עבור לתוכן

בעיית התחברות לרשת אם מתאם רשת חשמל

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם, יש לי מתאם רשת חשמל של חברת DEVOLO ופתאום לאחרונה אני לא מצליח להתחבר איתו לאינטרנט

אני חושב שיש בעיה עם הגדרות של IP שלו

ניסיתי לאפס אותו, וגם ניסיתי לעשות הגדרת IP אוטומטי

לצערי שום דבר לא עוזר

אם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח מאוד

פורסם

היי shoam67,

ייתכן והבעייה בהתקן עצמו או בדרייבר שלו במחשב.

נסה להתקין את הדרייבר מחדש וכן לבדוק את ההתקן על מחשב חלופי, כדי לדעת אם ההתקן לא תקין.

בנוסף, התקלה יכולה להיגרם גם מהגדרות.

נסה את הדברים הבאים:

2. בדוק אם במחשבים אחרים ישנה גלישה. אם לא ודא הגדרות בממשק הראוטר, כגון: שם משתמש, סיסמא, כתובת שרת.

3. ודא שהמודם מסונכרן(הנורות דולקות באופן תקין). במידה ולא יש לפנות לספק התשתית בזק/הוט.

4. בצע איתחול לציוד – מודם/ראוטר.

WIN7: היכנס ללוח הבקרה > מרכז הרשת והשיתוף > שנה הגדרות מתאם. VISTA: במקום שנה הגדרות מתאם בחר נהל חיבורי רשת. XP: במקום מרכז הרשת והשיתוף בחר חיבורי רשת.

בחיבור קווי ההתייחסות הינה עבור LOCAL AREA CONNECTION, ועבור אלחוטי WIRELESS NETWORK CONNECTION.

אם על הסמל ישנו X אדום, אזי כבל הרשת בין המחשב למודם/ראוטר מנותק. יש לוודא שהוא מחובר. אם מחובר – יש לוודא שהציוד בחשמל. אם כן, יש לנסות להחליף כבל רשת. אם לא עוזר, יש להתקין דרייבר של כרטיס הרשת. במידה וגם זה לא עוזר, יש לחבר את הכבל למודם חלופי. במידה ולא עוזר, יש לפנות לטכנאי מחשבים כדי לבדוק את כרטיס הרשת. אם עוזר, הבעייה בציוד שהמחשב היה מחובר אליו. במקרה כזה, יש לפנות לנותן השירות עבור המוצר.

במידה ועל הסמל מופיע משולש אם סימן קריאה, מדובר בקישוריות מוגבלת. במקרה כזה תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/11/troubleshoot-limited-or-no-connectivity/

אם אתה מחובר אך מתקבלת הודעה "ללא גישה לאינטרנט" – בצע איתחול למחשב ולציוד(מודם / ראוטר).

אם לא עוזר, במידה ומדובר בחיבור אלחוטי, נסה לשנות את שם הרשת(SSID), וכן, לבטל הצפנה.

5. IP + DNS:

WIN7: היכנס ללוח הבקרה > מרכז הרשת והשיתוף > שנה הגדרות מתאם > לחיצה ימנית על WIRELESS NETWORK CONECTION > מאפיינים > לחיצה כפולה על INTERNET PROTOCOL TCP/IP VER4 > ודא שקבל כתובת IP ו- DNS על אוטומטי.

VISTA: במקום שנה הגדרות מתאם בחר נהל חיבורי רשת.

XP: במקום מרכז הרשת והשיתוף בחר חיבורי רשת.

6. ודא במסך 'שנה הגדרות מתאם' שאין חיבור נוסף שמחובר כגון: חייגן.

7. בדוק שהפרוקסי לא מוגדר.אקספלורר - כלים > אפשרויות אינטרנט > התקשרויות > הגדרות LAN > ודא ש'השתמש בשרת פרוקסי' אינו מסומן.כרום - מפתח הכלים > אפשרויות > מאחורי הקלעים > שנה הגדרות פרוקסי. שאר התהליך כמו באקספלורר.

8. בצע איפוס דפדפן. אקספלורר - כלים > אפשרויות אינטרנט > מתקדם > איפוס.כרום - מפתח הכלים > כלים > נקה נתוני גלישה.

9. סגור את תכנת האנטי וירוס. במידה וזה עוזר, יש להיכנס להגדרות התוכנה ולבטל סריקת דפי WEB.

ליאור

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים