עבור לתוכן

אחריות לספק SeaSonic - ובעיה עם החנות

Featured Replies

פורסם

שלום,

לפני כשבוע הזמנתי את הספק כוח הזה מהחנות הזאת: http://1pc.co.il/product-2105-Seasonic_S12II_430B_430W.aspx

כשהגעתי לחנות ולקחתי את המוצר, ראיתי כי לספק אין 2 יציאות PCI-E כפי שמפורסם באתר של SeaSonic (מוזר...), אז ביקשתי במקום את הכסף חזרה או לשדרג לספק אחר עם 2 יציאות PCI-E. ולכן ישר ביקשתי את הספק הבא: http://1pc.co.il/product-537-Seasonic_S12II_520_Bronze_520W_.aspx

כפי שניתן לראות בלינק המחיר הוא 324 ש"ח והאחריות היא ל-5 שנים.

אך לא בדיוק כך הדברים:

1. את האמת, לילה לפני שהגעתי לקחת את הספק שהזמנתי (430W) התלבטתי לשדרג ל-520W ומחירו באתר היה 297 ש"ח עם 3 שנים אחריות - לילה לפני הגעתי לחנות!

באופן מאוד מאוד מוזר כשבאתי לשדרג המוכר אומר לי שזה 324 ש"ח (וגם האחריות עכשיו היא ל-5 שנים), אז אמרתי לו - אתמול בלילה בדקתי וזה היה 297, הוא אמר לי "אין מצב, זה לא הגיוני" ובלהבלהבלה. לא היה לי כל-כך דרך להוכיח לו, מכיוון שבאתר זה באמת התעדכן אז אמרתי לעצמי כולה 30 שקל זרמתי עם המחיר החדש, שילמתי ולקחתי.

2. לאחר שהגעתי הביתה, פתחתי את הקופסא התקנתי את הספק וראיתי שעל הקופסא רשום "Three Year Warranty". אז התקשרתי לחנות והסברתי להם והם בתגובה אמרו "אל תדאג - מה שרשום באתר זה מה שקובע". כמובן שהאחריות שתמומש תיבדק על ידי הבר-קוד שעל המוצר שיראה - 3 שנים אחריות. ולך תסביר להם עוד איזה 3 שנים, ביום שאצטרך, שככה היה רשום באתר - את זה אמרתי להם אבל הם ניפנפו אותי שוב. בנוסף ביקשתי שישלחו לי קבלה חדשה בה רשום גם 5 שנות האחריות למוצר אך הם אמרו ש"אין כזה דבר", וכמובן שיש כזה דבר - עושים את זה כמעט בכל חנות.

את האמת ה-30 שקל ממש לא מפריעים לי, כי אני הרי הסכמתי לעסקת השדרוג, אבל האחריות כן. ולא בגלל שעולמי יחרב אם לא יהיה לספק כוח שלי עוד שנתיים אחריות, אלא בגלל העיקרון - אני רוצה לקבל את מה שמגיע לי או לפחות מה שהם "רושמים" שמגיע לי, ואם לא אז לבקש את הכסף חזרה שהרי הם לא עומדים בתנאי העסקה.

בנוסף יש לי הרגשה שיצאתי קצת מקומבן :pissed:

בשמחה הייתי מחזיר את הספק אבל כבר פתחתי, התקנתי והשתמשתי.

אם הייתם מספיק גיבורים עד עכשיו לקרוא את הסיפור (ותודה לכם) אז אני יגיע לשאלתי:

מה אני יכול לעשות בנידון מבחנית חוק הגנת הצכרן או משהו כזה (כי החנות די שמה עלי ז*ן...)?

פורסם

תדפיס את המכירה הכוללת 5 שנים אחריות מהאתר כולל התאריך ואת אישור העיסקה גם מהמייל ותהדק לחשבונית המס שקיבלתה....

שתרצה לממש את האחריות (אם בכלל) תהיה לך אפשרות לעמוד על הדרישה ל 5 שנים אחריות כמו המיתחייב במכירה....

ולגבי SLI או CROSSFIRE עים 520 וואט ..... אם כרטיסים חזקים אתה עם ספק גבולי לזה....

לפחות 620 וואט... תכנס לדרישות כרטיס המסך שלך ב NVIDIA או ATI....

ולמחשבון

http://www.thermaltake.outervision.com/

פורסם

למיטב ידיעתי אף חנות לא תכתוב לך בקבלה פרטי אחריות אלא אם כן מדובר במוכרן חסר נסיון.

לכל מוצר מצורפת תעודת אחריות שהלקוח אחראי להחתים בחנות (דבר שבדרך כלל לא נעשה), בכל אופן מה שקובע זה תעודת האחריות.

המוכרן שמכר לך את המוצר הוא לא עורך דין ולא מתפקידו לנסח לך בטופס המכירה שום פרט שקשור לאחריות, כולל משך האחריות.

כרגע במצב הזה הייתי פונה ישירות לסיסוניק ובודק איתם את העניין, מה שכתוב באתר ממנו קנית כבר למדת משתנה בין לילה.

