פיסת אדמה שאפשר לחשוב בה על החיים. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיסת אדמה שאפשר לחשוב בה על החיים.


MasterDK

Recommended Posts

היי.

לא עברתי כל כך הרבה בחיים. אבל אני נמצא בנקודה שאני לא יודע מה אני רוצה מהחיים. הציעו לי לעשות רשימה של הישיגים שהייתי רוצה להשיג, ו.. פשוט אין לי מה לרשום. אין מטרות מסויימות, רק מטרות אבסטרקטיות. הגעתי לסקנה שזה לא יכול להימשך ככה. החיים עוברים ואני לא נהנה.

החלטתי לנסות את מזלי ואני שוקל לקחת חופש ולנסוע לאנשהוא. לבד. מקום שבו אוכל להיות עם עצמי ועם המחשבות שלי. בלי דאגות לקום לעבודה מחר בבוקר. בלי דאגות על לימודים וציונים. בלי טלפונים מחברים. בלי . בלי כלום. רק אני והעולם הפנימי שלי.

אני לא מחפש לעשות טיול של שבועות או חודשים. סך הכל כמה ימים. כמובן עדיף שלא יצא יקר מידי. אין לי שום אינטרס לטייל ולראות מקומות. אני רוצה מקום שבו אוכל כל בוקר להתעורר ולשבת על איזה צוק\גבעה, רחוק מהרעש, ולהיות עם עצמי.

לא יצא לי לטייל הרבה בארץ ובחול. ולכן אני מבקש את עזרתכם. אנשים שאולי היו במצב דומה, או אנשים שיצא להם לטייל בעולם יותר ומכירים מקומות כאלה. חשבתי על משהוא בסגנון הודו או יפן. אין תקציב מוגדר. אבל נגיד עד 3-4אלף סך הכל. זה לא טיול של חודש, וגם לא של שבוע. מקסימום כמה ימים. כמובן שעדיף כמה שיותר מוקדם, ובגלל שאנחנו נמצאים בתקופה של חורף כנראה יש העדפה למדינות חמות יותר או לפחות לא מדינות שיש בהם פחות מ מינוס 10 מעלות (הקור עצמו לא מדאיג אותי, אני במקור מגיע ממדינה שהיה בה עד מינוס 40 מעלות בחורף, מדאיג אותי זה שאין לי בגדים מתאימים).

אשמח להצעות. תודה רבה וסוף שבוע מהנה!

עריכה:

לאלה מכם שאולי לא יבינו אותי נכון. כן אני יכול ללכת לפארק הקרוב ולשבת שם. אבל אני מתכוון למקום שהוא יותר spiritual כמו שאומרים. מדינות שמתעסקות בזה. מדיטציה וכאלה. אולי מדינות שיש בהן נוף מדהים הרחק מכל ה civilization הזה של הערים. אני לא פוסל אפשרות שיש מקום כזה גם בארץ ולכן אשמח לקבל המלצה גם במקרה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מצטער לבאס, אבל בכמה ימים אתה לא תצליח להגיע לתובנות משמעותיות ובטח שלא תתחבר ל"מדיטציה" וכו'.

משהו שלא בא לך כשאתה יושב בבית וחושב לא יבוא לך במרחק אלפי קילומטרים בשלושה ימים.

בן כמה אתה? אחרי צבא? לימודים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Yossarian2

קשה לי להסביר. בבית אין זמן לחשוב על זה. בבית יש עבודות בית, יש לימודים, יש עבודה. אתה לא חושב על זה. ואז שיש שעה פנויה שבה אתה לבד עם עצמך, אתה שואל את השאלה "מה השגתי בחיים?" "מה אני רוצה מהחיים?" ואתה מבין שאין תשובות.

אני רוצה להתנתק מהכל. לטייל באיזה נוף מדהים במדינה שלעולם לא הייתי בה. לא לחשוב על כלום ולהיות עם עצמי.

גם תזכור שכל האנשים שונים. הייתי בחול לפני חודש. אומנם הייתי אצל חבר ולכן זה קצת אחרת. אבל ההרגשה הזאתי. של שבוע שבו אתה לא עושה כלום. אין לי מחוייבויות. אתה פשוט מטייל.

אני עוד מאט בן 24.

shaypoi1

הייתי אצל פסיכולוג. ולא פעם. הכוונה תעסוקתית? מה זה עוזר? יש לי עבודה שמספקת אותי בנתיים. יש לי תחום שאני אוהב ואני לומד אותו. תחום שאני רוצה לעסוק בו. ולכן קשה לי לראות מה תעזור לי פה הכוונה תעסוקתית.

מה הלבטים שלי? מה אני רוצה מהחיים. זה השאלה המרכזית. בשביל מה אני מתעורר כל בוקר. אמרתי לך. ניסיתי לעשות רשימה של הישיגים. ואני לא יודע מה לרשום שם. רק מטרות מופשטות.

Gil28

אני לא יודע איזה מידע אתה בדיוק רוצה. אין לי מטרה בחיים. אני לא יודע מה אני רוצה. אני עומד במקום פחות או יותר.

אני יודע שאני לא רוצה לחיות בארץ, אבל אני לא יודע איפה כן ולכן כל בוקר אני ממשיך לחיות כאן.

אני לא יודע אם אני רוצה לעבוד בעבודה שאני עובד בה עכשיו, אבל אני לא יודע במה אני כן רוצה לעבוד, ולכן כל בוקר אני ממשיך ללכת לעבודה.

אני לא יודע איזה בת זוג אני רוצה, וכלן אני ממשיך להיות רווק כבר כמאט 24 שנים.

אני לא יודע מי האנשים שאני רוצה שיהיו סביבי, ולכן אני ממשיך לצאת עם אותם אנשים שהכרתי אי שם בגיל 14 רק כי אני לא רוצה לשבת בבית בסוף שבוע.

תנסה לחשוב על זה ככה. תקח דף ועט ותנסה לכתוב מטרות לחיים. אם אתה מצליח אז תוכל להבין אותי, כי אני לא מצליח. אני כותב מטרות מופשטות כגון: למצוא יותר חברים. לעזוב את הארץ. להכיר בחורה. וכדומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נראה לי יותר מדי מתלבט..

תמיד יש למה לשאוף ואתה לא צריך להחליט מראש מה אתה רוצה במדויק.

אני רוצה ללמוד פיזיקה בטכניון, אבל אין לי ראש לזה, אז מספק אותי מקצוע פחות רווחי ופחות קשה.

חברה - לא צריך להיות רווק כי לא מצאת את האישה המושלמת

וחברים - אם אתה לא מרגיש סבבה, אני במקומך היתי נשאר לבד בבית או מוצא חברים אחרים. אבל לא היתי יוצא עם אנשים שלא כיף לי בחברתם.

עריכה:

גם המטרות שלי די דומות לשלך חח, אולי אני אלמד פה משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

shaypoi1

לא, אין לי.

מטרות מופשטות, ראה הודעה מעליך, ערכתי והוספתי בערך את המטרות המופשטות.

עריכה: טוב ראיתי שערך את ההודעה שלך.

זה לא שלא כיף לי עם אנשים שכרגע אני איתם. אבל אני נמצא במצב שאם הם לא יוצאים (כי עסוקים או לא יודע מה), גם אני לא יוצא כי אין לי עם מי עוד לצאת.

נכון לא צריך להיות רווק כי לא מצאתי את האחת, אבל לא מצאתי גם את אותה אחרת שהיא לא האחת.

אני אדם כזה. הצבתי לעצמי מטרות לפני שנתיים-שלוש, והיום במקרה מצאתי את הדף ההוא שעשיתי אז, וכלום לא השתנה. הייתה שם שורה של "למצוא חברה" ושום דבר לא קורה. אני לא יודע מה אני מחפש. קשה לי להסביר, זה מין הרגשה פנימית כזאת.

כל ערב אני הולך לישון עם מחשבה של "מחר אני אשנה את זה, מחר אני אעשה" וכל בוקר אני מתעורר עם מחשבה של "לא, לא היום". חיים ללא מטרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע.

לא

הנא דוגמאות יותר מוצלחות:

  • נרשמתי לאוניברסיטה הפתוחה כי רציתי לעשות אפיק מעבר לאוניברסיטת תל אביב. אחרי תקופה מסויימת ירדמתי מהרעיון. אחר כך שוב החלטתי לחדש את הרעיון. ואז שוב ירדתי ממנו. אני מבטיח לך שעוד חודש\חודשיים\חצי שנה אני אחזור לרעיון הזה. בשביל מה? מה אני משיג בזה? אני לא יודע לאיזה מטרה אני לומד, למה אני סתם מענה (מהמילה "עינוי", לא יודע אם כתבתי נכון) את עצמי?

  • אני מתעסק בתחום התיכנות. בשלב מסויים בחיים כנראה אני רוצה עסק עצמאי. כל בוקר אני מגיע לעבודה, ואני חושב לעצמי "בערב אני אחזור הביתה ואני אתחיל פרוייקט, לא משנה אם הוא יצליח או לא, העיקר לנסות". ואני חוזר הביתה ושוב דבר לא קורה. וככה כל בוקר. מה אני באמת רוצה? האם אני חי ב wonderland ומשלה את עצמי?

מה המטרה שלי בחיים? שמתי לב שאני כל יום קופץ מרעיון לרעיון. אני לא יודע מה אני רוצה להשיג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה סתם עצלן ואוהב למרוח דברים. יתכן שאתה צריך מישהו שידחוף אותך לעשייה כלשהי.

אני רוצה ללמוד פיזיקה בטכניון, אבל אין לי ראש לזה, אז מספק אותי מקצוע פחות רווחי ופחות קשה.

LOL פחות רווחי מפיזיקה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...