The Simulator Project - איסוף חומרה - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Simulator Project - איסוף חומרה


בומס הקופץ

Recommended Posts

thesimulator2.jpg

המטרה של הפרויקט הזה היא לייצר מחשב שמיועד לסימולציות. אני איש אפקטים במקצועי, ואני כל פעם נתקל בגבול העליון של המחשב שבו אני עובד כרגע. ואני מנסה ליצור משהו שיאפשר לי לעבוד בזמנים קצרים יותר, וביעילות גדולה יותר.הסימולציות אצלי מתחלקות ל-3: כאלה שמבוססות GPU כאלה שמבוססות על כוח עיבוד וכאלה שמשלבות בניהם. מעבר לזה יש לי המון פעולות caching שאני מפנה לזכרון. ואני מנסה בפרויקט הזה למקסם את המהירות במסגרת התקציבית שלי.

המערכת תכלול קירור מים (כרגע למעבד בלבד) ויעשה OC. אני מקווה להגיע לסביבות ה 4.9-5.0. כרטיסי המסך כבר מגיעים ב OC יפה ועם תוספת , אני אנסה להעלות גם אותם אם כי זה יותר בגדר ניסוי ופחות עם מטרה מוגדרת של גובה הרצים.

אני אנסה לדבוק במערכת צבעים של שחור אדום לבן. אני גם רוצה להתנסות קצת בסליבינג.

החומרה:

לוח אם - Asus Rampage IV Extreme

מעבד – 3930K

זכרונות - G.Skill 8x8GB 1600Mhz Ripjaws Z Edition Quad Channel CL10-10-10-30 SSDC400

הארדיסקים –SAMSUNG SPINPOINT F3.x2

כרטיסי מסך – 3XEVGA GTX 580 CLASSIFIED, 3072MB GDDR5 03G-P3-1595-AR (אחד הגיע, שניים בדרך)

מארז – nzxt switch 810.

ספק כוח - Be Quiet Dark Power Pro 10 1200W (בהזמנה)

רדיאטור – XSPC RX360 - 3x120mm rev2

משאבה - Swiftech MCP35X 12 VDC + resvior

Cpu waterblock- Swiftech Apogee HD

עוד אין תכנון של מערכת הקירור, יתכן ואני אקנה רזויור שונה (המחשבה כרגע היא על Swiftech Maelstrom ), יתכן ואני אוסיף בלוקים ל-chipset (עוד לא הבנתי כמה זה יעיל, הם כולם שמים disclaimer שאומר שהבלוקים מתוכננים לפעולה הרגילה שלה MB, ככה שאני לא בגור מה יקרה אחרי העלאת מתחים, עוד לא בדקתי את זה) ברגע שמערכת המים תתוכנן אני אזמין פיטים רוטרים קומפרסים וצנרת.

אין תכנון כרגע לקרר את כרטיסי המסך במים. אם כי אני לא שולל את זה בהמשך כשיהיו עוד שלמונים בידי.

אני אעלה היום\מחר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מעקב

אבל בהתייחסות למה שכתבת, בלוק לצ'יפסט לא עוזר בכלום, ה-PCH של X79 יכול להיות מקורר באופן פסיבי המאוורר זה ליופי, לדוגמא, בלוח האקסטרים 11 של אסרוק יש שימוש לבלוק מים בגלל שמתחת להיטסינק יש שני שבבי PLX, SAS ו-PCH שביחד מפיקים חם רב. באסוס יש רק PCH.

לגבי הזכרונות, הם כבר אצלך? אתה צריך כ"כ הרבה זיכרון? אני יודע שאתה תשתמש באפליקציות תובעניות, אבל עד כדי כך? 64 (פאקינג) גיגה? זה גם עלול לפגוע לך ב-OC, אתה תעמיס על בקר הזיכרון מה שיגרום לאי-יציבות ולקשיים בביצוע OC.

למה קנית שלושה 580 קלאסי? אם הם חדשים אז זו קנייה די לא משתלמת, אני יודע שהם עולים לפחות 600 דולר ליחידה כחדשים! אם קנית שלושה (נגיד במחיר יותר טוב, 500 דולר) אז זה יוצא 1500 דולר שבהם אפשר לקנות שני 680 FTW 4GB וישאר עודף (640 ליחידה) ותקבל יותר ביצועים מיותר ליבות CUDA, ומיותר זיכרון. http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=04G-P4-2686-KR

גם מטרת ה-OC שלך קצת גבוהה אבל עם מים זו לא תהיה בעיה (תהיה אולי גם הזכרון, כמצויין לעיל)

בכל אופן, אני סקרן. בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הRIVE הוא בובה של לוח. ופותח הת'ארד עשה בחירה שאי אפשר לטעות בה.

בנוגע לTRI , גם לי הייתה ההתלבטות אם לשדרג או לקנות חדש.