פורסם
  • מחבר

למיטב ידיעתי אף חנות לא תכתוב לך בקבלה פרטי אחריות אלא אם כן מדובר במוכרן חסר נסיון.

לכל מוצר מצורפת תעודת אחריות שהלקוח אחראי להחתים בחנות (דבר שבדרך כלל לא נעשה), בכל אופן מה שקובע זה תעודת האחריות.

המוכרן שמכר לך את המוצר הוא לא עורך דין ולא מתפקידו לנסח לך בטופס המכירה שום פרט שקשור לאחריות, כולל משך האחריות.

כרגע במצב הזה הייתי פונה ישירות לסיסוניק ובודק איתם את העניין, מה שכתוב באתר ממנו קנית כבר למדת משתנה בין לילה.

בוודאי שמדפיסים את פרטי האחריות, למשל בכל קנייה ברשת K.S.P (שבטח למוכרים שם אתה לא יכול לקרוא "חסרי נסיון") מודפס בשורה מתחת למוצר משך האחריות וגם הטלפון אליו צריך לפנות לבירורים...

בדקתי בסיסוניק והאחריות היא ל-3 שנים...

פורסם

למיטב ידיעתי אף חנות לא תכתוב לך בקבלה פרטי אחריות אלא אם כן מדובר במוכרן חסר נסיון.

כותבים ועוד איך. זה מודפס אוטומטית אפילו.

לכל מוצר מצורפת תעודת אחריות שהלקוח אחראי להחתים בחנות (דבר שבדרך כלל לא נעשה), בכל אופן מה שקובע זה תעודת האחריות.

לא תמיד מצורפת (וכן, זה נוגד את החוק הישראלי).

כרגע במצב הזה הייתי פונה ישירות לסיסוניק ובודק איתם את העניין, מה שכתוב באתר ממנו קנית כבר למדת משתנה בין לילה.

אפשר לבדוק, אבל זה לא תלוי רק בהם, אלא גם ביבואן ובהסכם השירות איתו. אותה חברה יכולה למכור אותו מוצר דרך מפיצים שונים עם תנאי אחריות שונים, לפי ראות עיניה.

פורסם

נסה אולי לברר עם היבואן. אם לא כתוב לך על הספק מי היבואן אז נסה כאן

פורסם

התנהלות מסריחה של חנות מול יבואן. תפקידם לדרוש תעודת אחריות חדשה בה כתוב 5 שנים חתומה על ידי היבואן "הרשמי" ולשלוח לך בדואר.

עצלנות של מוכרנים וסחבת של יבואנים והתוצאה לקוח מפוחד שלא יודע מה יהיה מחר.

אם החנות הזאת ממנה קנית לא מוכנה לעשות את זה, יש לך אפשרות לברר מי זה היבואן "הרשמי" הזה ולדרוש לשלוח לך תעודה מעודכנת.

טלפון פעמיים בשבוע לחנות יזרז את העניין.

QTTP! נדמה כאילו היית חייב להקליד משהו ליד כל משפט שלי, גם לי בא אותו דבר

כותבים ועוד איך. זה מודפס אוטומטית אפילו.

כשלא כתוב אז לא מתפקידו של המוכרן לכתוב לך תעודה.

לא תמיד מצורפת (וכן, זה נוגד את החוק הישראלי).

בדרך כלל מצורפת מצורפת מצורפת. כשלא מצורפת אז זה נוגד את החוק הישראלי

אפשר לבדוק, אבל זה לא תלוי רק בהם, אלא גם ביבואן ובהסכם השירות איתו. אותה חברה יכולה למכור אותו מוצר דרך מפיצים שונים עם תנאי אחריות שונים, לפי ראות עיניה.

נכון . אבל אז היא צריכה לספק תעודת אחריות מעודכנת ולא להשאיר תעודה בה כתוב פחות ממה שהיא מבטיחה בפרסום.

פורסם
  • מחבר

שלחתי להם מייל בו רשמתי שאני מבקש להזדכות על ההפרש או לקבל תעודת אחריות ל-5 שנים.

מקווה שהם יענו בחיוב, אם בכלל הם יענו למייל...

פורסם

לספק כן יש 2 חיבורי חשמל לכרטיס מסך, אתה בטוח שזה S12II ברונזה?

פורסם

שלחתי להם מייל בו רשמתי שאני מבקש להזדכות על ההפרש או לקבל תעודת אחריות ל-5 שנים.

מקווה שהם יענו בחיוב, אם בכלל הם יענו למייל...

שאלה: אתה מודע לזה שהחנות נותנת לך את האחריות וממשת אותה מול החברה העולמית, כה? אם החברה רוצה להעלות מחיר היא נותנת לך יותר אחריות וככה מרוויחה מזה, כי מימוש האחריות דרכה... על כל מקרה, אם כתוב לך בקבלה או חשבונית שזה 5 שנות אחריות זה מה שיקבע ולא מה שכתוב בתעודת אחריות של היצרן.

במידה לצורך העיניין והחנות הייתה נותנת 3 שנות אחריות והיצרן 5, את השנתיים הפרש היית צריך לנצל מול היצרן עצמו ולא החנות שמכרה לך, ככה שהם יכולים גם ללכת הפוך....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים