עבור לתוכן

חווית שרות עגומה בבאג (Galaxy S3)

Featured Replies

פורסם

מיכל קודם כול אני מקווה שהסיפור הסתיים כמה שיותר מהר.

לאלה שהאשימו את מיכל נכון שמבחינה צרכנית היא עשתה את כול הטעויות האפשריות, קנתה מוצר באריזה לא אטומה שלא נבדק בחנות, הגיע הביתה והשאירה אותו על המדף במשך שבועיים בלי לבדוק שהוא עובד.

בכול זאת היא לקוחה תמימה, ובגלל שהיא לקוחה תמימה ותסלחי לי על הביטוי מיכל, נפנפו אותה, ולכן הסיפור הזה מסריח הרבה יותר.

להבא קודם כול יש לנקוט זהירות ולא לקנות חתול בשק כמו שאומרים גם אם זה מרשת גדולה וידועה כמו באג.

דבר שני עכשיו עבר כבר המון זמן ולכן הייתי מנסה להוריד את המחיר שלהם לאזור ה400 שקלים רק בשביל שלילד יהיה טלפון כמה שיותר מהר.

אני לא מאחל לך מקרה דומה בעתיד, אבל אם יהיה ברגע שתקבלי סירוב מהחנות לכי הביתה תמלאי טופס תביעות קטנות ותגישי אותו.

דובר על זה רבות בפורום, באם המכשיר הוא ללא שריטה מה שאומר שקשה להאמין שהוא נפל וניזוק, אני מאמין שבאג לאחר שיקבלו את כתב התביעה היו מתקפלים מהר מאוד.

אף פעם לא מאוחר, ואם הבן שלך סובלני ואת רוצה שיעשה צדק תעשי את זה, אני מאמין שהשופט יאמין לך במיוחד אם תיקחי את המכשיר למעבדה חיצונית מטעמך ותגיעי עם חוות דעת לדיון.

הייתי דורש ביטול עסקה בתביעה+פיצוי על עגמת נפש ובכסף שאקבל קונה מכשיר חדש במקום אחר ונשאר עם עודף.

רק אדגיש שאני לא משפטן, וגם הרבה אנשים אחרים כאן אז אם התייעצת עם עו"ד אני מאמין שקיבלת ייעוץ מקצועי יותר משלנו.

בכול מקרה בהצלחה.

  • תגובות 81
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

היי

גם אני עברתי משהו דומה.. רק עם אוזניות

שלחתי מייל לשרות לקוחות כי ככה המליצו לי בחנות. (אגב בחנות המוכרים אמרו שכן יש צורך להחליף לי את האוזניות כי אין נזק פיסי עליהן)

התקלה הייתה - פשוט השלט שעל האוזניות הפסיק לעבוד.. ??? עד היום לאף אחד אין הסבר ותשובה מה אפשר לעשות.

חזר אלי מנהל זוטר מהשרות והסביר לי שהיבואן לא יתקן ולא יחליף כי אין אפשרות כזאת.

וזרק לי באויר... "מה זה משנה לך כל כך? האוזניות עובדות? אז לא תוכל לעלות ווליום או לענות לטלפונים...."

:pissed: פה עף לי הפיוז ויצאתי עליו בטונים גבוהים על הזלזול והצורת דיבור שלו ללקוחות (הקלטתי את השיחה) ואמרתי לו שהיא מוקלטת ואני יוצא עם זה לתשקורת.

הוא מעט נבהל ודרשתי לדבר עם המנהל שלו.

הוא אמר לי שהמנהל שלו זה סמנכ'ל השרות והוא יחזור אלי.

האמת שיום למחרת חזר אלי סמנכ'ל שרות של באג, ניסה לצאת כמובן פוליטקלי קורקט ולשחק על הנושא שהיבואן הוא זה שמחליט ולא הם ושאין אפשרות לתקן וכנראה סיב קטן מאוד של אחד החוטים נקרע מסיבה כל שהיא וגרם לכך שהשלט לא מתפקד.

מפאת הידע הטכני שלי הסקרנות ויכולת השכנוע שלי, כמובן שעשיתי שעורי בית.

שיחה מתוקשרת במיילים עם חברת MONSTER בחו'ל שלחו לי במייל תמונה שמסבירה כי על החוט של האוזניה שעליו יש את השלט יש 3 גידים שמעבירים אותות, שתיים לאוזניה ואחד לשלט ( המקרופון על השלט עובד!!!) ככה שאותו גיד/חוט לא נקרע וכן תקין.

שלחתי במייל לסמנכ'ל את הממצאים ובמשך שעה לעסתי לו את המח שאני לא מתכוון לוותר.

הרי לא זרקתי באויר 500 שח כדי לקבל "חצי" מוצר וחצי מהפיצ'רים שלו !! :screwy:

בסופו של דבר.. נצחתי !!! :cool2:

קבלתי במייל זיכוי מלא על הדגם שהתקלקל לי.

ובנוסף 35% הנחה חד פעמית על כל מוצרי באג בתוקף של חודש.

שורה תחתונה...

תעשי הפוך מהמשפט המפורסם של מורי הנהיגה..

אל תרפי מהגז!!! תציקי תתקשרי תתלונני שלחי מיילים תתכתבי איתם בפייסבוק

תגיעי עד לסמנכ'ל וגם אצלו אל תעצרי

מקווה שאכן תעשי את זה.. ושיהיה בהצלחה!

פורסם

עצוב שבימינו כל אחד צריך להיות לפחות עו"ד כדי להגן על האינטרסים שלו...

מעניין כמה צרכנים לא מקבלים את האחריות שמגיעה להם על מוצר כי אין להם את הזמן, היכולת והידע להתווכח עם החנות/יבואן.

פורסם

ל gidi236 -

מקרה דומה בחנות אחרת - קניתי אזניות בקילומבו, אחרי שנה - התקלקל השלט (מאריך) - הבאתי להם את המוצר, ואחרי שבועיים התקשרו לבא לקחת חלופי.

בלי חקירות, בלי עצבים.

ככה נותנים שירות וגם את הזוג הבא אקנה שם.

פורסם

ל gidi236 -

מקרה דומה בחנות אחרת - קניתי אזניות בקילומבו, אחרי שנה - התקלקל השלט (מאריך) - הבאתי להם את המוצר, ואחרי שבועיים התקשרו לבא לקחת חלופי.

בלי חקירות, בלי עצבים.

ככה נותנים שירות וגם את הזוג הבא אקנה שם.

היי,

הלוואי וכל החנויות / יבואנים בארץ יפעלו כפי שפעלו במקרה שלך.

במצב כזה בסופו של דבר כולם מרוויחים.

פורסם
  • מחבר

שלום רב,

הנושא לא הסתיים , וזה עולה לי על עצבים ברמה מטורפת.

עכשיו שהם כבר גהצו לי את ויזה , המכשיר אצלם אבל אין מסכים להחלפה.

זה כבר יותר מידי .

רציתי להזהיר אתכם לא לקנות שם.

פורסם

לא נכנסתי לבאג מאז שהם היו מוכרים עוגיות מזל בשקל בסניף בכפר סבא

ואז שהיית פותח תעוגיה היה כיתוב "אל תקנה פה" (או זה מה שהיה צריך להיות כתוב)

:smile1:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים