צריך המלצה לאוזניות קשת עבור שמיעת מוזיקה בנסיעות - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה לאוזניות קשת עבור שמיעת מוזיקה בנסיעות


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

אז שוב פעם אני פונה אליכם לקבלת עזרה והמלצות עבור האוזניות שאני רוצה לקנות , אחרי שקניתי את האוזניות עבור המחשב .

אני אנסה לפרט כמה שיותר טוב את השימושים של האוזניות שאני רוצה לקנות בכדי שתוכלו לעזור לי .

אני כל יום נוסע לעבודה בהסעת אוטובוס הלוך וחזור , בערך כחצי שעה נסיעה בכל כיוון , וכבר התרגלתי בנסיעות האלו כל פעם לשמוע , ואני לא יכול בלי זה .

עד היום אני שומע את המוזיקה שלי (גלאקסי S2) דרך סטנדרטיות In Ear של המכשיר שבאו איתו , הצליל בסדר אבל בא לי להשתדרג למשהו יותר איכותי עבור השימוש הזה וכמו שהבנתי שדווקא עבור השימוש הזה יש הרבה מומלצות .

עכשיו , אני לא יודע על איזה סוג ללכת ומה יותר מומלץ , In Ear או קשת , חשבתי על קשת בגלל שאוזניות In Ear כמו ששמתי לב לא תמיד יושבות הכי נוח בתוך האוזן , לפעמים בסיבוב הראש או באיזו תנוע עם הראש הכבל נתפס במשהו והן בקלות יוצאות מהאוזניים , וגם חשבתי שאולי באוזניות קשת הצליל יהיה יותר עשיר בגלל הדרייברים היותר גדולים .

לא משנה על איזה אוזניות תמליצו לי , קשת או In Ear , אבל הדרישה הכי חשובה שלי מהאוזניות בראש ובראשונה היא שהאוזניות יהיו כמה שיותר אטומות , ז''א אני בכלל לא רוצה שישמעו האחרים מה אני שומע אפילו בווליום הכי גבוה , שלא תיהיה בריחת מהם , אם אפשר להגדיר את זה ככה .

רצוי שהאוזניות יהיו איכותיות ועם איכותי , אם אלו אוזניות קשת , אז רצוי שיהיו קלות על הראש , שלא כל כך ארגיש שהן כבדות או משהו , ושיהיו נוחות לניוד , מתקפלות או משהו בסגנון . אם אלו אוזניות In Ear אז שישבו כמה שיותר טוב באוזן ולא יצאו ממקומם בתנועות ראש קלות .

עוד פעם , אני יותר נוטה לכיוון אוזניות קשת , אבל המלצות גם על אוזניות In Ear טובות יתקבלו בברכה .

התקציב שלי , לא יודע להגדיר את האמת , פעם שעברה כשביקשתי המלצה לאוזניות עבור מחשב והגדרתי תקציב יצאה קצת בלאגן ::) , אז בגלל זה אני לא מגדיר את התקציב אבל גם אתם אל תשתגעו ;D , אני חושב על משהו בסביבות ה-500 ש''ח פלוס מינוס , אבל כמו שאמרתי , אני אקבל את כל המלצותיכם בברכה .

תודה לעוזרים ולמגיבים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתקציב של 500 ומעלה אוליי עדיף לעבור לאוזניות circumaural (מקיפות את האוזן) שהן גדולות יותר ונשמעות לעיתים טוב יוותר, אך פחות ניידות.

לאוזניות on-ear, בדגש על ניידות, תקציב של 300-400 יספיק בהחלט. יש אופציות מעולות גם בפחות.

בכל מקרה לא הייתי לוקח את הAKG k450 או Q460.

אם כבר AKG, עם חתימת הצליל המיוחדת והחמה שלהם, הK518LE/K81DJ יהיו אופציה טובה בהרבה. אמנם טיפ-טיפה גדולות יותר, אבל נשמעות הרבה יותר טוב ונוחות יותר.

אם תצליח למצוא PX-200 - נשמעות מאוד טוב גם, וקטנות הרבה יותר.

אופציות נוספות שכדאי לבדוק:

Noontec Zoro שמרשים מאוד:

http://www.ebay.com/itm/Noontec-Zoro-Fashion-Hi-Fi-Professional-Headphone-Black-/160865155697?pt=US_DJ_Monitoring_Headphones&hash=item25744f7a71

Brainwavz HM3 - מבוססות על Fischer Audio FA-004, שאני קורא עליו המון המון המון דברים טובים, אבל לא יצא לי לראות אותו. כרגע יש עליו תג מחיר פשוט מגוחך:

http://www.unbox.ph/gadget/brainwavz-hm3-headphones-review/

http://www.mp4nation.net/brainwavz-hm3-headphones

כדרך אגב:

הסיבה שהיה "בלאגן" בפעם הקודמת שביקשת המלצה לאוזניות, הייתה כי זרקת לאוויר מספרים חסרי משמעות של תקציב שהשתנה כל שעה, רצית הכל מהכל. לא היית סגור על עצמך. מעבר לזה שהתעקשת על שטויות חסרות משמעות כמו מיקרופון מובנה למרות ההמלצות, או שידוך של אוזניות לכרטיס קול ב800 שקל שאתה לא באמת צריך (לא יודע למה אני זוכר את כל הדברים האלו, כנראה שזה הרגיז אותי).

עכשיו לפחות ביקשת קשת לנסיעות באוטובוס. נישה מאוד מצומצמת שכן אפשר לעזור לך בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח כן , כמו שאמרתי , פעם שעברה באמת יצרתי בלאגן כי בילבלתי עם הדרישות שלי , אז עוד פעם סליחה על הפעם הקודמת ::) .

בכל מקרה תודה על התגובות וההמלצות , אני אבדוק את האוזניות האלו שהמלצתם לי , אני אקרא עליהם מידע ברשת .

בכל מקרה אם מישהו רוצה להגיב עוד משהו או לתת עוד המלצות , אז כמו שאמרתי אני רק אשמח , תודה :xyxthumbs: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...