תואר בהנדסת תוכנה - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תואר בהנדסת תוכנה


gal_dahan

Recommended Posts

שלום אני חדש פה היה לי משתמש אבל לא הגבתי

אני רוצה לדעת אם שווה היום לעשות תואר בהנסת תוכנה אני בן 14.5 כיתה ט אני יודע שפות צד לקוח אני בדרך ללמוד שפות עליות עכשיו שווה ללמוד את זה ועוד כמה שנים לעשות תואר וממש ליכנס לזה או שעדיף שזה בתור תחביב אנגלית שלי 4 יחידות אני מקבל נכשלים לפעמים בבגרות אני ישקיע אני מקווה שאני יגיע ל70-80 מתמטיקה 4 יחידות מקבל 80 בערך ......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בן 14.5.

יש ילדים בגיל הזה עם 30 נקודות ביד.

גל דהן, בשביל ללכת לכיוון מדעי/הנדסי בעתיד ולקבל כרטיס כניסה לאוניברסיטה, מה שאתה צריך לעשות בגיל הזה הוא ללמוד בבצפר ולהוציא ציונים כמה שיותר גבוהים. זה אומר לעשות 5 יחידות מתמטיקה, אנגלית, ועוד 2-3 מקצועות מדעיים/טכנולוגיים. כשיהיו לך 90+ בבצפר וישאר לך זמן פנוי, תלמד מה שמעניין אותך מהאינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש ילדים בגיל הזה עם 30 נקודות ביד.

גל דהן, בשביל ללכת לכיוון מדעי/הנדסי בעתיד ולקבל כרטיס כניסה לאוניברסיטה, מה שאתה צריך לעשות בגיל הזה הוא ללמוד בבצפר ולהוציא ציונים כמה שיותר גבוהים. זה אומר לעשות 5 יחידות מתמטיקה, אנגלית, ועוד 2-3 מקצועות מדעיים/טכנולוגיים. כשיהיו לך 90+ בבצפר וישאר לך זמן פנוי, תלמד מה שמעניין אותך מהאינטרנט.

5 יחידות אנגלית אני בחיים לא יחשוב אפילו בפוקס אני ב 4 יחידות חחחחח

מתמטיקה 4 יחידות עליתי השנה נראה לי אני ילך בכיוון מכללות למה טכניון וזה לא היה לי סיכוי להתקבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשים דגש על מתמטיקה! אפילו לשאוף ל5 יח"ל ולעולם לא להיות ב3!

אנגלית... האנגלית בפסיכומטרי יותר משמעותי למיטב ידיעתי.(אני מתכוון ללימודים וציונים, ידע באנגלית כללי והבנתי זה חשוב ביותר בלי קשר ליחידות בבגרות)

לחשוב בגיל 14.5 על הנדסת תכנה בטכניון?!?! נשמע לי לא תקין בגיל הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני לא מנסה לרדת עליך או משהו אבל אם תגיע לתואר שאתה מדבר עליו, ולא חשוב אם זה יהיה בטכניון, אוניברסיטה או מכללה כלשהי אתה תבין שדיברת שטויות. אתה מדבר על האנגלית? אתה יודע מה קורה למי שאין לו פטור באנגלית? הוא מחוייב לקחת קורסים בנוסף לכל הקורסים הרגילים ומחוייב לעבור אותם בסמסטרים מסויימים ואם לא אז יש לך בעיה. למיטב ידיעתי (ויתקנו אותי אם אני טועה פה) הקורסים האלה גם עולים מעבר לשכר לימוד רגיל ככה שגם כלכלית זה לא טוב. הרמה בבית הספר של מתימטיקה היא סוג של בדיחה עצובה. בית ספר בארץ הוא סוג של ביביסיטר. אני ממליץ לך לקחת את עצמך בידיים עכשיו ככה תחסוך לעצמך זמן והרבה כסף.

החישוב של כסף מאוד פשוט, כל מה שלא תעשה עכשיו תשלים אחרי הצבא, הזמן לפני הצבא לא רלוונטי כי כמעט אף אחד לא עובד במשהו שמכניס באופן משמעותי. אבל גיל הפנסיה הוא קבוע. מה שאומר שנניח שאתה מסיים ועושה תואר נניח שככה אתה נכנס לשוק העבודה בגיל 25, זה אומר שתוכל לעבוד בערך 42 שנה עד הפנסיה, שזה כרגע 67. אם אתה צריך להשלים בגרויות, לעשות מכינה, לעשות קורסים יכול לקחת לך עוד כמה שנים להכנס לשוק העבודה, כמה? זה תלוי כמה אתה מוכוון מטרה אבל נניח שרק 3. אתה יודע כמה כסף זה? חישוב תיאורטי אומר משהו כזה, שיש לך 0 שנים ניסיון אתה מקבל 8000 ש"ח גם אם אתה בן 25 או 32 כשאתה עם שנה ניסיון אתה מקבל 9000 גם אם אתה בן 26 או בן 33, וכן הלאה. אז איפה המשכורות החסרות? אלה בעצם המשכורות האחרונות, המשכורות לפני הפנסיה. שבהנחה ואתה טוב באותה מידה בשני המקרים הם המשכורות הגבוהות שלך, נניח רק 30000 (סביר שאז זה יהיה יותר בגלל האינפלציה). בשנה איחור הפסדת 360000 ש"ח. תכפיל את הסכום עבור כל שנה שאתה נכנס מאוחר לשוק התעסוקה, לפי ההנחה שלנו זה שלוש ככה שזה יותר ממליון. ככה שאם אתה יוצא לטיול אחרי זה כבר שנה לעבודה למימון הטיול ועוד שנה לטיול. כל ההשלמות שאתה צריך? עוד שנתיים. מהתואר שלי אני יכול לומר לך שלא היה נדיר לראות אנשים שהתחילו ללמוד בגילאים 26-27-28 וגם אישית הכרתי אחד שהתחיל בגיל 37. לא חבל על הכסף? אם אפשר ללמוד בגיל כזה זה אומר שהיה אפשר גם קודם אם אתה מפוקס מספיק.

בקיצור תפסיק לוותר לעצמך, קח מורה פרטי אם אתה מרגיש חייב ותוציא 100 בכל המקצוות, אתה לא חושב שמליון שקל זה פרס מספיק? תראה איזה שטויות אנשים עושים בטלויזיה בשביל פחות (יש מיסים עם הזכיות שם ככה שזה לא בדיוק המליון שהבטיחו לך) אנשים מסתגרים בבית או על אי, אתה לא יכול לסגור את עצמך בחדר לשעתיים ביום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה כזה דרמטי... צריך גם ליהנות בחיים אתה יודע

אני דווקא מסכים איתך אם זה להנאה, זה אומר שיש לך ברירה ואתה מודע להשלכות. אם אתה "זורם" אז הדעה שלי שכנראה תגיע לביוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לדעת אם שווה היום לעשות תואר בהנסת תוכנה אני בן 14.5 כיתה ט

אני יודע שפות צד לקוח אני בדרך ללמוד שפות עליות עכשיו שווה ללמוד את זה ועוד כמה שנים לעשות תואר וממש ליכנס לזה או שעדיף שזה בתור תחביב אנגלית שלי 4 יחידות אני מקבל נכשלים לפעמים בבגרות אני ישקיע אני מקווה שאני יגיע ל70-80 מתמטיקה 4 יחידות מקבל 80 בערך ......

שפות צד לקוח? מה זה שפות צד לקוח?

איך אתה יכול ללמוד ברצינות כשרוב החומר , תכנות ודוקומנטציה באנגלית ואתה לא עומד ב4 יחידות?

מה תעשה עם קורסים שמועברים כולם באנגלית ? שכל החומר שלהם באנגלית?

מה תעשה עם זה שכל המתמטיקה של התיכון (ב5 יחידות כן?) זה חימום של שבועיים שלושה ראשונים של תואר ראשון?

יש אנשים שמתאים להם להתחיל לעשות תואר בתיכון/לפני - נשמע שלך נכון להתעסק בתיכון ולהוציא ציונים גבוהים - וכמו שנאמר - לא לוותר לעצמך.

לגבי ה"פיתרון" של המכללות , למדתי בת"א , עשיתי קורסים בטכניון , בפתוחה ועוד - סיימתי תואר במכללה - מבטיח לך - שההפרש ברמה הרבה יותר קטן ממה שאתה מצפה. אתה קצת לא נשמע בכיוון (וגם תנאי הקבלה היו הרחק מאוד ממה שאתה מדבר עליהם + פסיכומטרי לא נמוך. כנראה שיש מכללות ויש מכללות).

תחזור לתת בראש בתיכון ובבגרויות - אתה תודה לנו אח"כ כשכל הדלתות ללימודים גבוהים יהיו פתוחות בפנייך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי בן דוד , שהיה מצטיין ועשה תואר ראשון ובגרויות מלאות עד גיל 19 , עכשיו הוא במודיעין ..

דבר עם ההורים שלך ועם המורים בביה"ס ..

רק שתדע שזה מסלול נורא נורא קשה , וכדאי שתחשוב הרבה אם אתה בנוי לזה ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...