פורסם 2013 בינואר 1212 שנים היה נפילה של המודם לפני 20 דקות, בערך ברגע שהוא נפל ועלה קיבלתי 30MB, נכנסתי למודם לראות והופתעתי שאני מקבל רק 5 ערוצים והם גם לא תקינים בעוצמות. אז התקשרתי להוט אמרו שלא רואים בעיה וצריך לשלוח טכנאי כי המודם לא עלה עד השלב האחרון online ולהחליף את המודם, אמרתי לה איך פתאום המודם מת, רצתה עדיין לשלוח טכנאי, אז כיביתי אותו מהכפתור והדלקתי ואז קיבל את כל הערוצים כמו שצריך, הם מהצד שלהם לא רואים בכלל שהיה נפילה של המודם או מה גרם לזה. אז מה עשינו בזה שיש תמיכה טכנית והם פיזית או מערכתית לא יכולים לדעת מתי המודם נפל ואז מאשימים את הספק ! ואני עובד בתור נציג תמיכה בספק אינטרנט ו 80% מהאנשים תמיד התקשרו לספק להגיד שאמרו להם בתשתית הכל תקין ויש ניתוקים מהספק. משהו שהוט לא רואים ומאשימים את הספק, ממש חכמולוגים.
פורסם 2013 בינואר 1312 שנים מחבר לא הבנתם את הסוף של מחשבה תחילה ? אתם לא עובדים בספק אינטרנט אז אתם לא יודעים מה זה לקוח שמתקשר אומר כל הזמן יש לי ניתוקים ככה וככה ודיברתי עם התשתית אמרו תקין, מה אני אמור לעשות עם לקוח כזה כשהבעיה 90% בתשתית ו 10% אולי בציוד. שיגידו כן היה נפילה, כן היה בעיה והסתדר, הלקוחות מוציאים את זה עלינו, על כל ספקי האינטרנט. וזה לא רק הוט, זה גם בטוח תשתית בזק עם 90000000 מיליוני בעיות מהרגע שמצטרפים ועד הרגע שיש עוד יותר בעיות.
פורסם 2013 בינואר 1312 שנים גם אם הלקוח בטוח שהבעיה בתשתית והם מעבירים אותו לספק, בשל הספק הוא יתקשר גם לספק בשביל לבדוק, הבעיה היא בשירות של החברות ולא אצל הלקוח
פורסם 2013 בינואר 1412 שנים הנה עכשיו ההוטבוקס שבק חיים למשך יותר משעההתקשרתי לתמיכה ואמרו לי שיש תקלה באיזוראיכות השרות של הוט נמוכה מאוד, לפחות לפי כמות התקלות שאני חווה.
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים שלום ..לפי דעתי דווקא ההוט בוקס לא אשם (תמיד) בבעיית הסיגנל, כאשר יש מספר אפיקים שנמצאים במצב 0 כמו שפרסמת בתמונה, זו יכולה להיות בעיית תשתית בביתך, נסה להזמין טכנאי אזורי שיבדוק את החיבורים ויחליט אם עוצמת השידור תקינה. אם לא ( שזה אולי המצב ) הוט יצטרכו לטפל בזה.בכל אופן, נסה להזמין טכנאי אזורי, פרסם תוצאת ביניים להמשך טיפול.
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים תבדוק אם יש לך מפצלים (מ-1 ל-2 או 3) שהוט התקינו.כבר היה על זה דיון פה שבזכותו קניתי מפצל מוזהב של MONSTER מאיביי וזה שיפר את איכות החיבור של ההוטבוקס.המפצלים שהוט מתקינים באיכות נמוכה מאד (חייבים לחסוך לא ? ).
פורסם 2013 בינואר 1612 שנים אשמח לקבל קישור למפצל שקנית GIL, אולי גם אני אחליף את המפצל של השקל וחצי שיש לי בין הכבל תשתית להוטבוקס באחד איכותי יותר
פורסם 2013 בינואר 1612 שנים בכיף ! לא זול אבל איכותי והתוצאות ברורות (עוצמות בהוטבוקס טובות יותר ופחות uncorrectables). http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360553348252
פורסם 2013 בינואר 1712 שנים וואו, באמת יקר, בשבילי לקנות את המוצר בכדי לא לדעת אם ישפר משהוא לא כדאי לי,כרגע הבעיה שלי היא איטיות בערבים
פורסם 2013 בינואר 1812 שנים אם המודם שלך נמצא על חמישה ערוצים בלבד.המודם בעצם נמצא בסטאוס P-ONLINE ולא בW-ONLINE והוא לא מבצע bonding של כל 8 הערוצים.עקב כך במיחוד אם יש לך חבילה של 100/2 יהיה לך קשה לקבל את מלוא המהירות בשעות העומס.נכון שכל ערוץ יכול לספק 38.5 מגה ואז 5 כפול 38.5 אמורים להספיק ל100/2 אבל אתה לא היחיד שמשתמש בערוצים הנ"לפשוט תפנה לשירות תמיכה טכנית של הוט ותגיד שאתה רואה רק חמישה ערוצים פעילים במודם ולא שמונה.אף על פי שהנציג היה אמור לזהות לבד שהמודם שלך נמצא על בP-ONLINE , אבל לפעמים צריך לעזור להם חחחח... ;D
פורסם 2013 בינואר 1812 שנים עכשיו דיברתי עם התמיכה של הוט ובטכנאי אמר שלאחר מעקב יתכן ויש לי בעיה במפצל או בכבל של המודם והם ישלחו טכנאי להחליף.., אני כבר באמת מתלבט אם הקנייה של המפצל האיכותי של MONSTER יפתור את הבעיה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.