פורסם 2013 ביוני 2112 שנים היה פה בחור לפני כמה חודשים שזה קרה לו.אני למדתי מהמקרה ובמעמד הקניה ביקשתי שירשמו בחשבונית ואצליהם במחשב את מספרי ההזמנות של המסכים..אחפש לכם את הדיון שהוא פתח כשיהיה לי זמן, אני חושב שזה היה במדור מסכי מחשב.חוץ מזה תתקשרו ל-dell ותראו שישר מבקשים O.N נערך 2013 ביוני 2112 שנים על-ידי idanmal
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים אני בכלל לא חושב שאתה צריך לדבר ישירות עם dell במידה ויש לך בעיה, אלא עם החנות ממנה קניתלהם אמורים להיות את כל הפרטים הרלוונטיים לצורך מימוש אחריות.במקרה שאתה מדבר עליו החנות פשטה את הרגל (פנדה) ולכן היתה לו בעיהבכל מקרה, זה לא המצב הסטנדרטי.קניתי מקרר וטלוויזיה 55 אינץ', האם עלי לשמור את הקרטונים למשך תקופת האחריות?נשמע לך הגיוני?
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים לגבי DELL - זאת האמת וזאת ההתנהגות הדפוקה של DELL (לא יודע אם ספציפית DELL ישראל, DELL EMEA או DELL העולמית, אבל נדמה לי שזה לא רק בישראל). הם משייכים אחריות למספר הזמנה, לא למספר הסידורי של המסך, ובצורה מטומטמת המספר הזה רשום רק על הקרטון.זה לא שלא ניתן להשיג אותו לפי המספר הסידורי בעת הצורך - זה פשוט תהליך הרבה יותר מורכב ומעצבן.זה לא אומר שצריך לשמור את הקרטון הארור, רק לרשום את המספר הזה לפני שזורקים אותו.
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים כן לכו תגידו את זה ל-DELL שמספר ההזמנה נמצא על הקרטון ובלעדיו הם לא מדברים איתך בכלל כשצריך לממש אחריות...יכול להצדיק את עידן, בקשו מספר הזמנה והוא מופיע על הקרטון.לגבי האריזה זה בדיוק לשם כך שלא יגרם נזק.לארוז מארז בסדינים לדעתי זה לא בסדר, בדיוק כמו שאתה רוצה שהוא יגיע עליך באריזה כדי שתשמור על המוצר כך המוכר\ספק רוצה לקבל אותו חזרה עם אריזה שתשמור על המוצר.לי, לא נשמע הגיוני לזרוק אריזה של מוצר שקיבלתי בלי שאני בודק את המוצר. לא משנה איזו דוגמא לקחת, אפילו כשאתה קונה חולצה אתה בודק שאין דפקטים לפני שאתה מסיר את התווית.
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים תנסו לא לסתות לנושאים אחרים, גם ככה הדיון הזה לא בדיוק ממוקד.כרגיל... רוב הפורום עומד בחרוף נפש "להגן על קיריל"..אני לא יודע איפה ראית שרוב הפורום פה מגן על קיריל או על משתמש אחר. אבל הרמיזה הזו מראה שאתה לא חכם גדול.מה שנאמר היה שלא צריך להחפז להסיק מסקנות לאחד הצדדים עד שהסיפור לא גמור.אתה רוצה לקבל את דעתו של פותח הדיון בלבד? זכותך. כמו שזכותו של מישהו אחר להחליט שהוא מקבל רק את הצד השני.אני חושב שלקבל דעה מי צודק באמצע התהליך זה רעיון עקום ביסוד ולכן אני מעדיף לשמור על ראש פתוח.הרמיזיות האידיוטיות של מספר משתמשים פה כאילו הפורום ממומן על ידי גוף זר ולכן מגן עליו הן מגוכחות וטיפשיות.אם המקרה היה סגור לא הייתה לי בעיה לטעון שהחנות לא התנהגה כשורה. כמו בכל מקרה הפוך.
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים אני חושב שהעניין עם מספר ההזמנה של דל צריך להיות בסטיקי איפושהוזה נשמע לי דבר ממש שערורייתי - ואני מאמין שכדאי שהם יסדרו את העניין הזה כמהשיותר מהרמספר סיריאלי או קבלה צריכים להספיק.
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים תנסו לא לסתות לנושאים אחרים, גם ככה הדיון הזה לא בדיוק ממוקד....הרמיזיות האידיוטיות של מספר משתמשים פה כאילו הפורום ממומן על ידי גוף זר ולכן מגן עליו הן מגוכחות וטיפשיות. ...אתה לא מדייק. הרמיזות הן לגבי משתמשים אחריםבאופן שמשליך על הפורום שכן המנהלים לא עושים דבר
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים access:אל תשכח שהמשתמש שציטטת הוא אותו אחד שפתח פה כמה תראדים מתלהמים כנגד TMS בעבר הלא מאוד רחוק.
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים אתה לא מדייק. הרמיזות הן לגבי משתמשים אחריםבאופן שמשליך על הפורום שכן המנהלים לא עושים דברתראה לי דוגמה, אחרת כל הברברת הזו לא שווה הרבה.access:אל תשכח שהמשתמש שציטטת הוא אותו אחד שפתח פה כמה תראדים מתלהמים כנגד TMS בעבר הלא מאוד רחוק.אין לי בעיה, שיתלהם עד מחר.אבל אין לו זכות לטעון ליחס מיוחד של הפורום לגוף מסחרי
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים צריך להמליץ לכל מי שקונה מסך DELL שבמעמד הקניה ידרוש שהחנות תרשום אצליהם במחשב ועל הקבלה את ה-O.N
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים access - אתה מוזמן לעיין שוב בהודעות בעצמךidanmal - מספר ההזמנה לא כתוב על הקבלה?
פורסם 2013 ביוני 2112 שנים הירו אם אין לך משהו מועיל להוסיף לדיון עדיף לשתוק. ואם אין לך דוגמה לשטויות שאתה אומר, עדיף שלא תגיד אותן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.