Judas Iscariot פורסם 2012 באוקטובר 28 Share פורסם 2012 באוקטובר 28 הסיפור בקצרה: יש לי Lenovo w530 חדש דנדש שמכיל 2 פורטי USB 3 חדשים ונוצצים גם הם.יש לי גם שני כונני WD MY PASSPORT USB 3 וDOK USB 2.לאחר בדיקות כאלה ואחרות, המצב הוא כזה:1. מכשיר USB 2 עובד בלי בעיות בכל הפורטים במחשב(כולל בפורטי USB 3).2. מכשיר הUSB 3 עובד *רק* בפורט USB 2. כאשר מחברים אותו לפורט USB 3 מתקבלת הודעת שגיאה על כך ש this device can perform faster (למרות ששוב, למרבה האירוניה - מדובר במכשיר USB 3 ופורט USB 3, כביכול השילוב המושלם) והכונן כלל לא מופיע בווינדוס ואין גישה אליו.3. "תוספת" חדשה ומרעישה: אם אני מחבר את הכונן USB 3 לפורט USB 3 בזמן שהמחשב כבוי ואז מדליק את המחשב - הכונן מזוהה בלי בעיה! זקוק נואשות לעזרה, באמת שאני מרגיש שכבר ניסיתי הכל. עשיתי את כל העידכוני Windows האפשריים, אפילו עידכנתי ביוס, התקנתי מחדש את הדרייבר USB 3 של אינטל... אני אובד עצות ומתקרב לאיבוד דעתי!תודה מראש לעוזרים! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lior012Smile פורסם 2012 באוקטובר 29 Share פורסם 2012 באוקטובר 29 היי Judas Iscariot,ייתכן והבעייה בהתקן ה- DOK עצמו.נסה לבדוק אותו על מחשב חלופי, כדי שניתן יהיה לדעת אם הוא גורם הבעייה או שהבעייה במחשב.ליאור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
genia פורסם 2012 באוקטובר 31 Share פורסם 2012 באוקטובר 31 אופצייה נוספות היא לעדכן\להתקין מחדש את הדרייבר(אם התקנת אותו בכלל) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2012 באוקטובר 31 מחבר Share פורסם 2012 באוקטובר 31 ליאור - הבעיה לא בהתקן, שכן כפי שאמרתי יש לי 2 התקני USB 3 והבעיה מתרחשת בשניהם.כמו כן כפי שכתבתי - ההתקנים עובדים בלי בעיה בפורט USB 2.גניה - כתבתי בהודעה הראשית כבר כי התקנתי מחדש את הדרייבר USB 3... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Volter פורסם 2012 בנובמבר 1 Share פורסם 2012 בנובמבר 1 את הדרייבר מאתר לנובו? נסה את זה מאתר אינטלhttp://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?DwnldID=21129עריכה: נראה שאתה לא היחיד עם הבעיה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2012 בנובמבר 1 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 1 אני יודע שאני לא היחיד אני גם לא כ"כ יודע איך ליצור קשר עם התמיכה של לנובו... באתר support יש אפשרות להגיש "ticket" אבל זה במקרה של בעיית חומרה, וזה אומר טכנאי וכד'... אני סה"כ רוצה לדבר עם התמיכה של לנובו לדעת אם יש להם איזה פתרון יצירתי לנושא. עלה לי כרגע רעיון לנסות לראות האם הUSB 3 לא עובד גם תחת Ubuntu - כי כמו שאמרתי, הפורט עובד אם המכשיר חובר אליו לפני העלייה של מערכת ההפעלה, אז יכול להיות שיש איזושהי התנגשות עם הווינדוס או משהו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
genia פורסם 2012 בנובמבר 1 Share פורסם 2012 בנובמבר 1 אובונטו זה גם רעיון לא רע,עוד אופציה זה לנסות להתקין גרסה ישנה יותר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2012 בנובמבר 1 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 1 גירסא ישנה יותר של מה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
genia פורסם 2012 בנובמבר 1 Share פורסם 2012 בנובמבר 1 של הדרייור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HelpSupport פורסם 2012 בנובמבר 1 Share פורסם 2012 בנובמבר 1 שאלת תם - האם אתה משתמש בכבל המקורי שקבלת עם הדיסקים ? בדוק בהגדרות הביוס - העזר במדריך למשתמש ->http://www.lenovo.com/shop/americas/content/user_guides/t530_w530_ug_en.pdf עמוד 114. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2012 בנובמבר 4 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 4 א. משתמש בכבל המקוריב. אתמול ניסיתי את ההארד-דיסק החיצוני עם מחשב Lenovo w520 בפורט USB 3 - עובד Like a charm.ג. היום/מחר אני אריץ אובנטו ונראה האם זה עובד עם האובנטו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.