עבור לתוכן

נפילת תשתית עם HOTBOX

Featured Replies

פורסם

היה נפילה של המודם לפני 20 דקות, בערך ברגע שהוא נפל ועלה קיבלתי 30MB, נכנסתי למודם לראות והופתעתי שאני מקבל רק 5 ערוצים והם גם לא תקינים בעוצמות.

אז התקשרתי להוט אמרו שלא רואים בעיה וצריך לשלוח טכנאי כי המודם לא עלה עד השלב האחרון online ולהחליף את המודם, אמרתי לה איך פתאום המודם מת, רצתה עדיין לשלוח טכנאי, אז כיביתי אותו מהכפתור והדלקתי ואז קיבל את כל הערוצים כמו שצריך, הם מהצד שלהם לא רואים בכלל שהיה נפילה של המודם או מה גרם לזה. אז מה עשינו בזה שיש תמיכה טכנית והם פיזית או מערכתית לא יכולים לדעת מתי המודם נפל ואז מאשימים את הספק ! ואני עובד בתור נציג תמיכה בספק אינטרנט ו 80% מהאנשים תמיד התקשרו לספק להגיד שאמרו להם בתשתית הכל תקין ויש ניתוקים מהספק. משהו שהוט לא רואים ומאשימים את הספק, ממש חכמולוגים.

17159000-holder-d995be9db3ac1fed690d53c4f41b6436.jpg

  • תגובות 47
  • צפיות 9.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כנראה נפלה התשתית לכמה דקות, זה קורה

פורסם

קורה לי מפעם לפעם

פורסם

גם אצלי הייתה נפילה באותו זמן.

פורסם

שמתי לב שכל שבת בערב הם עושים ריסט של החיבורים

פורסם
  • מחבר

לא הבנתם את הסוף של מחשבה תחילה ? אתם לא עובדים בספק אינטרנט אז אתם לא יודעים מה זה לקוח שמתקשר אומר כל הזמן יש לי ניתוקים ככה וככה ודיברתי עם התשתית אמרו תקין, מה אני אמור לעשות עם לקוח כזה כשהבעיה 90% בתשתית ו 10% אולי בציוד. שיגידו כן היה נפילה, כן היה בעיה והסתדר, הלקוחות מוציאים את זה עלינו, על כל ספקי האינטרנט. וזה לא רק הוט, זה גם בטוח תשתית בזק עם 90000000 מיליוני בעיות מהרגע שמצטרפים ועד הרגע שיש עוד יותר בעיות.

פורסם

גם אם הלקוח בטוח שהבעיה בתשתית והם מעבירים אותו לספק, בשל הספק הוא יתקשר גם לספק בשביל לבדוק, הבעיה היא בשירות של החברות ולא אצל הלקוח

פורסם

הנה עכשיו ההוטבוקס שבק חיים למשך יותר משעה

התקשרתי לתמיכה ואמרו לי שיש תקלה באיזור

איכות השרות של הוט נמוכה מאוד, לפחות לפי כמות התקלות שאני חווה.

פורסם

שלום ..

לפי דעתי דווקא ההוט בוקס לא אשם (תמיד) בבעיית הסיגנל, כאשר יש מספר אפיקים שנמצאים במצב 0 כמו שפרסמת בתמונה, זו יכולה להיות בעיית תשתית בביתך, נסה להזמין טכנאי אזורי שיבדוק את החיבורים ויחליט אם עוצמת השידור תקינה. אם לא ( שזה אולי המצב ) הוט יצטרכו לטפל בזה.

בכל אופן, נסה להזמין טכנאי אזורי, פרסם תוצאת ביניים להמשך טיפול.

פורסם

תבדוק אם יש לך מפצלים (מ-1 ל-2 או 3) שהוט התקינו.

כבר היה על זה דיון פה שבזכותו קניתי מפצל מוזהב של MONSTER מאיביי וזה שיפר את איכות החיבור של ההוטבוקס.

המפצלים שהוט מתקינים באיכות נמוכה מאד (חייבים לחסוך לא ? ).

פורסם

אשמח לקבל קישור למפצל שקנית GIL, אולי גם אני אחליף את המפצל של השקל וחצי שיש לי בין הכבל תשתית להוטבוקס באחד איכותי יותר

פורסם

וואו, באמת יקר, בשבילי לקנות את המוצר בכדי לא לדעת אם ישפר משהוא לא כדאי לי,

כרגע הבעיה שלי היא איטיות בערבים

פורסם

אם המודם שלך נמצא על חמישה ערוצים בלבד.

המודם בעצם נמצא בסטאוס P-ONLINE ולא בW-ONLINE

והוא לא מבצע bonding של כל 8 הערוצים.

עקב כך במיחוד אם יש לך חבילה של 100/2 יהיה לך קשה לקבל את מלוא המהירות בשעות העומס.

נכון שכל ערוץ יכול לספק 38.5 מגה ואז 5 כפול 38.5 אמורים להספיק ל100/2 אבל אתה לא היחיד שמשתמש בערוצים הנ"ל

פשוט תפנה לשירות תמיכה טכנית של הוט ותגיד שאתה רואה רק חמישה ערוצים פעילים במודם ולא שמונה.

אף על פי שהנציג היה אמור לזהות לבד שהמודם שלך נמצא על בP-ONLINE , אבל לפעמים צריך לעזור להם חחחח... ;D

פורסם

עכשיו דיברתי עם התמיכה של הוט ובטכנאי אמר שלאחר מעקב יתכן ויש לי בעיה במפצל או בכבל של המודם והם ישלחו טכנאי להחליף.., אני כבר באמת מתלבט אם הקנייה של המפצל האיכותי של MONSTER יפתור את הבעיה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים