עבור לתוכן

בעיה עם אחריות מחשב דל

Featured Replies

פורסם

שלום,

ברשותי מחשב dell v131. בארץ נותנת האחריות היא חברת "יעל"

לפני בערך חודש המסך התחיל לרצד, לכן התקשרתי לשירות הטכני ושם הודיעו לי שצריך להחליף את המסך.

טכנאי הגיע אליי הביתה והחליף את המסך. לאחר שימוש מאוד קצר במחשב אני שמתי לב שהמסך החדש לא באותה איכות של הישן, רמת הבהירות שלו נמוכה וזווית הצפייה שלו מאוד גרועה.

לאחר שיחה עם יעל הציעו להחליף לי מסך שוב.

הטכנאי שהגיע אליי טען שהמסך שהביאו לי הוא מקורי ושיכול להיות שהמסך שהיה לי לפני הוא מדגם ישן יותר.

בכל מקרה שני המסכים שהביאו לי ברמה מאוד גרועה, אני כל הזמן צריך להזיז את המחשב כדי לראות כמו שצריך וכשאני מנסה לראות סרט בכלל רואים ממש גרוע.

מישהו יכול לשפוך אור על הנושא או לעזור.

תודה,

עומרי

פורסם

בעיית ריצוד - מהבנה שלי מצריכה החלפת הכבל שמקשר בין המסך ללוח אם, כלומר היה חיבור רופף.

להחליף את כל המסך נראה לי קצת מוזגם. אבל אולי הייתה בעיה אחרת.

לגבי מה שקיבלת, אני לא חושב שניתן לעשות משהו בנידון.

פורסם
  • מחבר

הוא בכלל לא בדק את המסך, פשוט בא והחליף.

בכל מקרה נראה לי שהבנתי מה הסיפור, באינטרנט מצאתי 2 סוגי מסכים- אחד GLOSS ואחד MATTE.

כנראה שהם שמו לי את הGLOSS.

אולי אני אנסה למכור את המסך שלי באיביי ולקנות אחד מט

פורסם

MATTE - ללא השתקפויות

GLOSS - עם השתקפויות

matte_gloss.jpg

מאד קל להבחין ביניהם, כך שלא ברורה לי מידת ההבנה שלך בעניין.

אם אכן קיבלת מסך מבריק אז מחובת החברה להחליף למסך מט, כפי שסופק לראשונה עם המחשב.

פורסם
  • מחבר

תראה אני לא רואה הבדל כמו בתמונה שהראית, לצערי זה לא כזה פשוט.

מה שכן אני רואה זה הבדל באיכות המסכים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים