גמגומים פתאומיים בlogitec k360 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גמגומים פתאומיים בlogitec k360


Kak

Recommended Posts

ביום יומיים האחרונים המקלדת מתחילה לגמגם לי לסרוגין.

היא יכולה לעבוד חלק ואז באופן פתאומי לקבל "lag" רציני (שניה שתיים בין ההקשה עד שהאות נכתבת) למשך כדקה (לא הספקתי למדוד זמנים).

אציין שהמקלדת כבר כמה חודשים ברשותי ולא עשתה שום בעיות עד עכשיו, אני גם לא יכול לזכור שינוי מהותי כל שהוא בסביבת העבודה שלי שהיה יכול להשפיע.

אני לא יודע איזה מידע צריך לתת כדי לאבחן את הבעיה אז בתור התחלה:

יש לי מקלדת k360 ועכבר g700, שניהם נמצאים במרחק של כמטר מהמארז, המשדרים מחוברים לUsb אחורים במארז (צמודים אחד לשני)

מבחינת תוכנה יש לי setpoint עדכני למקלדת 6.51.8 וlgs לעכבר 8.4

אני מריץ win 7 64bit

ע"פ הsetpoint הסוללה של המקלדת עוד מלאה (אותן מהחנות) אבל לא בדקתי באמצעים נוספים אם זה נכון (אם יש סיכוי שהתוכנה לא נותת אינדקציה נכונה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשדרים מחוברים לUsb אחורים במארז (צמודים אחד לשני)

קודם כל אתה צריך רק מקלט אחד מחובר מאחר ומקלט אחד קולט עד 6 מכשירים אלחוטיים של לוג'יטק, ואני קניתי לא מזמן את הM570 וגם הוא היה מחובר לUSB האחורי במארז וגם לי היו גמגומים(כשהעכבר והסוללה חדשים) לקחתי מאריך ובסך הכל הזזתי את המאריך אל מתחת לשולחן(על סוג של מדף שהוא חלק מהשולחן) שהוא באותו קו רוחב של החלק האחורי של המארז ומאז אין בכלל גמגומים/הפרעות, באותה המידה אפשר גם לחבר בחלק הקדמי של המארז אבל אני מעדיף שלא מטעמי נוחות, חבר אצלך את המקלט מקדימה לצורך בדיקה מבלי להחליף כדי שתדע אם זאת אותה הבעיה גם אצלך.

לגבי הסוללה כמו שSplashy(נסה לקרוא את זה בקול ;D ) אמרה גם אצלי התוכנה לא מדייקת כי אתמול נשאר לי 356 ימים לשימוש(75%) והיום נשאר לי 357 ימים(75%) והעכבר בכלל לא סולארי :P .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שדווקא אחרי שפתחתי את האשכול הזה קיבלתי יומיים של שקט אז חשבתי שאולי הבעיה נפתרה מאליה, אבל היום זה קרה שוב אז אני מניח שלא...

ע"פ מה שאני יודע לG700 ישנו מקלט מסדרת G והוא לא תואם להתקני לוג'יטק אחרים.

בנוגע למאריך - העכבר והמקלדת בין כו וכו קרובים מאוד למארז ולמען האמת הוא יושב מימיני ולא לפני כך שהם בערך באותו קו רוחב איתו.

בכל מקרה אני אנסה דבר ראשון להחליף סוללות ואם העיניין לא יפתר אני אעביר את המשדרים לכניסות שונות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...