עבור לתוכן

אינטרנט איטי, עובד כרגיל בSafe Mode

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

לפני כמה ימים התקנתי את מערכת ההפעלה מחדש ואיתה את כל הדרייברים, לא חשתי בהבדל במהירות הגלישה ולכן לא טרחתי לבדוק, אתמול שמתי לב שאני מוריד בקצב מאוד איטי לעומת מה שאני בדרך כלל מקבל אז בדקתי בבדיקת המהירות של הוט, התוצאות שאני מקבל הן בסביבות ה20-30 מגה, עם פינג של 20-50, אני מחובר לאינטרנט 100 מגה, ובדרך כלל (לפחות בבדיקה של הוט) אני מקבל 100, לעיתים רחוקות 95+, אבל לא פחות.

התקשרתי לתמיכה הטכנית כדי לברר אם התקלה אזורית או משהו אצלי במחשב, אחרי בדיקה עם הנציגה, נכנסו לSafe Mode בWindows והחיבור תקין לחלוטין, מקבל פינג של 8 עם קצב הורדה של 100.

התקנתי מחדש את הדרייבר של הכרטיס רשת (לוח אם Asrock P67 Extreme 4) ובדקתי שוב, עדיין קצב הורדה איטי.

לא בטוח מה הצעד הבא שלי אמור להיות, אשמח לעזרתכם :)

פורסם

היי AntiSocial,

כדי לפתור את התקלה, בצע את השלבים הבאים:

1. איתחול למודם ולמחשב.

2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר/סוויץ''מתאם שיחות), ושתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.

3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן , בחיבור מחשב למודם כשאינך מחובר לאינטרנט): http://speed.hot.net.il/ (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).

4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

סיבות נוספות לתקלת איטיות:

1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.

2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.

3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/

4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/

5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx

6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

ליאור

פורסם
  • מחבר

תודה רבה על העזרה, ליאור.

לפני שהספקתי לקרוא את התגובה שלך יצאתי וקניתי כרטיס רשת חדש, אני בטוח לחלוטין שהבעיה היתה בדרייברים, אבל לאחר שמחקתי ותהקנתי מספר פעמים עם הכרטיס רשת הקודם, הבעיה נשארה.

התקנתי את הכרטיס החדש, הורדתי דרייברים מעודכנים והכל עובד כרגיל.

שוב תודה על העזרה, אעבור על השלבים שהצעת ליתר ביטחון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים