פורסם 2013 באפריל 2512 שנים כן, ואני רואה שיש גם 0.12 - אם הצבע השני בנגד הוא חום-אדום אז 0.12 יכול להתאים אפילו יותר מ 0.1 (לא שיש כזה הבדל), אז איך שבא לךחוצמזה, אם נניח שטעינו, אם כזאת כמות של נגדים תוכל לחבר אותם במקביל/טור כדיי לקבל בדיוק את הערך שצריך...ניתן להלחים את הנגד איך שבא לך אם הוא לא ייגע ברכיבים אחרים או בקופסה
פורסם 2013 באפריל 2612 שנים שים לב שמתחת לנגדים של 0.5 וואט קיימים פדים רחבים לשם קירור הנגד. אני מציע לך להלחים אותו בצד של הרכיבים וצמוד לפדים.
פורסם 2013 באפריל 2612 שנים מחבר אהה אז זה מה שזה.. אוקיי, באמת הנגד שנשרף לא נגע בהם אפילו.. לא יודע כמה זה קריטי אבל שיהיה.בקשר לכמות הנגדים, זה יהיה בעיה כני אני מוגבל במקום שהרי כל זה נסגר בקופסא.בכל אופן, עוד לא הזמנתי ולכן אלך כנראה על זה : http://www.ebay.com/itm/1-2w-Watt-0-12-ohm-0-12ohm-Metal-Film-Resistor-0-5-W-1-20pcs-/221033970166?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3376a6b9f6
פורסם 2013 במאי 812 שנים מחבר אוקיי בשעה טובה הנגדים הגיעו, אבל הם נראים לי טיפה שוניםצבע הנגד כחול ולא אפור (אני מניח בגלל שזה נגד מסוג מסויים בעוד המקורי הוא נגד קרבון אם זה משנה משהו חוץ מדיוק..)הצבעים על הנגד שהגיע מעט שונים ממה שיש על הלוח..http://img706.imageshack.us/img706/2111/img20130509013940.jpghttp://img594.imageshack.us/img594/3985/img20130509014656.jpgלדעתכם זה תקין? אני מפחד לגעת לפני שאני יודע שזה בסדר נערך 2013 במאי 812 שנים על-ידי pAnAhI
פורסם 2013 במאי 912 שנים אכן הנגד הוא בעל ערך של 0.1 אוהם.הצבע הכללי של הנגד שונה מכיוון שאלה נגד METAL ובדרך כלל הצבע שלהם תכלת/כחול.
פורסם 2013 במאי 1112 שנים מחבר אז רגע, 0.1 או 0.12? אני הזמנתי 0.12.כמה רע זה אם אני משתמש ב 0.12 כשזו בעצם טעות?
פורסם 2013 במאי 1112 שנים שינוי של 0.1-0.12 בערך של הנגד - לא כזה קריטיסוג הנגד - במעגלי PWM למתח גבוה כן משנה הסוג של הנגד כי הוא אמור להחזיק קפיצות זרם רציניות (נגד פשוט יידפק אחריי זמן קצר ויעיף איתו חצי מעגל), אבל כאן לא נראה לי כמו הבדל קריטיהגודל של הנגד נראה קטן יותר והוא עלול להתחמם. ניתן לחבר 4 נגדים (בצורת 2 בטור x 2 במקביל) במקום נגד 1 כדיי למנוע את זה, ככה אתה לא משנה את ההתנגדות אבל ההספק עולה x4. בכל מקרה לבדיקה ראשונה שהמטען עובד זה מיותר, תחבר נגד 1 ותבדוק שהמטען בכלל מתחיל לעבוד
פורסם 2013 במאי 1512 שנים מחבר *זהירות חפירה*:hofer:טוב אז כמה דברים השתנו מאז קבלת הנגדים. חיברתי 4 נגדים 2 במקביל בטור לעוד שניים במקביל, המטען עובד ומטעין אבל במספר שעות של הטענה המתח של המצבר הגיע רק ל 13.5 בערך, ולמיטב ידיעתי הוא אמר להגיע לסביבות ה14.7.. יכול להיות שיש כאן בעיה?http://imageshack.us/photo/my-images/836/img20130513032412.