פורסם 2012 באוקטובר 2312 שנים שלוםמישהו יודע מה המוצר הבא עושה?http://dx.com/p/vag-tacho-3-01-usb-airbag-eeprom-key-pin-for-opel-immo-119821?item=1003מוכרים אותו בגרסא לכל אוטו אפשרי..תודהcard
פורסם 2012 באוקטובר 2312 שנים קודם כל הכבל הוא כבל OBD2 לUSB רגיל שמתאים לרוב המכוניות (אם לא יש מתאמים בשביל יצרנים מסוימים)ההבדל בין כל הגירסאות הוא בתוכנה שבאה בדיסק (כנראה)משתמשים בזה במקרה שצריך להחליף את המחשב של הכריות אויר כדי שהוא יוכל לעבוד עם שאר המחשבים שיש באוטו(למחשב הראשי באוטו יש אמובילייזר עם קוד וכל המחשבים צריכים לעבוד איתו ולהיות מתוכנתים לאותו קוד)במקום להעביר את הציפ' האחראי על זה באופן פיזי כמו בסרטון הבא:How To Remove & Refit A Serial EEPROM
פורסם 2012 באוקטובר 2312 שנים מחבר זה נשמע כמו משהו שבעל מוסך צריך, ולא משהו שכל אחד שמסתובב בדיל אקסטרים יקנה..
פורסם 2012 באוקטובר 2312 שנים כל הנתונים, שגיאות וכו מהמחשב של הרכב OBD = on board diagnostics. החיבור עצמו נמצא בדרך כלל מתחת לדאשבורדכמו שאתה יכול לתקן את המחשב לבד (רק שרוב האנשים לא יודעים איך), כך גם הרבה דברים באוטו - לכן הכבל הזה שימושי למי שלא רוצה ישר לדחוף את האוטו למוסך(נכון שבארץ אנשים סוג של רחוקים מזה אבל זה לא חייב להיות כך)
פורסם 2012 באוקטובר 2312 שנים נכון אבל במוסכים במיוחד מורשים יש מחשבים שתואמים למכוניות שמטפלים בהם באותה חברה, והם מאוד משוכללים והם יודעים לעשות הכל ככה שלא צריך את זהבמוסך מדרכה יש מחשבים אוניברסליים שמתאימים לרוב כלי הרכב שהם יודעים לרוב רק לאתר קודי תקלה ולהציג נתונים בזמן אמת במערכות השונות ברכבזה נועד יותר למי שרוצה לחסוך כסף והוא בעל ידע טכני בתחום הרכב כי מחשבים ברכב כמעט ולא מתקלקלים זה דיי נדיר ואף מוסך(מדרכה) לא יקנה את זה אם הוא יודע שיש סיכוי שהוא לא יצתרך את זה בכלל במקרה הגרוע יפנו אותך למוסך מורשה
פורסם 2012 באוקטובר 2412 שנים הדבר הזה מכיל לוג מכל החיישנים שיש לכן הוא נותן למצוא תקלות שלא קשורות למחשב
פורסם 2012 באוקטובר 2412 שנים מחבר כל הנתונים, שגיאות וכו מהמחשב של הרכב OBD = on board diagnostics. החיבור עצמו נמצא בדרך כלל מתחת לדאשבורדאז זה לא רק לכרית אוויר?אלא זה בכלליות גישה למחשב של הרכב?
פורסם 2012 באוקטובר 2412 שנים מחבר נגיד בן אדם קונה כבל כזה שמתאים לסוג המכונית שלו,וכמו כן משיג את התוכנה המתאימה(האם זה קל להשיג אותה?)יש משהו מעניין ושימושי שהוא יכול לעשות עם זה?
פורסם 2012 באוקטובר 2412 שנים חלק גדול מהנתונים שם דיי סטנדרטי - טמפרטורות, מתיחה במתלים, סיבובי מנוע.... למשל אם האוטו עושה רעש לא קשור בשלב מסויים בנסיעה ניתן לחבר אליו OBD Loger, לצאת לנסיעת מבחן, ובסוף הנסיעה להוריד ממנו את המידע למחשב ולראות ממש מה קרה בכל שלב. כמובן שצריך את הציוד המתאים
פורסם 2012 באוקטובר 2412 שנים תקע OBD מקליט - שניתן להשאיר אותו בחיבור (בלי המחשב) ולצאת לנסיעת מבחן, אחריי זה להוציא אותו משם ולחבר למחשבאם כי - אם זה מחשב נייד כנראה שניתן יהיה פשוט ליסוע איתו מחובראין לי ניסיון אישי אם הדבר הזה
פורסם 2012 באוקטובר 2512 שנים אין מה לעשות עם זה ביום יום זה טוב רק שנדלקת מנורת מנוע\ABS\כריות אויר או שהאוטו לא מניע פתאום...ואז צריך לחבר מחשב לאוטו כדי לראות איזה חיישן התקלקל ועושה את הבעיהוגם אם אין לך ידע אתה לא תוכל לדעת תמיד מה הבעיה לפעמים דיאגנוסטיקה דורשת ידע
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.