הרשת האלחוטית השתגעה - אני מוצא את עצמי מחובר לשכנים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרשת האלחוטית השתגעה - אני מוצא את עצמי מחובר לשכנים


itaysp

Recommended Posts

שלום לכולם :)

הבוקר התחיל מוזר. לא הצלחתי לגשת מה שלי לרשת, אבל לאינטרנט כן הצלחתי להתחבר.. היה ממש מוזר ושברתי על זה את הראש קצת עד שהתייאשתי ואמרתי שאני אחזור לזה אחר כך.. הכתובת IP שלו נשארה כמו הכתובת ששמרתי לו דרך הראטור אז לא חשבתי שכאן הבעיה (למרות שב arp\dhcp table לא ראיתי אותו באמת..)

עברתי למחשב שלי, אני מנסה לגלוש באינטרנט והוא לא עובד. אני מנסה להכנס לנתב.. 192.168.1.1 ואני רואה Login Screen של אחר!

אבל אני עדיין מחובר לנתב שלי (לפחות זה מה שאני חושב, לפי ה SSID). בכל מקרה אני מכניס admin admin ואני בפנים ומסתבר שברשת של השכנים שלי.

ה SSID שלהם שונה, יש להם הצפנת WEP ובכל זאת אני מחובר אליהם בלי להכניס סיסמה או משהו כזה, וה SSID שכתוב לי הוא של הרשת שלי.

נכנסתי ל DHCP TABLE בראוטר שלהם ואני רואה שגם ה שלי נמצא שם!

עברתי למחשב הנייח שלי, ואותו הדבר.. אני מחובר אליהם, ושניה אחרי זה אני מחובר אלי, כאילו אני מדלג בין .

נכנסתי ל DHCP TABLE אצלי ואני רואה מכשיר בלקברי מחובר (ואין לנו פה אף אחד עם בלקברי) וגם ברשת שלהם יש איזה בלקברי..

אז חשבתי שאולי מישהו עשה איזה Bridge, פרץ לי או פרץ לו לרשת והוא יודע את הסיסמאות של שנינו, אבל לא בהגדרות של הנתב שלו או שלי יש איזה אופציה כזאת שמופעלות.

יש לציין שאני מאובטח ב WPA2.. אז מה הולך פה? אני מתחבר אליהם, הם מתחברים אלי, לשנינו יש סיסמאות.. חוץ מלחבר את הרשת קווית אני לא מבין איך זה קורה ומה הולך פה..

למישו יש איזה הסבר הגיוני?

עריכה:

מצאתי את ההסבר.

קניתי מתאמי לחשמל וחיברתי אותם אתמול.. זה לא עבד לי עם החדר שלי כי כנראה אנחנו לא באותה פאזה אבל עדיין השארתי את זה מחובר בצד של הנתב... וכנראה שהשכנים שלי (בבית ממול בכלל, לא אותה בניין) יש להם גם מתאם לחשמל ו.. זה התחבר אליהם. אין הסבר הגיוני אחר כי מרגע שניתקתי את זה הכל הסתדר. לא חשבתי שזה יכול להתחבר לשכנים, וגם חשבתי שצריך שיהיה לנו דגם זהה (ואולי באמת יש פשוט את שלי הבאתי מחו"ל) :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...