פורסם 2012 באוקטובר 2213 שנים מחבר אני שובר די את הראש עם התוצאות(זמנים ומיקום) המאכזבות יחסית במוד של ה CAREER ביחס למוד של TIME TRAIL במוד של TIME TRAIL עם קבוצת SAHARA לדוגמא אני מצליח לסגור מסלול מסויים בזמן של 1.27.500 לערך אבל לאחר שאני עובר ל מוד CAREER על אותו מסלול בקפוליפיקשיין (דירוג מיקום נהגים לפני המירוץ הרשמי) אני בקושי מצליח לגרד את ה 1.30.500 לערך ומתמקם במקומות יחסית גרועים ואף לפעמיים לא מצליח לעבור את המינימום הנדרש, ניסיתי אותו SETUP ושיפורים וכלום...מישהו יודע להגיד לי מאיפה מגיע הפער הזה?
פורסם 2012 באוקטובר 2213 שנים הבנתי שככל שאתה מתחרה יותר באותה קבוצה, כך אתה יכול לשפר את רכב שלך יותר. אולי ב-time trial אתה מקבל כבר את הרכב הכי משופר שאפשר.
פורסם 2012 באוקטובר 2213 שנים התשובה היא פשוטה. בTT המסלול הוא עם אחיזה מקסימלית. במצב קריירה המסלול הוא "ירוק" בהתחלה ונעשה בעל יותר אחיזה במהלך הסופ"ש ככל שנוסעים עליו יותר ויותר גומי נדבק לאספלט. וגם כמו שאמרו כבר המכונית היא ללא רוב השיפורים שיש במצב TT בנוסף בTT אתה תמיד על צמיגים רכים. בגלל זה יש לך פערים בזמנים.
פורסם 2012 באוקטובר 2213 שנים מחבר אני תמיד על צמיגים רכים גם במקצה הדירוגלגבי המסלול הירוק ושיפורים עכשיו מובן ...ננסה להיות יותר מרוכזים יש למישהו טיפים איך לשפר תוצאות במיקצה דירוג?
פורסם 2012 באוקטובר 2213 שנים תנסה לצאת על צמיגים רכים ועם פחות דלק. בנוסף גם סט-אפ מתאים לאותו מסלול ואפילו למצב גשום או יבש.אתה יכול גם לנסות לצאת ראשון כשאין הרבה מכוניות על המסלול שלא יפריעו לך או פשוט לחכות לכשהמסלול יתפנה.ואם לא עשית עד כה אז תנהג על Fuel mix - Rich
פורסם 2012 באוקטובר 3113 שנים מחבר תגיד אני עכשיו בקריירה במסלול של SPAIN שזה 17 סיבובים ,כאשר עד עכשיו הייתי רגיל ל 14 /15 סיבובים .עד המירוץ הזה הייתי נכנס ל PIT STOP בסיבוב ה 7 והייתי נותן אוטוטמטי שימלאו לי דלק לכל היותר הייתי בוחר בסוג צמיד לפני הכניסה .השאלה שלי עכשיו כיוון שזה 17 סיבובים אני צריך לשנות משהו באסטרטגיה ? כלומר ב PIT STOP הראשון שיהיה לי בסיבוב ה 7 אני צריך להגדיר כמות דלק מסויימת כגון : RICH , STANDARD, LEAN ? , כאשר נשארו לי עוד 10 סיבובים , או שבכלל לא צריך לגעת בכלום והמכונאים אוטומטי שמים דלק ככה שיספיק לעוד 10 סיבובים ?עוד משהו ראיתי שתוך כדי נסיעה יש אופציה נוספת של BRAKES שזה מתחלק ל 3 - FRONT ,NEUTRAL, REAR , מה האופציות נותנות לי תוך כדי הנהיגה?
פורסם 2012 באוקטובר 3113 שנים אני אסביר טיפה יותר. (לפחות מאיך שאני מבין את הנושא).לגבי התידלוק: החל משנת 2010 אין תידלוקים בזמן המירוץ, לקטגוריית הפורמולה-1(יש בקטגוריות אחרות כגון DTM למשל). הורידו את זה לגמרי. גם בספורט עצמו וכמובן שגם במשחק.כמות הדלק שאיתה אתה מתחיל את המירוץ אמורה להחזיר לך מעמד עד סופו. מה שכן אפשר לעשות במשחק החדש הוא לבחור אסטרטגיית ניהול משקל הדלק. אפשר לבחור בצורה מוגבלת עם כמה כמות דלק נזנק (מעט, נורמלי, הרבה). וגם בזמן המירות אפשר לשנות את התערובת הדלק שהמנוע מקבל.מה שזה אומר זה. שאפשר לזנק עם מעט דלק וכך המכונית קלה יותר ומהירה יותר, אבל אז צריך לשחק עם תערובת הדלק כל הזמן. בשביל שלא יגמר הדלק ואז המכונית מקרטעת לעבר קו הסיום. כאשר בוחרים בהרבה דלק אז יש יותר אפשרות משחק עם התערובות השונות. אם אתה רוצה ללכת על בטוח אז תתחיל על נורמלי ואל תשחק עם תערובת הדלק. אם אתה רוצה להגיע למקסימום ביצועים אז תצטרך לתת את דעתך לגבי הנושאים הנ״ל.הbrake bias. פשוט נותן לך אפשרות לכוון את הבלמים לקידמיים,אחוריים או מצב ביניים. לא חושב שיש לזה הרבה השפעה אבל זה נושא שאני מבין בו פחות. תצטרך לנסות ולעשות כמה נסיונות בעצמך.
פורסם 2012 באוקטובר 3113 שנים מחבר תודה.ועוד משהו קטן , לפעמיים יש מסלולים רטובים ואז צריך לנהוג בצמיגיintermediate , הבעיה איתם שיש פניות מסויימות וזה בדרך כלל באותם במקומות שהאוטו מחליק ומסתחרר ואף לפעמיים גם אם אני מנסה באותו מקום "מסוכן" לנהוג ביתר זהירות ולאט עדיין קורה שהאוטו מחליק וזה מתסכל , מספיק לפעמיים שאני נותן טיפה גז בשילוב הטייה קטנה של ההגה האוטו עף ... ואז אני נאלץ להשתמש ב FLASH ועל אותו מקום אף פעמיים FLASHזה מתסכל כי מלאה כל הנהגים (המחשב) גם היו מחליקים שם או נוסעים מאוד לאט אבל הם נוסעים והפוניפ יחסית מהר ובכך מצמצמים איתי פערים או אף עוקפים ..נ.ב :אני משחק עם שלט לוג'יטק כמו של PS3אולי אני לא עושה משהו נכון ? יש לזה פתרון ?
פורסם 2012 באוקטובר 3113 שנים זאת בעיה ידועה. עוד מהמשחק הראשון. יש פניות, כגון אלו שאתה מתאר שיש בהו מאין סריפקט שישר גורם למכונית להסתבסב ולהחליק. בגשם במיוחד.אני משער שזהו כנראה מנגנון האמור להקשות על השחקן אבל בסופו של יום זה יותר מציק ומעצבן מאשר סתם מקשה. עם ההגה זה יותר קל.אני חושב שאין פתרון מוחלט. אבל לפעמים עוזרים הדברים הבאים:לסיים את הפנייה לגמרי לפני לחיצה על הגז.לחיצה הדרגתית על הגז בסוף הפנייה.לפעמים גם לחיצה חדה וחזקה על הברקס תמנע את הסיבסוב.לא יודע מה עוד להגיד. זה פאק רציני במשחק. אבל זה השתפר מאד מהמשחק הראשון.אולי במשחק הבא זה יעלם לגמרי.
פורסם 2012 באוקטובר 3113 שנים מחבר הבנתי , למזלנו רוב המסלולים נוסעים על ייבש ולמרות שיש הקטעים המעצבנים של ההחלקות בסיבובים רטובים שורדים גם את זה ומסיים במקומות מכובדים . בכל מקרה אני כרגע מכור למשחק ואף פעם לא נהנתי ממרוץ מכוניות כמו זה ועברתי את כל הסוגים ..
פורסם 2012 באוקטובר 3113 שנים אחלה, אני שמח לשמוע. אני אישית גם מת על המשחק. למרות שכרגע בגלל סיבות אישיות (עבודה, עניינים נוספים) אני כמעט ולא משחק.עוד מעט שירגע קצת הבאלאגן אוכל לשוב ולשחק במשחק. אשמח מאד אם נוכל להתחבר יחדיו ולחלוק חוויות, לשחק אוןליין, קו אופ או לאן.אני כבר הרבה זמן מחפש שחקנים נוספים שאוכל לחבור אליהם. יש לי גם הגה וגם קונטרולר. אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי :-) יש לי גם בלוג סרטונים אבל אני לא בטוח שמותר לי לפרסמו פה. בכל מקרה אם יש עוד שאלות אני אשמח לעזור :-)
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים מחבר תגיד שמעתה על המשחק RFactor F1 2012 ?קראתי איפשהו שזה F1 סימולטור יותר איכותי מזה שאני/אנחנו משחקים , זה נכון?
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים בהחלט שמעתי אבל לא ניסיתי. אני מחכה לRfactor2 ממה שאני יודע הוא עדיין בבטא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.