בסופו של דבר שדרגתי את הקיים והוספתי כרטיס נוסף למערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הRIVE הוא בובה של לוח. ופותח הת'ארד עשה בחירה שאי אפשר לטעות בה.

בנוגע לTRI , גם לי הייתה ההתלבטות אם לשדרג או לקנות חדש.

בסופו של דבר שדרגתי את הקיים והוספתי כרטיס נוסף למערך.

כן, הלוח מדהים, יצא לי להתעסק איתו כמה שעות אצל חבר, פשוט רמה מעל, הביוס פשוט עמוס בפיצ'רים ואפילו הקטנים האלה שתמיד נמצאםי שימושיים.

לא היה לך TRI מלכתכילה? או שהיו לך שניים? כי אם היה לך שלושה מלכתכילה אז זאת אומרת שיש לך כרגע ארבעה? (!)

עדיין, את הכרטיסים שלך קנית בזמנו שהם היו חדשים מאוד, היום להזמין 580 ועוד בגרסא מהיותר לא משתלמות היום זה די בזבוז.

חוץ מזה שה-scaleing (ככה מאייתים ??? ) של שלושה כרטיסים נמוך יותא משל שניים ועל ארבעה אין לדבר. אולי בקפלר היום הסקיילינג יותר טוב (כל זאת נדע שאני אוסיף חבר ל-680 :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר את עניין כרטיס המסך. כל התוכנות שבהם אני משתמש, עושות שימוש מסיבי ב openCL. אם תריצו מבחן luxMark על כל מערכת של gtx680 תגלו שמבחני ה openC שלהם נגררים מאוד מאחורה. למעשה ליבת ה GF110 נותת כמעט פי שניים יותר תמורה.

באופן קצת אבסורדי מי שמוביל כרגע בטבלאות ה openCL מיד אחרי ה580 אלו דוקא ה hd7970 ו- hd7870 בהפרש של כמעט פי 2 מה 580.

זאת דוגמה אחת שמציגה את זה:http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-680-review-benchmark,3161-15.html אבל יש עוד הרבה דוגמאות אחרות למי שלא סומך רק על טום. זה מהלך של שאמור לבדל את כרטיסי המשחקים מכרטיסי העבודה (לא חקרתי את הסיבה הטכנית לעומק אבל על פניו הם שינו את תצורת השעונים בcuda). העניין הוא שאין לי מספיק כסף לקוואדרו יעיל (ה-2000 לא יעיל ויוצר יותר מדי בעיות מנסיון אישי איתו).

אני ביצעתי בדיקות בעצמי לפני שלקחתי את ההחלטה על כמה תצורות של , וזאת עובדת בצורה בצורה הטובה ביותר. הלכתי על המערכת המהירה ביותר שמצאתי ועל כמות הזכרון הגדולה ביותר שמצאתי בסדרת 580.

לגבי כמות , אני מודע לבעייתיות מבחינת OC. אבל אף פעם אין לי מספיק אם רק הייתי יכול אז היה שם 128 :) מן הסתם התדר ירד. ואני מקווה למצוא כמה פתרונות חכמים בלוח.

אני מצרף לפה כמה ממה שיש אני מתנצל על האיכות, המצלמה שלי מתה והשתמשתי בסלולר, בתנאים שסלולר לא אוהב לעבוד. זה עוד לא מורכב.

כל החומרה שקיימת כרגע (מלבד הצנרת וה ששחכתי מאחורי המארז):

firstpicj.jpg

אריזת המארז:

30478672.jpg

המארז מחוץ לקופסה, על כל תכונותיו:

63612940.jpg

26666143.jpg

מגיע עם שלושה מאוררי 140, שניים דוחפים אוויר אל מחוץ למארז, ואחד נמצא על הכלובים של הדיסקים הקשיחים כאשר אפשר לשנות לו את הזווית ככה שיקרר בצורה יעילה יותר את כרטיסי המסך. יש הכנה למאורר נוסף על הכלוב התחתון ועוד מקום לעוד שני מאוררים על הגג (שישמש בסופו של דבר לרדיאטור).

91772884.jpg

92123680.jpg

יש גישה למאווררים ולמסננים של הדיסקים הקשיחים ע"י מערכת קליקים פשוטה, זה קיים מקדימה, מלמעלה, ובמסננים. לחלק העליון יש תריסים שאפשר לסגור ולפתוח (לא סגור למה זה טוב). כל החלקים האלה עשויים מפלסטיק, שאני מבסוט עליו אבל יש מי שיגיד שזה מרגיש קצת זול. מקדימה לא רואים אבל בחלק העליון יש שני usb3, שני usb2 קורא כרטיסי SD וכניסה לאוזניות\מיקרופון. כמו כן יש גישה למערכת של שליפה מהירה להארדיסק.

81662484.jpg

89716199.jpg

35844957.jpg

34213168.jpg

מערכת הכלובים מאפשרת כיוון אחד בלבד ומחוזקת בברגים מהירים, קצת חבל לי שאין פטנט קצת פחות מסורבל. הם שניהם שליפים, ומכילים מקום ל-6 HD. השליפה עצמה קלה בגלל ידית האחיזה המסיבית.