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/6/img20130513032246.jpg/בנוסף צצה בעיה חדשה לגמרי. כאשר חיברתי את כל המעגל חזרה והדלקתי את המגבר יצא מהמגבר טיפה עשן (לא הצלחתי לראות מאיפה בדיוק, רק ראיתי שזה מהמגבר).כאשר ניתקתי את המגבר מהמעגל וחיברתי אותו למתח ישירות מספק כח, שמעתי שהוא עושה צליל מוזר בהתחלה ואז הצליל נעלם (מאין כחכחחככח כזה למשך שניה וחצי וזהו). המגבר דלוק והלד שלו עובד, אבל הוא לא מוציא צליל..פירקתי אותו להסתכלתי לראות אם יש רכיבים שרופים \ מנופחים ולא מצאתי כלום חוץ מדבר אחד. מתחת לרכיב הגברה באיזור שבו כל ההלחמות מתבצעות היתה נקודה נפוחה בין הרגליים של המגבר. הנחושת של הלוח המודפס נותקה שם ולכן קילפתי אותה ועקפתי אותה עם חוט שהולחם למקום בו הוא מגיע.http://imageshack.us/photo/my-images/24/img20130515174643.jpg/כשחיברתי אותו בשנית, המגבר כבר לא עשה את הצליל המוזר הזה אבל הוא עדיין לא מפיק צליל..HELP! מה עוד אפשר לעשות? אני צריך את הרמקול עובד לשישי שבת ולא באלי להזמין מגבר חדש מאיביי בעוד 60-90 שקלים.. נערך 2013 במאי 1512 שנים על-ידי pAnAhI
פורסם 2013 במאי 1512 שנים הוא מטעין הלאה אם אתה מחכה יותר זמן ? - אם הנגדים המקוריים היו באמת 0.1 והחדשים 0.12 יכול להיות הבדל במהירות הטעינה - אבל נראה לי שהוא אמור להחליט מתיי הטעינה הסתיימה לפי מתח ולא לפי זרם כך שהוא אמור פשוט להמשיך להטעין עד שהוא יגיע למתח שצריךאם יש לך עוד נגד, תחבר אותו במקביל ל 1 מהנגדים הקימים (כך שיהיה לך קבוצה של 3 נגדים בטו אם קבוצהשל 2 נגדים), זה יתן בדיוק 0.1, תבדוק אם זה משנה משהואבמערכת יש איפה שהוא לולאה שמקצרת רכיבים מסוימים (כך נשרף המטען, וכך גם המגבר עכשו). אני חושב שהסיבה ההתחלתית יכולה להיות כזאת : בחלק מהמעגלים (המגבר, המטען וכו) אתה _לא_ יכול להניח שה - של הכניסה וה - של היציאה הם אותו דבר (ואתה לא יכול להניח שכל ה -ים הם אדמות). אם המעגל שלך מחבר איפה שהוא - כניסה ו - יציאה של רכיב מסויים (למשל דרך המפסק), אתה מקצר את הרכיב הזה והוא נשרףתבדוק שאתה לא חיברת סתם -ים של דברים ביחד, למשל ה - של היציאה לרמקול ממגבר ביחד אם ה - של כניסת המתח למגבר, או ה - של הסוללה וה - של ה DC IN למטען וכדומהכרגע אני חושב שהציפ של המגבר שרוף, ואם יש טרנזיסטור או דיודה בדרך של המתח אליו אז אוליי גם הם. תחליף את הציפ ותבדוק _מחוץ למערכת_ שהמגבר עובד
פורסם 2013 במאי 1512 שנים מחבר אין לי איך להחליף את הצ'יפ הגברה, אין לי אחר.בנוסף יש פה את המעגל בעמוד הראשון ויש שם מינוס משותף לכל המערכת הפנימית אבל זה לא אותו מינוס שמחובר לDC IN של המטען (זה אכן מה ששרף לי את המטען). כעת אני משתמש בשני ספקים שונים, האחד למתח הפעלה של המעגל עצמו מלבד הסוללה כשאני ליד שקע חשמל והשני מזין את המטען ואותו בלבד.המינוס המשותף הוא של כניסת המתח, של הסוללה ושל יציאת המטען אל הסוללה.בהנחה ומה שקורה במעגל מבחינת מינוסים אסור, מה אני יכול לעשות כדי להפריד ביניהם ועדיין להישאר באותה תצורה מבחינת פונקציונאליות של המעגל?
