איך אפשר לווסת מהירות מאוורים של מארז ‪Fractal Design Define R4 ‬‏ - - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אפשר לווסת מהירות מאוורים של מארז ‪Fractal Design Define R4 ‬‏ -


rony1880

Recommended Posts

היי

קניתי את המארז הזה ואת שניי המאוורים שלו חיברתי ללוח אם ולא ליחידת השליטה של המארז , שם יש כפתור ל5 וולט , 7 ווןלט ו12 וולט , למאוורים של המארז יש פין עם 3 מגעים ואת החיבורים האלו חיברתי ללוח הם לSYS FAN , אבל אני רואה שהם מסתובבים במהירות מקסימלית של 1000, מה לעשות?יש תוכנה שאפשר לווסת מהירות?

רוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

אני זוכר שבמארז הקודם חיברתי מאוורים עם חיבור של 4 פינים ללוח שאז קיבלתי מהירויות שונות, כניראה שהמאוורים של המארז לא RPW , דרך הגב , הקירור של המארז מדהים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא שם לב שהוא ציין שהוא חיבר ללוח ומנסה להשתמש בבקר.

ידידי, אתה צריך לחבר את המאווררים לבקר (יש בקדמת המארז, בצד שמאחורי הלוח, שלושה חיבורי 3 פין וחיבור מולקס ישירות לספק) ככה תוכל לשלוט על המאווררים דרך המפסק בקדמת המארז.

אבל לדעתי זה די מיותר, המאווררים של פרקטל כל כך שקטים שזה לא נותן הרבה (המאוורר של הרדיאטור שלי, שהוא PWM רועש יותר) אבל אם יש לך מאווררים יותר רועשים במערכת, מומלץ לחבר גם אותם לבקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

אני בכונה לא חיברתי לבקר של המארז כי אני רוצה בהם שליטה דרך לוח האם , יש אפשרות לעשות להם שליטה דרך לוח האם ולא דרך כפתור הבקר? כי אני רוצה שליטה אוטמטית כמו שהיה לי במארז הקודם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צירפתי תמונה לא שלי על חיבור כבלים מאחור, שימו לב לכבל מתח של המעבד שעובר מעל התושבת של המעבד, אצלי בהתקנה גם נאלצתי לעשות זאת כי הכבל לא ארוך מספיק , מה דעתכם , האם יש סכנת קצר ברגע שאני סוגר את המכסה בחלק הזה של המעבד?

אני יצרף תמונות של המארז שלי.

http://images.bit-tech.net/content_images/2012/07/fractal-design-define-r4-review/define_r4-29b.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...