כולם להיכנס איך להוזיל ולנצל את חברת סלקום (סלכלום) כנסו כולם! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כולם להיכנס איך להוזיל ולנצל את חברת סלקום (סלכלום) כנסו כולם!


AMD939

Recommended Posts

לכל הלקוחות המנויים בחברת סלקום "סלכלום" אני מביא לכם פה הסבר איך לקבל הנחות ענקיות חברה ללא כל מאמץ ולו קטן מצידכם להלן ההסבר כל מי שיעשה את זה יווכח שאני צודק ויקבל זיכויים ענקיים בחברה הזאתי:

כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלהם במספר 132* ולבקש "ניתוק" כן ניתוק אל חשש הם לא ינתקו אותכם באמת בגלל התחרות בשוק

.

לאחר שענה לכם הנציג וביקשת "ניתוק" הוא הוא יעביר אותכם למוקד-"שימור",במילים אחרות "מחלקת קישרי לקוחות".

אל חשש זה המסננת שלהם שנדון עליה בהמשך הכתבה שלי,בכל אופן ברגע שאתם מגיעים לשימור אתם אומרים לו לנתק אותכם,

כי אתם עוברים לחברה אחרת (כל חברה שתגידו יהיה בסדר),בכל אופן המטרה זה כמובן הורדת המחירים ואז אתם אומרים לו שאם המחיר לא יוזל אתם מנתקים את המנוי,

ועוברים לחברה אחרת ופה יש 2 אפשרויות:

א. הוא יגיד לכם אני מנתק אותכם.

ב. הוא יגיד לכם שהוא בודק במה אפשר להוזיל לכם את המנוי.

במידה והוא אומר לכם שהוא מנתק זה רק בשביל להפחיד אותכם ולא באמת הוא ינתק את המנוי (הוא יאיים בניתוק המנוי תוך 3 ימי עסקים) על פי חוקי הכנסת,

במידה והוא יגיד שהוא אכן מנתק את המנוי אל חשש יש מוקד (שימור יוצא) כל לקוח שפתחו לו ניתוק יש צוות מיוחד שחוזר אליו על מנת להשאיר אותו בחברה,ולא לתת לו להתנתק.

במידה והוא בודק איך מוזלים את המנוי מה טוב עשינו את שלנו ואנחנו נרוויח כמה עשרות שקלים מהחברה הגזלנית הזאתי "סלכלום".

לכל מי שלא יודע ומשלם הרבה יש להם מבצע של שימור יוצא על סך 99 שקלים חבילה הכל כלול שזה כולל הודעות,שיחות,ואינטרנט ללא הגבלה.

למי שאין חבילה כזאת יכול להוציא מהם את ההטבות הבאות:

זיכויים של 20 שקלים

זיכויים של 40 שקלים

זיכויים של 50 שקלים

זיכויים של 60 שקלים

הנחות של 50% יש להם כמעט על כל החיבלות של ההודעות הדקות האינטרנט רק צריך לדעת לדרוש.

בנוסף במידה ואין מה שאתם רוצים תמיד הם יכולים לתת זיכויים כספיים ידניים אז לא לפחד לדרוש!

לדרוש זה לא מילה גסה אנשים!!!

כל הזיכויים האלה הם ללקוחות מבצעים של חבילות רגילות (לא הכל כלול) והם נעים בין חצי שנה לשנה וחצי יש חריגות למשך שנתיים.

אני רוצה לעדכן אותכם שאין צורך לפחד להגיע לשימור המסננת הולכת ככה:

מסננת הכי גדולה זה השירות לקוחות של החברה.

מסנננת בינונית זה שימור לקוחות/קשרי לקוחות.

מסננת קטנה זה שימור יוצא/משמרי שטח/ועוד.

בכל אחד מהמקרים הנ"ל אין לכם מה לפחד לא ינתקו אותכם מהנסיון שלי האישי עבדתי בחברת יס בשימור ועוד כמה תפקידים ואני יודע איך עובדים הנהלים שלהם

מרוב כל התחרות בשוק הם מוכנים להוריד גם תתחתונים שלהם אם צריך ככה זה המצב היום.

בכל מקרה יש לי ידידה מאוד טובה שעובדת בחברת השירות שם מעולה היה להם בהתחלה בעיות כרגע הם ניפתרו והלקוחות שלהם מתחילים להיות מרוצים

אני ממליץ לכם בחום על החברה הזאתי...

לאלו מבינכם שעזרתי להוזיל את המנוי אני שמח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...