עבור לתוכן

הכנסת מחשב לתיקון ב KSP

Featured Replies

פורסם

משתמשי HWZONE שלום,

רק משהו קטן שרציתי שתדעו בפעם הבאה שאתם חושבים לפנות ל KSP לטיפול

מכתב שכתבתי להם לאחר השתלשלות אירועים מאוד מעצבנת:

להנהלת K.S.P שלום רב,

שמי ***, לקוח אשר רכש ממכם מחשב שולחני לפני מספר שנים.

לאחרונה התגלתה, על ידי (טכנאי PC במקצוע), תקלה חומרתית במחשבי.

תקלה אשר חייבה החלפת רכיב חומרה (כרטיס מסך במקרה זה שבאחריות) ואינה ניתנת לטיפול רגיל.

כיוון שאת רוב חלקי המחשב הקיימים בו החלפתי ושדרגתי מאז רכישתו ורובם במסגרת האחריות (לפחות הרוב הרלוונטי לתופעה) החלטתי למסור את מחשבי למעבדתכם שבקריית ביאליק.

אמי, אירית, מסרה את מחשבי למעבדה בתאריך 13.01.12 לטיפול ונגבה ממנה 100 ₪ על עלות בדיקה, למרות ששוב כפי שאמרתי, החלקים הרלוונטים במסגרת אחריות ואין שום צורת בגביית סכום בדיקה.

למיטב ידיעתי, הבנתי ממכם או לפחות מהטכנאי שיצר איתי קשר והסביר לי שהנכם גובים סכום בדיקה ברגע שעברו 3 שנים מאז קניית המחשב, בלי להתחשב במצבו הנוכחי, שאם הייתם בודקים (והבאתי קבלות על החלקים) החלקים באחריות.

חבל מאוד מפני שדבר זה מאוד מתסכל ומאוד אינו הוגן כלפי הלקוח, במיוחד אם מטרתכם היא שימור לקוחות.

ואם הייתי יודע דבר זה, הייתי פשוט מוסר לכם את הרכיב התקול לבדו לטיפול.

כיוון שאני בקיא במקצוע ורציתי לחסוך לטכנאי ובעיקר לי זמן יקר, צרפתי עם אמי דף ובו אני מתאר למיטב הבנתי את השתלשלות האירוע, נסיבות התופעה והמסקנה שאליה הגעתי תוך ידיעה מוחלטת שדברים אלו אינם יצוקים באבן ויש לכם נהלים שבהם הטכנאים שלכם עובדים.

רק בשביל שאמי תתקל בזלזול מצד העובד שקיבל את המחשב עם האמרה "מה זאת המגילה הזאת".

לפעמים קצת נימוס לא יזיק.

לאחר מספר ימים במעבדה, מיכאל יצר איתי קשר כאשר לטענתו ה"מעבד" אינו תקין והם נאלצים לשלוח אותו לבדיקה מעמיקה. דבר אשר לפי דבריו יכול לקחת עד שבועיים, שזה דרך אגב ממש לא מקובל, עלי ולא אמור להיות על הלקוח בכלל.

להחזיק לקוח למשך שבועיים? על תקלה לא קשורה שלא נחוותה ולה הייתה כביבול? בלית ברירה, הסכמתי.

לאחר מספר ימים אחדים יצר מיכאל קשר עם אמי ואמר לה שהכרטיס מסך שלי הוחלף לאחר שנבדק ונמצא לא תקין – דבר אשר היה ידוע מראש ואינו הצריך מספר רב כל כך של ימים. למרות שמיכון שמחשבי הוא אינו המחשב היחידי במעבדה, דבר זה נלקח בחשבון.

אתמול 20.01.13 מיכאל ניסה ליצור איתי קשר לומר לי שהם צריכים לשלוח אותו לאינטל לבדיקה שלהם, דבר אשר אמר יכול לקחת מספר שבועות!

רק שתבינו בבקשה:

13.01.13 המחשב נכנס לטיפול

לאחר מספר ימים "מעבד" לא תקין כביכול – משך שבועיים לשליחה ובדיקה

לאחר מספר ימים – הבעיה שדווחה נפתרה – כרטיס מסך לא תקין הוחלף

20.01.13 – נאמר לי שיביאו לי מעבד חילופי (וברור לי שלא באותם נתונים לצערי) והטיפול יכול לקחת מספר שבועות!

מצב זה אינו תקין לחלוטין! ועוד בטוח שלא מחברה כמותכם שמכבדת את עצמה, רשת מחשבים ותיקה בפריסה ארצית.

לאחר ניסיונות יצירת קשר עם עובד בכיר בחברה – נאמר לי שאינכם מעוניינים/ מסכימים להחזיר לי את סכום כספי ששילמתי על המוצר שכביכול אינו תקין שעדיין במסגרת האחריות ולא נמצא פתרון הולם עבורו.

סכום כספי הוגן שאם כבר ישומש לקניית מעבד מהסדרה החדשה. ובעצם העמדתם אותי, הלקוח, בפני עובדה, שמחשבי אינו יהיה נגיש לי, באותה רמת ביצועים לפחות למשך מספר שבועות.

אני חייב להגיד שאני פשוט נורא מאוכזב ממכם, בעיקר ברמת השירות שאליו כביכול ציפיתי. אבל כנראה שציפיתי ליותר מדי.

אני, בתור טכנאי בחברת מחשבים, יודע שכאשר אני פוסל מעבד או שולח מעבד לבדיקה מחשב שאינו תקין, יודע

ב 100% שלאחר מספר ימים בודדים, בעיקר מפאת לוגיסטיקה (שליחה, איסוף, החזרה, והמרחק) אני מקבל את אותו מעבד, ואם לא אז אפילו במקרים מסויימים יותר טוב. על מנת שהלקוח יהיה מרוצה, מחשבו ישוחרר במהירות לאחר תום הבדיקות, כיוון שקיום קשה מאוד להשאר ללא מחשב.

זה השירות, שאתם, כבחרה ותיקה ומנוסה אמורים לתת ללקוח. ואם זה קורה אצלי, אין סיבה שלא יקרה אצלכם.

אני, שי מזרחי, פשוט לא מעוניין במעבד חילופי! אני זקוק למחשבי האישי בדחיפות, ופרק הזמן הזה כבר ממש לא מקובל!

אבקש למצוא פתרום הולם לבעיה, בין אם בזיכוי בסכום כספי הולם והוגן או החלפת המעבד בחדש.

תודה רבה

**

פורסם

בהצלחה... במקרה של KSP תצטרך את זה. אני עם GT210 שאחרי מספר חודשים (כבר לא זוכר בדיוק) הפסיק לעבוד, הם מצאו אותו תקין אחרי שבדקתי אותו במספר מחשבים בהם הוא נמצא לא תקין.

פורסם
  • מחבר

כן אחי יהיה קשה שם. פשוט זלזול מוחלט בכל הנוגע לשירות. מילא חוסר מקצועיות בקטנה, אבל לנתק לאמא שלי בפנים? הגזימו קצת :pissed:

פורסם
  • מחבר

נכון, פה אתה צודק. הייתי צריך פשוט לתת את הכרטיס מסך וזהו.

אבל יצא ומסרתי את המחשב בשלמותו.

אז בשביל זה להגיד על משהו שהוא תקין, לפחות מבחינתי, לא תקין?

ודורש אני לא. אני יודע טוב מאוד איך העסק הזה עובד. וכפי שרשמתי ברגע שאני פוסל משהו, גג שבוע אני מקבל חדש, ובשגרה זה תוך יומיים שלושה.

לכתוב אני יכתוב המון, כי זה ממש מעצבן אותי כל העסק הזה.

דרך אגב, לא ציפיתי לכלום חוץ מזה שיחליפו לי את הכרטיס מסך התקול במסגרת אחריות. ופתאום אני מקבל טלפון שהלך המעבד למרות שהיה תקין ועבד מחשב ממש עד לרגע שמסרתי אותו.

פורסם

לפי חוק יש להם רק עד 14 ימי עסקים להחזיר לך את הרכיב מתוקן במסגרת האחריות או זיכויי מלא.

פורסם
  • מחבר

יש את זה כתוב איפהשהו אור? אני אשמח לדעת שזה באמת נכון

פורסם

תבדוק את התאריכים במכתב שלך

כתבת מספר פעמים שהתחלת הטיפול בינואר 2012

פורסם

http://shil.haifa.ac.il/shil2/jsp/general/Article.jsp?aid=1419&cid=15

סעיף 7 , כמובן שישי שבת לא נחשבים ככה זה יוצאה תוספת של 4 ימים .

אם יש לך מוצר באחריות והוא תקול ,הבדיקה של אותו רכיב חומרה הוא ללא ע לות ,

מקרה כמו שלך הוא קלאסי לאנשים שאין להם יכולת להתעסק עם המחשב שלהם ולבדוק איזה רכיב הינו התקול , ולהם זה שווה לשלם את ה100 שקלים .

פורסם
  • מחבר

נכון, אבל אני ידעתי בוודאות. החוק שלהם שאומר שלאחר 3 שנות אחריות חייבים לגבות דמי בדיקה למרות שהבאתי להם קבלות על כל החלקים שבמחשב ושהם באחריות שטותי לחלוטין, ואצלנו זה ממש לא כך.

התחלת טיפול היה ב 13.1.13, לאחר יומיים הוא התקשר אלי ואמר לי שהלך המעבד ב 15.1.13 ולאחר עוד יומיים התקשר להודיע שזה יקח משהו כמו שבועיים.

העניין נסגר.

מנהלי פורום, נא לנעול בבקשה.

תודה לכם

פורסם

אשמח לדעת כיצד העניין נסגר. קצת חשוד לי שאחרי כל מה שפירטת כאן, בחרת לסכם את הארוע בשתי מילים בתוספת בקשה לסגירת הדיון. האם איימו עליך בתביעת דיבה?

פורסם

איימו עליו בתביעת חפירות מהרשות לחקר עתיקות כנראה...

אין מה לעשות חוץ מלהסכים עם קקדו בהקשר זה... באמת מדהים כל פעם מחדש, איך אנשים אינטילגנטיים דורכים שוב ושוב על אותה מגרפה, מסבכים דברים פשוטים ביותר, ואחר-כך באים בטענות.

אם הדף שהוא מסר לאמו היה כתוב בצורה דומה להודעה הראשונה בדיון - לא מפתיע שהתגובה של העובד הייתה "מה זו המגילה הזו".

אדם טוען שהוא טכנאי מחשבים ושהוא זיהה כבר את החלק התקול ושהחלק באחריות! למסור את החלק לתיקון בצירוף הקבלה? לא! למסור את כל המחשב, שהקשר בינו לבין המחשב המקורי מקרי לחלוטין (כי הכל שודרג), לתת לאדם שלא בהכרח מקצועי יותר ממך לבדוק הכל מחדש ואז להתלונן שהעניין לוקח זמן.

טוב שלא מסרת להם את כל הבית ושיחפשו בתוכו את המחשב ובתוך המחשב את כרטיס המסך התקול ויבדקו במגירה ליד בקופסה של הקבלות שכל החלקים באחריות...

היו לי כמה מקרים דומים בעבר בחנויות שונות (לא KSP אגב) - מסרתי מחשב שלם, לא מצאו את הבעיה, או שפתאום מצאו בעיה אחרת או דפקו משהו שעבד. עמדו בפניי שתי אפשרויות - לכתוב רומן בהמשכים על כל מקרה כזה ולהמשיך לעשות זאת עד סוף העולם, או פשוט להפסיק לתת מחשבים לחנויות לבדיקה - לא לKSP ולא לPKS ולא לSPK. נחש באיזו אפשרות בחרתי?

ניחא אם היית הדיוט מצוי שאין לו ידע ואין לו ברירה, אבל אתה מודה שאתה בעצמך טכנאי מחשבים! בן-אדם, מה נסגר איתך?!

נ.ב. בהצלחה ומקווה שהסיפור הסתיים/יסתיים על הצד הטוב ביותר וקיבלת/תקבל מחשב תקין לחלוטין ואולי אפילו קצת משודרג. ושלא תצטרך לפנות לשירות יותר לעולם. :)

פורסם
  • מחבר

לא קרה כלום חברה, שום איומים ושום תביעות. בעיקרון פשוט, מחכה לתשובה מהם לגבי המעבד, אמרו ששלחו לאינטל לבדיקה, לפי מה שידוע לי זה לוקח פרק זמן די ארוך. נקווה שמעל 20 יום ואז תהיה עילה לתביעה קטנה :D .

ו QttP אתה צודק, אני אומנם טכנאי במקצוע אבל חדש בעסק מנקודת מבט של הלקוח. אני יודע איך זה כשהמחשב מתקלקל וזה ממש מבאס אותך, פשוט לא חשבתי עד הסוף.

בכל מקרה, נקווה לטוב

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים