פורסם 2012 בספטמבר 2913 שנים מחבר אם זה קורה בMPLS אז כנראה שאתה לא היחיד, מתי זה התחיל ? אתמול בלילה? חכה לשיחות שהם יתחילו לקבל מכולם...אם זה עדיין לא הסתדר.אני חושש שהאופציה היחידה שלך תהיה בנתיים לעבור לחיבור חייגן לשבוע נגיד עד שיסתדר.. אגב, אם אתה מגדיר חייגן על הMPLS המצב תקין? כן זה קרה בלילה שעה שעתיים לפני שפירסמתי את ההודעהעם החייגן זה היה לא תקין בהתחלה כי השתמשתי באייפי שכנראה היה בנוסח GAMER עם שישב על שרת שדומה ל MPLS ולכן גם איתו היה תקלה.ברגע שהתחברתי ל hot.bezeqint.net זה הסתדר, והורדות ב TL היו תקינות גם לנוכח התקלה הזאת. 6MB
פורסם 2012 בספטמבר 2913 שנים ביקשתי מהתמיכה של הוט לצורך בדיקה לחבר אותי לנטויז'ין, והטורנטים ירדו במהירות גבוהה.כעת החזירו אותי חזרה לבזק בנלאומי ושוב הטורנטים יורדים לאט.מה המסקנה ? איך לפתור את זה ?
פורסם 2012 בספטמבר 2913 שנים תעשה מה ש007 עשה.הלוואי והייתי מבין מה הוא עשה. להגדיר חייגן ? איך בדיוק ? אמרו לי של100MB לא אפשרי חיבור עם חייגן.
פורסם 2012 בספטמבר 2913 שנים מחשב שאתה צריך שם כרגע הורדות ופינגים נמוכים..הבנתי, אז מחשבים אחרים ממשיכים לגלוש רגיל ישירות דרך הראוטר ללא חייגן ?עוד שאלה, איזה שם משתמש להגדיר לחייגן ? כעת אין לי הגדרה של משתמש בראוטר.
פורסם 2012 בספטמבר 3013 שנים מחבר טוב זהו, נגמר החגיגה בבזק, הם התחילו להגביל ברמה מקצועית, משחקים לא עובדים בכלל בכלל עם MPLS, 9K MS ב WOW ואיטיות מוחלטת בהורדות בטורנט, בקושי מגיע ל 7MB.או שהם עושים הגבלה לחלוטין, או שיש להם תקלה ענקית.צריך להתחיל להתקשר להתנתק מהם, כולם ביחד שיאבדו לקוחות.עריכה : פניתי לתמיכה שוב הסברתי להם את הטענות הנוספות בקשר לסיפור שהיה והבדיקות שעשיתי, הוסבר לו שיש תקלה וזה לא מהוט או מכיוון אחר. נתן לי מספר פניה ואמר להתקשר ב 8:00 שהמצב יעבור לנציג בכיר שיוכל לתפעל את זה מול הגורמים הגבוהים. נחכה ל 8 ונראה מה קורה, אני לא מתכוון להתעכב הרבה זמן, מקסימום יש את 012 וצריך להתקשר אליהם מהר כי זה יום קצר.יש מישהו עם 012 ש ב MPLS שמקבל בהורדות TORRENT תקין ?עריכה 2 : עשיתי בדיקה נוספת עם MPLS של 012 דרך הוט לצורך בדיקות, זה לא עבר את ה 2.4MB בהורדת TORRENT יחיד.יש לנו בעיה חמורה.
פורסם 2012 בספטמבר 3013 שנים טוב זהו, נגמר החגיגה בבזק, הם התחילו להגביל ברמה מקצועית, משחקים לא עובדים בכלל בכלל עם MPLS, 9K MS ב WOW ואיטיות מוחלטת בהורדות בטורנט, בקושי מגיע ל 7MB.או שהם עושים הגבלה לחלוטין, או שיש להם תקלה ענקית.צריך להתחיל להתקשר להתנתק מהם, כולם ביחד שיאבדו לקוחות.עריכה : פניתי לתמיכה שוב הסברתי להם את הטענות הנוספות בקשר לסיפור שהיה והבדיקות שעשיתי, הוסבר לו שיש תקלה וזה לא מהוט או מכיוון אחר. נתן לי מספר פניה ואמר להתקשר ב 8:00 שהמצב יעבור לנציג בכיר שיוכל לתפעל את זה מול הגורמים הגבוהים. נחכה ל 8 ונראה מה קורה, אני לא מתכוון להתעכב הרבה זמן, מקסימום יש את 012 וצריך להתקשר אליהם מהר כי זה יום קצר.יש מישהו עם 012 ש ב MPLS שמקבל בהורדות TORRENT תקין ?עריכה 2 : עשיתי בדיקה נוספת עם MPLS של 012 דרך הוט לצורך בדיקות, זה לא עבר את ה 2.4MB בהורדת TORRENT יחיד.יש לנו בעיה חמורה.גם אצלי הבוקר הבעייה של איטיות בהורדת טורנטים נמשכת.מעניין שרק 2 אנשים נתקלו בזה.נראה לי רק איום בניתוק יעזור אולי.
פורסם 2012 בספטמבר 3013 שנים שלום לחברי הפורום,אשמח לבדוק את הנושא מול התמיכה שלנו. אנא שלחו למייל שבחתימה שלי פרטי התקשרות ואדאג לחזרת נציג בנושא. לוטם
פורסם 2012 בספטמבר 3013 שנים שמתי לב שבזמן הורדת טורנט כל כמה שניות נעשה חיפוש DHT.בעבר חיפוש DHT נעשה רק בתחילת ההורדה, וכעת כל הזמן. יש כנראה ניתוקיםתוך כדי ההורדה שגורמים לתוכנה לחפש מקורות חלופיים.
פורסם 2012 בספטמבר 3013 שנים יש לך משתמש/סיסמה ב014 הוא לא מוגדר אצלך כי אתה מחובר בMPLS.התחברתי עם החייגן כמו שהצעתם במחשב שעליו אני מוריד טורנטים.המהירות חזרה להיות נורמלית.מישהו יכול להסביר לי מדוע עם החייגן זה עובד בסדר וללא חייגן ההורדות מאוד איטיות?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.