שיש בעיה עם המארז, אין שריטות (לא מדבר על השפיצים איפה שהמסילה נכנסת, זה גם יש בצד השני, TMS פשוט הוסיפו עוד שיופים למסילה התחתונה) והדלת עצמה לא מעוקמת.

דבר שיראה לשופט איך התחייסתי למארז הזה, ולא ממש משנה לי מה חלקכם אומרים, התייחסתי מהרגע הראשון למארז הזה כמו למלך, שמרתי עליו כל הזמן, וברגע שאני אזדקק לה היא כראיה תראה כמה שמרתי עליה, ויש לי ידע במחשבים.

פורסם

יש מצב שתשתף אותנו בתמונות ?

פורסם

כן תמונות ומפרט.

חוץ מזה אתה יודע שלגבי אחריות זה 14 יומי עבודה נכון? ודרישה להחלפה תיקון או כל דבר אחר באותו יום זו חוצפה.

פורסם

סדין לא מגן בפני שום דבר.

רעש חזק מהמאוורר לא הדליק אצלך נורה אדומה בוהקת? ואני מתפלא על הטכנאי שאמר שזה בסדר.

פורסם
  • מחבר

כן תמונות ומפרט.

חוץ מזה אתה יודע שלגבי אחריות זה 14 יומי עבודה נכון? ודרישה להחלפה תיקון או כל דבר אחר באותו יום זו חוצפה.

אני רוצה שתראו את הפוסט הזה לדוגמא איך שאנשים פה אוהבים להכנס בי בלי לדעת את רוב מה שקרה.

אני אישית אמרתי לקיריל ולטכנאים "קחו את הזמן, גם אם זה לוקח שבועיים, העיקר שהמחשב יעבוד כמו שצריך".

אתה מצד אחד מעיר לי על זה שפתחתי דיון על TMS ללא תגובה מהם אבל אתה עושה את אותו הדבר בלי לדעת מה היה ומה לא, תתבייש.

ואת התמונות אביא ברגע שיהיה לי זמן, הייתי מאוד עסוק עם המחשב החדש שלי, לגבי מפרט כבר רשום פה בפורום מפרטי מחשב רק בלי מערכת הפעלה וקירור mugen 3, חוץ מזה שאין לזה שום קשר לת'רד הזה.

פורסם
  • מחבר

סדין לא מגן בפני שום דבר.

רעש חזק מהמאוורר לא הדליק אצלך נורה אדומה בוהקת? ואני מתפלא על הטכנאי שאמר שזה בסדר.

השיחה היתה בערך בשעה 11-12 בבוקר ביום ראשון, כשהמחשב נפתח לראשונה.

אמרתי לשלומי הטכנאי שרעש כזה עלול לגרום לבעיות והוא אמר שאין מה לדאוג הכל בסדר, אני עד עכשיו לא מאמין לו שדווקא זה היה המאוורר היחיד שכבוי ושנדלק עשה רעש נורא, ואף אחד לא כיבה אותו בכוונה.

לא מאמין ולא אאמין.

את כל זה קיריל שכח להגיד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים