פורסם 2013 בפברואר 512 שנים לפני שנה חברה שלי בהמלצתי קנתה מחשב של דל מסדרת Vostro מ-Notebookclub.לפני שבוע התחילו להישמע צפצופים מהמחשב הבעיה נעלמה וחזרה לסירוגין.אמרתי לה להתקשר לNotebookclub, מכיוון שיש לה אחריות לעוד שנתיים על המחשב.הבחורה שדיברה אתה בטלפון הסבירה לה איך לבצע בדיקה למחשב, ובבדיקה התגלתה תקלה בHD.התומכת הטכנית אמרה שיגיע אליה טכנאי ביומיים הקרובים ויתקן את התקלה ובנתים כדאי לגבות את המידע החשוב שעל המחשב.כול זה קרה ביום ראשון.היום הגיע טכנאי לבית החליף במקום את הHD וגם סוללה כלשהי במסך שגרמה לצפצופים.לפעמים נתקלים בשירות טוב שמגיעות לו מילים טובות כמו שצריך להיות בכול מקום אך לצערנו בארצנו זה נדיר יותר.אז באמת תודה לNotebookclub וDell.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.