פורסם 2013 בינואר 2712 שנים בתאריך 3.1.013 החלתי לקנות מקרר חדש, לאחר שמקרר אמקור 12 שנה התחיל לעשות בעיות. חלודה נזלות עושה קרח בתא הירקות ,כבר הרבה זמן .תמיד היה בעיה שהקירור שלו יחסית סביר, לא חזק אפלו במקסימום .וצורך הרבה חשמל, אז מה עושים בודקים ברשת. מה יש משווים, ואז מחלטים. המחרים יחסית לתמורה במקררים, יקר מקררים שנמכרים כ 500 ליטר אבל נותנים פחות 460 440 ליטר. והתכנון חוץ בפנים, והחומרים איכות לא משהו מרגיש זול. צורך הרבה חשמל לא השקעו מספיק, אבל המחיר יקר במיוחד המוצרים הסיניים והטורקים. וגם 98% מהמקררים, מגעים רק שנה אחריות על הכול. למה זה מוצר שעובד 7\24, צריך לתת לפחות 3 שנים .למה לא משנים את זה, למדינה לא אכפת מהצרכן. ואז הגעתי לאתר, של טרקלין חשמל. ושם הרבה מהמוצרים במחרים טובים ,וגם זולים .והם מתחייבים למחרים הכי זולים ברשת .וגם מחניות וגם יש לגו של אמון הציבור. חברה של 60 שנה ,ואז ראיתי מוצרים במכרזים שהם אומרים, שבמכרז אפשר להשיג מחיר יותר זול. ואז ראיתי מקרר של שארפ החדש, במחיר השקה הדגם ליטרSJS-3610 BE 586 . בדקתי וזה היה המקרר הכי טוב, כמו ששארפ יפני יודעים לעשות כבר 20 שנה. הם מובלים בטכנולוגיה חדשנית, הוא יחסית לגודל חיצוני ,היה הכי גדול בפנים. מתוכנן נכון, אם מלא פתרונות חכמים איכותי מאוד. חסכוני מאוד בחשמל, והכי חשוב יש 7 שנים אחריות, מלאה על המנועה והקירור שווה. אז נרשמתי לאתר ונתתי מחיר, הכול נוח מאוד ומהיר, וכבלתי מחיר זול. אבל פה התחלו בעיות ,מהר מאוד התקשרו לאשר את הפרטים ושהתשלום בסדר. ואז 3 ימים אף אחד לא מתקשר ולא אומר כלום. ואז שהתקשרתי ענה לי מענה טלפוני חצוני, שלא שיך לטרקלין חשמל. ומה שנישאר לעשות,זה להשאיר מ"ס טלפון. אבל יומיים לא חזרו אליי, התקשרתי שוב ואמרתי להם זה לא בסדר. אני מתלונן באמון הציבור, אז חזרו אליי ושאלתי מה קורה אם ההזמנה. ענו לי לא יפה, ואמרו שרשום הספקה תוך 21 יום זה מה יש. ואל זה שהם לא מתקשרים ,ואני צריך לחפש אותם לא רצו להגיד כלום, וסגרו לי את הטלפון. בושה שכך מתנהגים ,ואז חיפשתי טלפון ישיר לדבר עם בין אדם מהחברה .היה קשה למצוא כי באתר, אין ואז מצתי טלפון של אחת בשם מזל. שאמרה לי הכול היה בסדר, רק שבועה עבר, יש 21 יום הספקה אתו תשובה מוזרה. ומה שאני הבנתי, שזה מוצר ודגם חדש. ואין ליבואן צריך להגיע ,אז אמרתי למה אתם מוכרים מוצר שאין בארץ. ולא יודעים מתיי יגיעה, בושה ולא חוקי, אמרו לי אותך לא מעניין יש אין . זמן הספקה 21 יום טוב חיקיתי עוד שבוע. זה היה היום ה15 ,ולא חזרו אליי ממש שרות ויחס על הפנים. כך לא מתנהגים חברה בוגדל כזה ,60 שנה לא עושה להם טוב. ואז עצבני התקשרתי למוקד הטלפוני, בלי יותר מדיי צפיות ,ואז ענה לי בחור בשם ברוך. שהבין שאני עצבני, מהשרות הבזיוני שלהם. שאמר שהו שייך לחברה, ומטפל בהזמנות והיה בסדר. ואז הוא בדק את הפרטים, ואמר שיחזרו אליי. הייתי בספק אבל תוך 3 שעות , יתקשר אליי המוביל. ותך יומיים שיום אחד בחרות, לא עובדים .קבלתי את המקרר ואם לא הייתי מדבר, אם ברוך. לא יודעה אם, הייתי מקבל את המקרר בכלל. כך צריך לתת שרות כמו ברוך נתן. זה היה ממש מעצבן, אבל הכול הסתדר. אבל בכול זאת, כך לא מתייחסים .טוב שיש צדיק בסדום,(בחברה) של תחום מוכרי מוצרי החשמל בישראל .
