עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

הפורום לא לטובת tms, אבל משתמשים מסויימים כן.

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

idanmal - מספר ההזמנה לא כתוב על הקבלה?

לצערי לא וקניתי שלושה מסכים משלושה חנויות שונות..

פורסם

access - בכל הכבוד, נראה לי שהתבלבלת. אתה זה שהתחיל לזרוק האשמות נגד "מספר משתמשים" שהעלו כביכול, לטענתך, "האשמת אדיוטיות". אתה זה שצריך לנבור אחרי ההודעות כדי לבסס את מה שאתה אמרת, אחרת, אתה הוא זה שמבלבל את המוח. תסתכל על הודעות שפורסמו בינתיים ע"י אחרים. ובוא נסיים בזה.

idanmal - זה מאוד משונה. אני בספק אם זה חוקי כי זה לא סביר לדרוש מהצרכן לנקוט בצעדים משונים כמו העתקה של מספר כזה או אחר מהאריזה כתנאי למימוש אחריות. מניסיוני כצרכן בד"כ מספר ההזמנה כתוב על טופס כלשהו שנמסר ללקוח כך שלא צריך לשמור את האריזה. ממילא החוק לא מחייב שמוצר שנמסר במסגרת האחריות יועבר באריזתו המקורית.

פורסם

HERO, מספר ההזמנה הוא מספר פנימי, בין חנות ליבואן והוא מופיע על גבי האריזה.

פורסם

עוד דבר בקשר למדיניות של דל - האחריות :

האחריות על המסך מתחילה מהרגע שהיבואן מקבל את המסך מדל.

כלומר אם מסך שוכב מספר חודשים אצל היבואן\חנות - האחיות כבר "מתבזבזת"

שוב המדיוניות של דל...

פורסם

ציטטתי את מי שהייתי צריך ובכל מקרה המטרה הייתה לצאת בכלליות נגד הדעה שהפורום מוטה.

אתה לא מדייק. הרמיזות הן לגבי משתמשים אחרים באופן שמשליך על הפורום שכן המנהלים לא עושים דבר

אתה טענת שהמנהלים לא עושים כלום. נגד ההאשמה הזו אני רוצה שתוכיח את הדברים שלך.

אתה לא יכול לזרוק טענה לאוויר ולצפות ממני לשבת ולקבל אותה בלי לבקש ממך להוכיח אותה.

הפורום לא לטובת tms, אבל משתמשים מסויימים כן.

אין לי או למישהו בפורום שליטה על הדברים האלו.

כל עוד מדובר באדם פרטי ללא זיקה לחנות או גוף מסחרי זכותו להביע תמיכה או הסתייגות ממקום מסויים (כל עוד זה נעשה בהתאם לכללים)

אני מאמין שאם משהו תוקף בלי סיבה, הציבור בפורום יודע להעמיד אותו על מקומו.

בסוף טעויות קורות בכל מקום, השאלה מה היחס בין מספר המרוצים ומספר הלא מרוצים.

פורסם

אתה באמת לא יכול לצטט הודעות שלדעתך תומכות בטענה שלך?

פורסם
לצערי לא וקניתי שלושה מסכים משלושה חנויות שונות..

ORDER NUMBER - מספר משמש יצרן - יבואן. גם לחנות אין את המספר הנ"ל. שאנו קונים/מוכרים מסכים של דל - מה שנסרק במערכת זה סיריאלי כמו בכל מוצר אחר. בעזרת סיריאלי+מייל ליבאון ניתן לקבל ORDER NUMBER ולמסור אותו ללקוח.

פורסם

הצלחתי לערוך דרך האייפון:

[ATTACH]3073[/ATTACH]

זה מה שצריך לשמור, שמרתי את הקרטונים על כל מקרה, זה הרבה מקום דרך אגב..

פורסם

הדרישה לשמור את המספר הזה איפשהו היא לכשעצמה עוד איכשהו סבירה - הבעיה היא שזה לא נאמר ללקוח במעמד הקניה. יש לי מסך של DELL, וכשקניתי אותו כלל לא ידעתי על מדיניותם זו, ואיש לא טרח לידע אותי. האם הם חושבים שזה נותן להם זכות להתנער ממני אם המסך שובק חיים בתקופת האחריות?

ולגבי תחילת תקופת האחריות ביום קבלת המסך אצל היבואן ולא ביום מסירתו ללקוח, גם אם זה אכן כך מבחינתם, זה עדיין אמור לעניין ללקוח את הביצה (הימנית הפעם). חוק זה חוק.

פורסם

החוק מחייב אותם בשנה.

בשנה הראשונה לאחריות אתה באמת יכול לטעון את זה ולמממש אחריות כאשר תספיק לך הוכחת קנייה.

פורסם

זה לא קשור לדיון אבל..בגלל שלא הייתי רגיל לצבעים של dell כי עברתי מסמסונג, הייתי בטוח שהמסך הראשון לא בסדר מבחינת צבעים ודורש כיול של החברה.

התקשרתי ופתחתי פניה ב-dell, במשך שבועיים אני בשיחות עם אותו נציג, כולל לשלוח תמונות והסברים, הנציג טען כל הזמן שהוא מחכה לאישור החלפה מהמנהלים שלו, בשלב מסויים אמר לי תוך כמה ימים יחליפו לך...

מאז לא שמעתי מהם ועברו כבר כשלושה חודשים(תוך כדי הפניה קניתי עוד מסך והבנתי שאלו הצבעים של דל), לפני שבועיים שלחתי לו מייל ורשמתי בו: קניתי שלושה מסכים שלכם אתם חברה מגעילה עם שירות מסריח, שום תגובה מצידם...

פורסם
החוק מחייב אותם בשנה.

בשנה הראשונה לאחריות אתה באמת יכול לטעון את זה ולמממש אחריות כאשר תספיק לך הוכחת קנייה.

אתה יודע, גיל, לקוחות כמוך היא אחת הסיבות לכך שבעלי העסקים מרשים לעצמם להתנהג כפי שהם מתנהגים - לקוחות שפשוט מוכנים לקבל את זה שהעסקים משתינים על החוק בקשת. אתה יודע מה עוד החוק הנחמד שהזכרת אומר? שאם היבואן לקח על עצמו תקופת אחריות ארוכה יותר והבטיח הבטחות בהתאם, הוא מחוייב לתת את כל התקופה באותם תנאי האחריות כמו בשנה הראשונה (המוזכרים בחוק), אלא אם רשם במפורש שאחרי השנה הראשונה האחריות היא מוגבלת באותו מקום בו רשם מהי תקופת האחריות בכלל. לא מספיק אפילו לציין סייגים בתקנון או משהו בסגנון - ליד כל מוצר צריך להכתב "אחריות - שנה + שנתיים נוספות אחריות מוגבלת" (או משהו בסגנון). מדובר בחוק שרבות הן החברות שמצפצפות עליו, או מרשות לעצמן בתקנון שלהן לצפצף עליו, כולל לפחות אחת מהחנויות המומלצות כאן בפורום (לא TMS דווקא).

למה הן מצפצפות? כי אתה ושאר הצרכנים הטפשים (טפשים בהקשר הצרכני, אני לא בא לשפוט אותך בשום מובן אחר) מרשים זאת.

פורסם

אני זרקתי את הקוספאות של הדל, ולא שמרתי מספר... פעם ראשונה שאני שומע על זה. :/

פורסם

במידת הצורך תשלח להם מכתב תקיף ותכתב את הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת הם יתקפלו מיידית.

זה בקטנה, לפחות Access לא מצנזר אותך כי אתה אומר דברי טעם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים