פורסם 2013 בינואר 2612 שנים מחבר הוט יכולים להפוך לך אותו למודם בלבד ואז תחבר אליו ראוטר שלךצריך להזמין טכנאי או שיכולים לבצע את שינוי ההגדרות מרחוק ?
פורסם 2013 בינואר 2612 שנים מבצעים מרחוק, אתה יכול אפילו עכשיו להקשר למוקד הטכני ולבקש לשנות למודם, אבל בכדי לחזור לראוטר אתה חייב את המוקד של שירות לקוחות כי רק הם מחזירים לנתב אחר שהם בודקים בחשבון שאתה זכאי..
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים מחבר ב24 השעות האחרונות לא היו ניתוקים ותקלות בכלל. אפס.אני לא שיניתי אצלי כלום מה שאומר שהציוד כנראה תקין.מה ההסבר לתופעה כזאת? בעייה מערכתיתי שהם לא מודים בה ?
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים בעיית תשתית שהם לא רואים ממסך המחשב שלהם או שהם לא מודים עליה,ייתכן שכל התהליך של פריסת הסיבים שלהם בארץ גורם להמון הפרעות בכל מיני מקונות בתשתיות.
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים איזו גירסת FW יש לך כעת בהוטבוקס ?אצלי כבר היה טכנאי בכיר שהלך לחפש את קופסת המיתוג מחוץ לביתולא ידע איפה היא נמצאת. אמר שיחזור ביום אחר ולא שמעתי ממנו יותר.אם הבעייה בכבלים ישנים בתוך הקירות אז אין הרבה מה לעשות.אני לא מתכוון להשחיל כבלים חדשים בין הקומות.השאלה היא כזאת, אם נניח יש קונקטור דפוק אז הניתוקים היו צריכים להיותרציפים וכל הזמן. אצלי יש ניתוקים רק בשעות העומס. ההגיון שלי אומר שזו לא בעייה אצלי בביתדווקא בשעות העומס הבעיה נתגלתה יותר...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.