פורסם 2013 במאי 1712 שנים הבעיה קוראת ברכיבים שיש להם מינוסים שונים - למשל המטען - יש לו מינוס של כניסת מתח ומינוס של הסוללה שהם 2 חוטים שונים. באותה צורה למגבר יש מינוס של כניסת מתח ומינוס של הרמקולמה שאסור זה ש 2 מינוסים מ 2 צדדים שונים של אותו רכיב יהיו מחוברים ביחדלכן זה בסדר שתחבר ביחד את הסוללה, כניסת המתח של המגבר והיציאה לרמקולים, אבל אל תחבר לאותה נקודה את המינוס של כניסת המתח למטען כי היא עומדת "מהצד השני" של המטעןואל תחבר את המטען לחשמל אם ספק שיש לו אדמה בו זמנית אם זה שיש חיבור אדמה נוסף (כמו כבל קול למחשב) כי גם אז אתה יכול לעשות מסלול עקיף בין המינוסים - מינוס של "צד סוללה" של המטען - סוללה - מגבר -כבל קול - מחשב - כבל אדמה של החשמל - אדמה בין השקעים - כבל אדמה של הספק שממנו עובד המטען - מינוס של "צד כניסת מתח" של המטען
פורסם 2013 במאי 2012 שנים מחבר אוקיי, העניין הזה מובן לי וזו לא הטעות שעשיתי, ככל הנראה טעיתי באחד החיבורים בשרטוט..השאלה עכשיו היא אם אין לי ברירה אלא להזמין מגבר חדש. כי בהחנה וכן, אני מעוניין לשאול איזה מהשבבים עדיף (מדובר על אותו מעגל רק עם רכיב הגברה שונה) :TDA7377 - http://www.ebay.com/itm/DIY-Kits-subwoofer-2-1-TDA7377-power-amplifier-3-Channel-power-ampNE5532-pre-amp-/320995288001?pt=UK_Sound_Vision_Amplifier_Parts&hash=item4abccf63c1TDA7379 - http://www.ebay.com/itm/DIY-Kits-subwoofer-2-1-TDA7379-power-amplifier-3-Channel-power-ampNE5532-pre-amp-/320909731855?pt=US_Home_Audio_Amplifiers_Preamps&hash=item4ab7b5e80fSTA540 - http://www.ebay.com/itm/DIY-Kits-2-1-STA540-subwoofer-3-Channel-power-amplifier-DIY-Kits-NE5532-pre-amp-/320981264446?pt=UK_Sound_Vision_Amplifier_Parts&hash=item4abbf9683eשימו לב, יש הבדל גדול בין שבבי ההגברה הללו מבחינת מחיר, בעוד שבנתונים ההבדל לא משמעותי כ"כ.. זכור לי שמישהו אמר לי פעם שעדיף ללכת על סדרת ה TDA על פני ה STA..
פורסם 2013 במאי 2212 שנים תצייר מחדש את המעגל כפי שהוא באמת בנוי שלא יהיו אי הבנות, וגם לא דברים שאוליי "ברורים מאליהם" אבל הם לא כמו מגע של מארז מתכתי במארז מתכתי אחר או חיבורי אדמה דרך החשמלבקשר למגברים נחכה לתגובה של מי שבתחום האודיו כאן. הניסיון שלי קטן ואם TDA בלבד, ככלל הם בסדר גמור ורק צריך לבדוק ב datasheet שהרכיב אכן יכול להוציא את ההספק שאתה רוצה תחת המתח, צורת החיבור והתנגדות הרמקול שיש לך
פורסם 2013 במאי 2612 שנים מחבר לא הבנתי כ"כ מה לצייר מחדש. הרי לפי השרטוט הזה בניתי את המעגל ולכן, כמו שהמעגל בנוי כך גם השרטוט משורטט.אין שום מגע של דברים חיצוניים, כל חלק מתכתי כלשהו בודד, כולל ברגים הלחמות וחוטים. המארז עצמו הוא מעץ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.