פורסם 2012 בדצמבר 2812 שנים אמינות השירות/אחריות של KSP מאד משתנה מסניף לסניף. יש סניפים שידועים לשמצה, ואחרים שידועים כטובים, לפעמים אפילו מאד טובים. אין טעם להביע דעה נחרצת בנושא בלי התייחסות לסניף הספציפי.
פורסם 2012 בדצמבר 3012 שנים מנסיון אישי, KSP יעשו הכל, אבל הכל! בכדי להימנע מלהחליף\לתקן לך\לעשות בשבילך משהוא לאחר ששילמת מכספך.
פורסם 2012 בדצמבר 3012 שנים עם כמה ואיזה סניפים יש לך ניסיון? לפי הסטוריה של תגובות בפורום, קיבלתי רושם די ברור שכאשר סניף בעייתי הרבה מתלוננים עליו, וכאשר הסניף בסדר הקונים בו גם שותפים לדעה הזו (במילים אחרות, למרות שראיתי שמשבחים סניפים מסויימים, לא קם אף אחד ואמר שזה לא נכון ויש לו ניסיון רע עם אותו סניף. בהשוואה, כשמישהו התלונן שהיו לו בעיות עם סניף מסויים, מיד קמו עוד כמה ואמרו "גם אני").בקיצור, בלי התייחסות ישירה לסניף מסויים אין טעם למסע ההשמצות הזה.
פורסם 2012 בדצמבר 3012 שנים yonizaf נשמע שיש לך תגובה אינטרסנטית משהוא, אני פשוט רושם את האמת מבחינת נסיון אישי שלי עם KSP,שכל אחד יקח את מה שרשמתי לאן שהוא רוצה.
פורסם 2012 בדצמבר 3012 שנים אם הייתי בעל אינטרסים, הייתי כותב באופן החלטי שKSP זה טוב או משהו. למה לבעל אינטרס לכתוב שיש גם סניפים גרועים? בכל אופן האשמה חסרת בסיס על אינטרסים היא דבר שקל לעשות אבל זה די מחוץ לגבולות הטעם הטוב, מה גם שמה שטענתי נטען בעבר ע"י הרבה אחרים (כולל מנהלים) בפורום. מצד שני אתה מסרב לענות על השאלה (העניינית) עם כמה סניפים היה לך ניסיון, אלא סתם קובע "KSP זה רע" לפי ניסיון אישי, אולי של סניף אחד. אחרי הכל, לא צריך יותר מדי שכל כדי להבין שחלק גדול מהשירות תלוי באופי של האנשים שמולם אתה עומד, ושבכל סניף יש בפועל צוות אחר.
פורסם 2012 בדצמבר 3012 שנים מהניסיון שלי מול מספר סניפים של ksp , זה מאד תלוי בסניף ואם האנשים שם לא נחמדים , אז אתה בבעיה...
פורסם 2012 בדצמבר 3112 שנים KSP זאת רשת לא? סניף אחד אמור להבהיר את היחס הכללי של כל הרשת, ככה זה בדרך כלל, חוץ מזה, קראת אי פעם את חוזה האחריות שלהם?
פורסם 2012 בדצמבר 3112 שנים לכל החנויות יש חוזים מזעזעים, היה דיון על זה. בפועל מה שקובע זה המדיניות של האדם שאתה יושב מולו. כמובן שאם ידוע לך בבירור שהנהלת KSP נותנת הוראות לכל הסניפים להתנהג באופן מגעיל ללקוחות, זה עניין אחר. אבל כשאתה נתקל בזה בסניף בודד, אי אפשר להניח אוטומטית שזה בגלל הרשת. יכול להיות באותה מידה שהבן אדם עצמו בוחר להתנהג באופן מגעיל.
פורסם 2012 בדצמבר 3112 שנים כאשר הבן אדם בחנות מתקשר למנהל האזור ומקבל הוראה בפרוש לא להחליף מוצר פגום שנקנה לפני יום אז זה כנראה המדיניות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.