איפה אפשר לקנות שלט של SOLO7c? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה אפשר לקנות שלט של SOLO7c?


pwntigo

Recommended Posts

שלום לך .

יש לי את אותו השלט עם רמקולים 7C (זה גם אותו שלט בדיוק בדגם 6C) , ואצלי מהימים הראשונים הוא לא עבד כמו שצריך , אתמול נסעתי לחנות לממש אחריות , אמרתי להם שהוא לא עובד , אז במעבדה אמרו לי שמחר יביאו בשבילי שלט אחר בשביל להחליף לי את הבעייתי שלי .

בקיצור , אם יש לך עדיין אחריות לרמקולים איתם בא השלט שלך , ועל השלט אין יותר מידי סימנים של נפילות , אז סע למעבדת החנות בה רכשת את הרמקולים , ותתלונן שם על כך שהשלט משום מה הפסיק לעבוד , ותדרוש שיתקנו לך אותו , או יותר טוב שיחליפו באחד חדש .

אם האחריות כבר נגמרה , אז צער לי לאכזב אותך אבל שלט כזה בדיוק אין איפה לקנות , השלט הזה לא נמכר בשום מקום ככה סתם בנפרד , אבל ! , הפתרון במצב כזה יהיה פשוט לקנות שלט אוניברסלי כלשהו אשר בלי בעיה יחליף את השלט המקורי של הרמקולים שלך , ואף יותר , גם יחליף כמה שלטים נוספים של מכשירים אלקטרוניים שבביתך .

דוגמא לשלט אוניברסלי , שלדעתי לא רע בכלל , איכותי ושווה את הכסף שלו זה השלט של דגם Harmony 650 , תיראה בפורום קניות קבוצתיות שיש אפילו התארגנות לרכישה קבוצתית לשלטים מהסדרה הזאת .

כמובן שיש הרבה שלטים אוניברסליים אחרים בשוק , חלקם יותר יקרים , חלקם יותר זולים , ועם אופציות ומאפיינים שונים , כל אחד בוחר מה שמתאים לו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע כרגע אם זה עדיין קיים ואם היבואן בכלל אותו אחד שהיה פעם, אבל לפני שנה שלחתי מייל ליבואן (מצאתי שני יבואנים שונים למיקרולאב ושלחתי לשניהם, נראה לי שרק CD-LOG או משהו כזה ענוי לי), שאלתי אם ניתן לקבל עוד שלט כי הוא נראה לי עדין ובלעדיו אי אפשר לתפעל את הרמקולים אז אני חושש, והם כתבו לי שהם יכולים למכור לי ב50 ש"ח. וויתרתי כי לא היו לי בעיות עם השלט אז מי ילך עד אליהם סתם לבזבז 50 שקל ? אבל אם לא תצליח להחליף את השלט שלך מהאחריות תנסה לדבר איתם ... ואם שני אלה לא יעזרו לך, יש איזה מיליון מיילים של מיקרולאב באתר הרגיל שלהם ובסיני, תנסה לשלוח את אותה הודעה לכל מייל שקשור לתמיכה או מכירות ואולי יעזרו לך.

ואגב אם יש כפתורים שבכלל לא עובדים אצלך או כל השלט מת, אני לא חושב ששלט לומד כדוגמת ההרמוני שהוצע לך יכול לעזור לך, הרי אין לך מאיפה ללמד אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ מסכים עם מה שכתבת , אבל יש תיקון קטן .

אם השלט באמת שבק חיים אז זה נכון ששלט אוניברסלי חכם לא יוכל ללמוד מהמקורי את פעולות הכפתורים , אבל , שלטים מסדרת ה-Harmony של (במיוחד דגם ה-650 ומעלה) מלבד שיודעים ללמוד מהשלטים המקוריים , הם גם בעלי מאגר נתונים של כ-5000 מכשירים אלקטרוניים שונים , שבמאגר הזה בטוח אפשר למצוא גם שליטה על מערכת מסויימת , במיוחד כשמדובר ביחסית מערכת פשוטה עם פעולות פשוטות כגון הגברת\הנמכת הווליום , טרבל ובאס , השתקה ובחירת מקור השמע , ואולי אפילו הריסט .

אז לדעתי זה שווה בדיקה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, אני אנסה לממש אחריות ואז נראה.

בכל אופן בדקתי בבסיס הנתונים של harmony והוא תומך ב Solo7C מהקופסא, אז יכול להיות דווקא

פתרון טוב לא רק לרמקולים אלא, לכל הבעית, תודה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...