עבור לתוכן

מהירות הנסיעה המותרת בכבישי הארץ תעלה

Featured Replies

פורסם

יש לי הרבה מאוד עצבים על עמותת אור ירוק אבל השכר הזה ממש לא יוצא דופן בעמותות גדולות.

  • תגובות 83
  • צפיות 11.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ולכן רוב העמותות אם לא כולם הם זבל אחד גדול.

עדיף תמיד למצוא אדם פרטי שזקוק לתרומה על פני תרומה לעמותה. הכסף מגיע ב 100% ליעדו, ולא במקרה הטוב 10-50% מתוכו.

פורסם

כל עוד חוקי הפיזיקה (או גוף האדם...) לא ישתנו מהותית תאונה במהירויות של 90 קמ"ש...

לחוקי הפיסיקה לא אכפת ממהירות, רק מתאוצה.

אתה יכול להיות בתאונה של 400 קמ"ש ולצאת מזה בחיים אם טווח התאוצה יהיה ארוך מספיק(זה מגיע מכריות האוויר וממוטות קריסה למיניהם) ו\או יהיו מספיק דברים שיקחו אנרגיה קינטית מהמכונית כגון דיפורמציה של מוטות פלדה(המון אנרגיה הולכת לשם).

פורסם

עיקר ההגנה היא לצמצם נזקים

פורסם
  • מחבר

אם יש מקום שבו מצלמות המהירות האלה באמת חיוניות זה בתוך העיר - להגבלה ל-50 קמ"ש יש באמת הצדקה. לעומת זאת, גם אם אני נוסע 170 בכביש טוב, אם אני מסתכל מספיק רחוק קדימה לא צריכה להיות בעיה.

פורסם

מהיריות לא גורמות לתאונות , מה שכן גורם הוא :

1. בעיקר מצלמות מהירות ( החדשות המ*דינות האלה ) שצריך לבלום מכל מהירות שהיא לאזור ה 80 בצומת בשבילה וכך יכולה להיגרם תאונה קטלנית !

2. באופן כללי מצלמה דומה לזו שממוקמת באמצע הכביש , למה לעזא צריך לבלום ולהוריד מהירות ..מילא נתפסתי ב 150 סבבה .. או ששרפתי אדום מלא !

3. שוב מה שגורם לתאונות זה בעיקר אנשים שתקועים על השמאל , אנשים שחותכים אותך מבלי להיסתכל מעבר למראות -שנקרא "שדה ראיה מת" ( לסובב את הראש ) , אנשים שבעיקר לא יודעים לנהוג ! . ויש לצערנו הרבה כאלה על הכביש , לנהוג זה לא אומר להימצא על הכביש וזהו , יש המון דברים שצריך לדעת ולהיזהר - כי זה לא משחק תכלס .. אבל כל אחד משחק איך שבא לו ואז יש תוצאות ..

4. מצלמות מהירות בארץ זה נטו = כסף למשטרע !!! לא מעבר לכך זה לא מוריד אחוזי תאונות ולא נעליים , יש אותם אחוזי הרוגים בכל יום ביומו ..

רק שהמשטרע טוענת שהם ( הצליחו להפחית את הכמות הזו ) חרטה ברטה :lol: ... הכל עניין של כסף שמ*יינים אותנו ..

בקיצור העניין הזה אף פעם לא יגמר ואם הוא יגמר אז לא טוב בכלל ..

אה כן , בנוסף התשתיות כבישים בארץ גועל נפש , חוץ מהכביש של לטרון מי שנסע בו יותר ( ככה זה גם בארה"ב ) ..

או מי שנסע בכביש מחלף אשדוד לכיוון צפון ( יבנה וכו' ) ..הבין את הטעויות של מע"צ ( ימך שימם ) .. מה שעשו מהכביש המסכן הזה , לא מספיק שהוא צר כמו לא יודע מה הוא גם מתעקל בצורה מפחידה ביותר ויש גם כל מני סימונים מזורגגים על הכביש ששוברים לך תאוטו והכביש נראה נורא ! ..( כמו טיול ג'יפים ) ..

שלא נדבר על השילוט ..

בקיצור כל החוקים האלה נוסדו אי שם בשנות ה 70 ועד היום לא שונו , למה ? ככה ! ..

פורסם

ומה תגיד על זה שאנחנו משלמים מס של 100% על כל מכונית כי בעבר הרחוק ייצרו כאן מכוניות?

פורסם

ומה תגיד על זה שאנחנו משלמים מס של 100% על כל מכונית כי בעבר הרחוק ייצרו כאן מכוניות?

אנחנו סוסיאתות ! ::)

פורסם

היה מפעל של פורד בנצרת.

פורסם

יצרו כאן מכוניות ספורט !

פורסם

יותר נכון שהרכיבו כאן מכוניות מחלקים שיוצרו במקום אחר...

לא עקרוני בכלל, למה בישראל עוד משלמים 100% מס על מכוניות שכבר לא מיצרים כאן מכוניות?

פורסם

זה לא "מס מגן" אם לזה התכוונת

זה מס שמטרתו להכניס כסף לאוצר המדינה.

עכשיו ראיתי תוכנית על סינגפור, שם בשביל לקנות רכב אתה צריך רשיון קניה ל-10 שנים שרק בסכום שלו אתה קונה מכונית קטנה.

וגם יש ערים באסיה שבשביל לקנות רכב אתה צריך להוכיח שיש לך מקום חניה, שכנראה עולה לא מעט.

אנחנו כאזרחים צריכים להבטיח שההכנסות ממסים על רכב ודלק ילכו לפיתוח תחבורתי ולא למטרות אחרות.

פורסם

יותר נכון שהרכיבו כאן מכוניות מחלקים שיוצרו במקום אחר...

לא עקרוני בכלל, למה בישראל עוד משלמים 100% מס על מכוניות שכבר לא מיצרים כאן מכוניות?

כי לפני 30 שנה (איזה שלושים? 5 שנים) מכונית חדשה נחשבה למוצר מותרות של המעמדות הגבוהים ו-100% מס תאם את רוח הסוציאליזם ששררה בארץ.

פורסם

כל מי שדיבר לגבי תאונות, הרבה הרוגים נמצאו בתאונות של מתחת ל100 קמ"ש והרבה מזה בגלל רמת הבטיחות של הרכב.

מה לעשות שישראלים מחפשים את הכי אמין וחסכוני בלי קשר לרמת הביטחות שלו.

פורסם

רכב זו ההוצאה השנייה בגודלה בתא המשפחתי אחרי משכנתא. לא סתם מחפשים רכב אמין וחסכוני. לא כולם יש כסף לרכב גדול ומודרני. יותר מזה רכב גדול לא מבטיח שיציל אותך בתאונה חזיתית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים