גם אתם חושבים ש BO2 טוב אבל מלא בבולשיט? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גם אתם חושבים ש BO2 טוב אבל מלא בבולשיט?


LL@SS

Recommended Posts

שבוע טוב ובשורות טובות לכולם!

לאחר 15 שעות משחק דיי מהנות, יש לציין, הגעתי לכמה מסקנות:

המשחק זורם, קליל, כייפי, כל הלובי נחמד וידידותי מאוד, כל עניין מציאת משחקים הפך לפשוט ומהיר במיוחד, הנשקים מאוזנים, אין פה כבר מולטי קילס עם אקדח, הקילסטריקים גם כן בסדר, בגדול משחק טוב.

אבל עם כל הדברים הנחמדים האלה נתקלתי בשתי בעיות שהורסות לחלוטין את המשחק,

קודם כל הפינגים, הרבה פעמים הפינגים לא טובים ברמה שאתה יכול לרסס עשר מחסניות על אויב וכלום. זה 1.

הדבר השני והמשמעותי יותר הוא כל העניין של הבולשיט והבלאגן שיש ב80% מהמפות, כל שנייה פיצוצים, התחשמלויות שוק מוזרות, ספאם של רימונים, של יריות שלא תבין לעולם מאיפה הן מגיעות, בקיצור, ממש בלאגן, גם אתם מרגישים כך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

החוסר עקביות מאוד בולטת במשחק הזה, הרבה פעמים אני בראש הטבלה עם משחקים מצויינים אבל מידי פעם אני מוצא את עצמי עם 1:6, או 0:7 וכל מיני דברים מוזרים כאלה. 5 פעמים רצוף הורגים אותי ישר (יורים בי מאחורה או מהצד השני של המפה) ועד שאני נמצא מול מישהו אני יורה בו ממרחק אפס עם SHOTGUN ואו שזה יורה סביבו או שזה רק פוגע בו ולא הורג :screwy: גם משהו בכוונת עדיין מרגיש טיפה מוזר, לא מצליח להזהות מה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את האמת אני מצליח יותר ב kill confirmed, בדרך כלל הולך לי שם מצויין עם ניקוד גבוה יחסית (5000-6000 ויותר בהשוואה ל 4500 בקושי ב DOM).

יש גם מפות מסויימות שאני משחק בהן ממש גרוע כמו המפה עם הרכבת הדפוקה הזו שעוברת מידי פעם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכנס קצת למשחק, לאט לאט תבין שהוא ממש כייפי וטוב, צריך ללמוד לאכול אותו, הוא מהיר וקליל יותר, אני עובד עכשיו מאוד קשה על DIAMOND CAMO ל SUB MACHINE GUNS, זה נראה מעולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב לבייב ;D

המולטי מצריך קצת איפוק אבל משהו בתפקוד של הנשקים ובעיקר במצב של כוונת לא עובד טוב.

בנוסף, הרסו את כל ענין הדקירה. קשה מאוד לדקור בהצלחה וזה כבר לא כיף, אולי זה מידר את תופעת הראנרים עם הסכין אבל זה מבאס.

והפינגים- נוראיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב לבייב :lol: :lol:

קודם כל הראנרים לא נעלמו, הם חיים ובועטים, דבר שני הוא לגבי הנשקים, אני למדתי עם הזמן שאין כזה דבר לירות בין כוונות כמעט, 98% מההריגות שלי זה ירי מהמותן, זה פשוט מגיב אחרת לחלוטין.

גם עניין הדקירה הוא קצת טריקי וקשה יותר, נראה שהרסו באמת, אבל מתרגלים להכל, צריך לדייק יותר ולדקור יחסית מרחוק, יש ממש מרחק מדויק וקבוע.

פינגים? :bash::kopfpatsch::facepalm:

על הפנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העדכון האחרון גרם לבעיות עם ה MATCHMAKING, זה מכניס לשרתים ריקים וגם מידי פעם לשרתים עם פינג מאוד גבוה גם אם יש שרתים הרבה יותר קרובים. גם הייתי בשרת עם 4VS4 והוא חיפש עוד שחקנים לאיזון ואז עוד מישהו נכנס ואיך שהוא המשחק התחיל למרות ש 5VS4 פחות מאוזן מ 4VS4 :screwy:

הראנרים לא נעלמו בכלל, ולא פעם קרה לי שהרגו אותי וראיתי מישהו מהקבוצה שלי רץ כמו מפגר מאחורי הבנדם :pissed: דיי חרא למות כי שחקנים אחרים בקבוצה שלך לא עושים את העבודה שלהם...

הסכין בעייתי מאוד, אפשר לדקור מקילומטר אבל מקרוב הרבה פעמים אתה תראה אנשים מסתובבים אחד מסביב לשני ולא מצליחים לדקור :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אבל אני עוד לא נהנתי ממשחק COD מאז MW2.

עם כל הבעיות איתו הייתי יכול לשבת עליו בלי הפסקה.

כן BO2 נחמד ואני משחק מדי פעם אבל לא כזה כיף, המפות מרגיזות, הנשקים מעצבנים וכמו שנאמר יש איזה בעיה בכוונת, לכן אני שם LASER על הנשוק ויורה מהמותן 90% מהזמן.

ואת עניין הSHOTGUN גם הרסו לגמרי, בדרך כלל צריך 2-3 יריות בשביל להרוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבלנות ללמוד את המשחק או סבלנות לעדכון שעובד?

חלק מהבעיות שהזכירו פה הן לא בחירה של המפתחת או בחירה מאוד גרועה של המפתחת. בלי הלייזר אי אפשר לפגוע בכלל וזה ככה כי הם חשבו שזה רעיון טוב :screwy: ניסיתי עכשיו SHOTGUN חדש ועד רמה 5 הוא פשוט לא שמיש...ניסיתי ממרחק אפס לירות במישהו וזה פשוט ירה סביבו, ניסיתי לירות בין 2 אנשים וזה פשוט ירה לאמצע ולא פגע באף אחד מהם. זה לא שזה יורה לכיוון מסויים, זה מרגיש כמו מערכת הפגיעה של XCOM (מבוססת "מזל" ואחוזים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...