פורסם 2013 בינואר 2712 שנים מחבר יש לך משהו יותר חכם להגיד שקשור למה שרשמתי אם לא אל תגיד דברים רק בשביל להגיד בלי טעם וריח
פורסם 2013 בינואר 2712 שנים מחבר שלא שמתי סמני פסוק כולם צעקו לא יכולים לקרוא עכשוו שמתי יש לכם תרוץ אחר חבל שנהייה פה המדור למה הבעיה של אחרים ולמצוא מה שללי אצל אחרים חשבתי שיש פה אנשים שאפשר לשתף אותם ושיגדו לי דעה אבל רק שללי בלי לתרום כלום חבל שזה נהיה המצב פה המשרד לתלונת שלא קשור לכלום לא פה
פורסם 2013 בינואר 2712 שנים אולי לך זה נוח אבל לרוב האנשים זה לא נחמד לקרוא בלוק של טקסט גם אם יש בו פסיקים ונקודות.קשה לשים אינטר איפשהו?מן הסתם שאף אחד לא יתייחס לזה אם אתה כותב כמו ילד שלא סיים כיתה א'
פורסם 2013 בינואר 2712 שנים אתה אמיתי?בתאריך 3.1.013 החלתי לקנות מקרר חדש, לאחר שמקרר אמקור 12 שנה התחיל לעשות בעיות. ...כך צריך לתת שרות כמו ברוך נתן. זה היה ממש מעצבן, אבל הכול הסתדר. אבל בכול זאת, כך לא מתייחסים .טוב שיש צדיק בסדום,(בחברה) של תחום מוכרי מוצרי החשמל בישראל .אז מכל הסיפור עולה שהזמנת מקרר, ואז אחרי ההזמנה אף אחד לא התקשר מעבר ללוודא פרטי תשלום.אחרי שהתחלת לעשות קצת בלאגן אמרו לך שהיה רשום 21 ימי אספקה.עדיין לא הספיק לך ואחרי שעשית עוד בעיות ודיברת עם ברוך המושיע סיפקו לך אותו תוך יום או 2.מה אתה רוצה שנגיד לך על זה?זאת ביקורת על החנות? לא כ"כ רלוונטי באתר, יותר רלוונטי לZAP.לגבי זה שאין במלאי ורק אחרי שאתה מזמין הם מזמינים מחול - מעצבן ביותר ולא רק הם עושים את זה.מה יש לעשות?או להציק כמו שהצקת או באמת לפנות לאמון הציבור,המועצה להגנת הצרכן וכו
פורסם 2013 בינואר 2712 שנים מחבר לפי אך שאנשים פה מתיחסים ומתנהגים זה מדור לא פרום ובלי שניים :-X והכי לא מוצלח באתר צריך שפור מהיר כי צרכנות זה דבר חשוב ולעניין שלי זה מדור צרכנות נכון אז זה רלוונטי היחס שלהם הזלזול ושאין טלפון ישיר רק מענה חצוני שלא מעיל ושאין אם מי לדבר ועונה לי ממתיי לוקח 21 יום להזמין מקרר מחול זה מגיעה באוניה הרבה יותר זמן היו אומרים לי את זה כמו שצריך בלי ספורים ותרוצים היתי מבין תרוצים והיא אמירת אמת ושלא יודעים פרטים ולא מטפלים זורקים את ההזמנה ולא מעברים אותו כמו שצריך רק בפעם ה 3אחרי שדברתי ולא עשו כלום 16 יום שאין טיפול ורק תירוצים וגם אם אני לא הייתי מתקשר בזמן ותופס משהו נורמלי לדבר אתו את המקרר לא הייתי מקבל בזמן ואחרי הזמן אוליי והכי מוזר פיתאום אחרי ששמעו שאני יתלונן לאמון הציבור יש להם מקרר למה לא התקשרו להגיד לי כל כך קשה להם להרים טלפון אחד מיסכן גם זה לא וזה לא רק בעייה שלי יש עוד לקחות שקבלו יחס של זלזול חבל זה חוסר מדעות מנמלי לשרות ואני לא הצקתי להם זה אתה אומר בזלזול וחוסר הבנה בססי של ההתנהלות שלהם
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים תלונה ישראלית טיפוסית.אם רשום מראש שההספקה היא עד 21 יום וזה לא מוצא חן בעינייך פשוט אל תזמין להבא.לקנות מבלי לקרוא ואחר כך לבוא אליהם בטענות שהם לא בסדר זה מעורר רחמים :-\
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים זה חוסר מדעות מנמלי לשרות ואני לא הצקתי להם זה אתה אומר בזלזול וחוסר הבנה בססי של ההתנהלות שלהםעכשיו גם ה-ו' וה-י' התקלקלו לך במקלדת?
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים מחבר כל כך קשה להבין אין לי בעיה אם זמן ההספקה שהוא 21 יום אלה ההתנהלות שלהם התירוצים שלהם ואפילו טלפון אחד מסכן קשה להם לעשות וזאת הבעיה מי שלא מבין שלא ירשום סתם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.