62841176.jpg

95445927.jpg

לוח האם והאקססוריז:

rampage2x.jpg

rampage3t.jpg

rampage6.jpg

ה-oc key המפורסם

rampage8.jpg

זכרונות (יש ארבע בכל קיט):

memorym.jpg

הMCP35x והרזויור "הרשמי" שלה (לפי swiftech) איתה. בתמונות שהם מפרסמים הוא נראה גדול יותר :)

pumpandres.jpg

רדיאטור rx360 של xspc:

rad1e.jpg

cpu block- swiftech apogee HD - בדיעבד אני קצת מצטער שלא קיניתי את גרסאת השחור לבן, אבל הוא נקנה למחשב אחר במקור. יש לו 2 יציאות נוספות שנכון לכרגע לא ינוצלו:

cpublock2.jpg

ההארדיסקים יעבדו ב raid 0 על מנת לקבל מהירות תגובה גדולה יותר.

59195628.jpg

והכרטיס מסך השנוי במחלוקת:

evgam.jpg

gtx580q.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לשאול, אתה גר בארץ? כי קשה לי להאמין שבארץ יהיה ניתן להשיג את כל החומרה הזאת מבלי להוציא עליה סכומים גדולים מאוד (מעל השווי)

אפשר לשאול עליויות?

אני גר בארץ אבל במסגרת העבודה יש לי גיחות לחו"ל. אין הפרש גדול בין מחירי מוצרי מחשב פה לבין אלה שבחו"ל, מוצרי high end עולים הרבה כסף בכל מקום, הדבר היחידי שנחסך בסיפור של לקנות דברים בחו"ל זה המשלוח והמע"מ אם זה לא חומק מהראדר של המכס. מעבר לזה היות והעסק שלי בנוי על עבודת מחשב, אני מקבל עליו החזר שנפרס על תקופה של 3 שנים. הבעיה הגדולה פה היא שלמרות שיפור מאוד גדול בשנים האחרונות מגוון החומרות קטן יחסית למגוון העולמי (בשביל שוק קטן כמו המצב דוקא נראה לי הגיוני).

אני מעדיף שלא לדבר על עניין העלויות. הם עוד לא נגמרו ואני לא רוצה שאשתי תראה את סכום הביניים :)

הכל נראה אחלה,

אבל, למה אתה בונה על RAID0 של הHDD? למה לא לקחת - ולסגור את הסיפור? (גם אם הוא רק לOS).

בחירה מעניינת של המארז. הוא אחלה. (אישית? לא הצלחתי להתחבר אליו)

יש פשוט שחכתי לצלם אותו. ה c400 של מיקרון שנקנה כאן בקבוצתית.

המטרה של ה raid 0 הוא לא הפעלה של תוכנות. אני מתעסק עם קבצי ענק (מעשרות עד מאות ג'יגה לקובץ) שצריכים להקרא ולהכתב במהירות. אחרת אני מקבל לאגינג גדול. אני צריך עוד לחשוב על פתרון גיבוי, אולי עוד שני הארדיסקים ולהפוך ל raid 10, או להשתמש בNAS ביתי. אני אשמח לשמוע הצעות.

לגבי המארז, אני די מבסוט ממנו. אני חושב ש יכולה לעשות עוד מקצה שיפורים קטן בשביל להפוך אותו ליותר טוב, אבל הוא בהחלט מספיק למה שאני צריך. בעולם מושלם הייתי קונה cosmos 2 ואז בונה מסביבו מחדש את החדר :)

השקעה רצינית :xyxthumbs: , מתוך עניין..למה לא הלכת על 7970/7950?

אחד מהאלמנטים שמשמשים אותי בצורה תדירה הוא פניה ל physx, שמאפשר לי לעשות מניפולציות על כוחות פיזיקליים אמיתיים, אני מקשר סתם דוגמה לכזה דבר : http://rayfirestudios.com/ אבל יש עוד כל מני אלמנטים בעבודה שלי שמקושרים ישירות ל API שלו. ולמעשה כמעט כל אינטגרציה שאני צריך לעשות עם מנוע משחק (שזה חלק גדול מהעבודה שלי בשנתיים האחרונות) עוברת דרך physx. היות וזה פיתוח של nvidia, אני חייב לקנות כרטיסים שלהם. ראיתי נסיונות של להעביר את physx לכרטיסי אבל זה עובד בצורה די רעה.

עכשיו ששאלת הלכתי לראות את ההמלצות החומרה הרשמיות של התוכנות שאתם אני עובד ו- פשוט לא נמצאת שם. בזמנו התירוץ היה אבל אני מניח שיש כאן גם כמה אינטרסים כלכליים משותפים ל- ול autodesk.

תמונה של ה SSD:

ssdeq.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...