עבור לתוכן

255.255.255.255 ונורטון

Featured Replies

פורסם

אני מנסה לבדוק האם בעיית המהירות באינטרנט נובעת מהמחשב שלי. אחרי ניקוי רציני, כניסה ראשונית לאינטרנט, נורטון פותח דף אזהרה:INVALID SOURCE IP ADDRESS 255.255.255.255

האם יש מצב שחסימת האיום הזה גורמת להאטה במהירות האינטרנט. עשיתי חיפוש באינטרנט אבל לא הצלחתי להבין אם זה בעצם החיבור עצמו שנורטון חוסם או שזה מישהו מנסה לפלוש למחשב שלי.

אשמח להסבר קצר ולמענה לשאלתי

תודה

פורסם

היי slowly but surely,

ייתכן וזאת הבעייה. נסה לבדוק גם את האפשרויות הבאות:

בחיבור דרך הוט:

1. איתחול למודם ולמחשב.

2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר/סוויץ''מתאם שיחות), ושתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.

3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן , בחיבור מחשב למודם כשאינך מחובר לאינטרנט): http://speed.hot.net.il/ (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).

4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

בחיבור דרך בזק:

1. איתחול למודם ולמחשב.

2. ודא שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות בכל המחשבים.

3. שנה בממשק הראוטר או בחייגן את שם המשתמש ל- 1@1, ובדוק מהירות דרך הקישור הבא: http://www.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx (אם המהירות אינה תקינה - פנה לבזק. אם היא תקינה - המשך הלאה).

4. התחבר שוב עם שם המשתמש שלך ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

סיבות נוספות לתקלת איטיות:

1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.

2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.

3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/

4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/

5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx

6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

ליאור

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים