פורסם 2012 באוקטובר 1613 שנים אנשים ייזכרו לקראת השחרור... הוא מעורר ציפיות היסטריות לדעתי משני טעמים- מודל הגיוס של קיקסטרטר שיוצר הזדהות גדולה ותחושת שותפות עם המוצר והסיבה השנייה היא רצון של הרבה גיימרים למשחק תפקידים בסגנון BG IWD וכדומה (עלילה לא לינארית, מבט איזומטרי, עולם פתוח...) במובן מסיום זה מתחבר לביקורת הגוברת על Biowere, שהייתה כפי הנראה מפתחת המשחקים האהודה ביותר בז'אנר ונפגעה בעקבות רצונה (או רצונה של EA, זה לא משנה) לפנות לקהל נוסף ולקונסולות המשחק ולצורך כך 'הקריבו' תכונות אלו... לכן לדעתי על אף שלא ניתן יהיה לעמוד בציפיות שנות של כל כך הרבה אנשים שונים,יהיה צריך לבחון אותם ביישום התכונות שהם התיימרו להחזיר. דבר שלעניות דעתי הם מסוגלים לעשות.
פורסם 2012 באוקטובר 1713 שנים יחד עם התרומות דרך פייפל הם קיבלו יותר מ-4 מיליון. המשחק שבר שיא ב-Kickstarter.
פורסם 2012 באוקטובר 1713 שנים בנוגע לציפיות - המשחק יצא באמצע-סוף 2014 במקרה הטוב. עד אז רוב התורמים ישכחו את התרומה.מה זאת אומרת? מי שתורם לא מעביר כסף רק כשהמוצר מוכן?
פורסם 2012 באוקטובר 1713 שנים ברור שלא, כל הרעיון הוא גיוס כספים מוקדם. אם הם היו יכולים לממן את פיתוח המשחק לבד, למה הם צריכים את קיקסטארטר?מה שכן, הכסף לא עובר אליהם עד שהגיוס נגמר (יש לו תאריך סיום - שבמקרה הזה כבר עבר כמובן) ורק אם הגיעו לסכום היעד.
פורסם 2012 באוקטובר 1713 שנים מה זאת אומרת? מי שתורם לא מעביר כסף רק כשהמוצר מוכן?אתה משלם מראש. זה כמו pre-order לעוד שנתיים.
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים יחד עם paypal הם הרוויחו 4,163,208. http://www.gamespot.com/news/project-eternity-closes-with-over-41m-6398388
פורסם 2012 בדצמבר 212 שנים אין לי אמונה באובסידיאן. למעשה אני מתעב אותם כי הם הרסו את אחד מהמותגים האהובים של תקופת ההתבגרות שלי - NWN.קודם כל נתחיל מהכי גרוע שזה אלפא פרוטוקול = אין לי מושג מה הם ניסו לעשות שם.אחר כך יש לנו את קוטור 2 שהוא מאכזב מכיוון שיש שם ניצנים כל כך טובים למשחק ענק ומדהים אבל הוא שבור והמון חלקים ממנו נחתכו כולל הסוף! למעשה רק לפני כמה שבועות שוחרר מוד שפותח במשך שנים על ידי הקהילה של המשחק שמשחזר את כל מה שנחתך מהמשחק.ואז יש לנו את Neverwinter Nights 2 אחד המשחקים עם ההיפ הכי מטורף אי פעם. למעשה כל העניין במשחק היה הטולסט בשילוב המולטיפלייר אבל ם יצרו משחק שבמש חודשים היה כבד ובלתי שחיק םע באגים מטורפים ומולטיפלייר שהושחת למוות בידי מערכות זוועתיות ונוראיות. המשחק כל כך גרוע היה מבחינת המולטי שאנשים חזרו לשחק בNWN1. לטובה נציין את הקמפיין המקורי + ההרחבה הראשונה שיוצרים חוויה די מרעננת בסגנון הDND הישן והטוב שכבר לא רואים בימינו.אז שורה תחתונה אני שונה את אובסידיאן. אין לי אמונה בהם ואני מנחש שהמשחק הזה ייצא תועבה.
פורסם 2012 בדצמבר 312 שנים השחרור של הגרסה המחודשת לBGEE והעובדה שמשחקי תפקידים התדרדרו גרמו לי להתקין מחדש את חבילת הפלטינום של NWN2 והפעם יש לי מחשב שיכול להריץ את זה באולטרה ^^ למה לא.
פורסם 2012 בדצמבר 312 שנים חחח, נחמה פורתא... הלוואי שטרויקה היו חוזרים להתאחד. אבל אני לא יכול שלא לציין ש- א. במודל התקצוב הנ"ל יש יותר שליטה למפתחים, אני לא יודע מה היה הסיפור מאחורי הפיתוח של NWN אבל אני יודע שבהרבה פעמים ישנם על המפתחים כל מיני לחצים מצד המו"לים(ואני מציע לקרוא קצת את הבלוג של המפתח של DIVINITY. חומר קריאה מרתק על התעשייה) בין אם זה בתוכן שיתאים לכולם, ובין אם זה בזמני השיחרור וכו'... מפתח אמיתי בעל תשוקה שמשחק בעצמו ולא עושה את זה רק בשביל הכסף, הוא אומן, ואומנים אוהבים להוציא את המוצר שלהם כשהוא מושלם. אז לך תדע, אולי בכל זאת ניפול על אחד כזה. ב. http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Cain http://en.wikipedia.org/wiki/Josh_Sawyer http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Avellone קיין הוא רכש חדש. מצד שני, ראיתי שהם משקיעים איזה חצי מיליון דולר במבוך בעל 32 קומות, שאולי הרבה אנשים אוהבים, אבל לי באופן אישי חשובים הדיאלוגים,העלילה והאפשרות לפעול בכמה שיותר דרכי פעולה... אז אותי זה קצת מדאיג... נדמה לי שיוצאים מספיק משחקי ARPG כדי לספק מי שאוהב מבוכים וסתם להילחם. מצד שלישי, יכול להיות שאני בכלל טועה. נראה שיש להם עולם מעניין של TECHNOMANCY ונקווה לטוב!
פורסם 2012 בדצמבר 512 שנים מחבר לדעתי שניכם צריכים לשים לב ל - Age of Decadence ו - Chaos Chronicles, שהולכים כנראה להיות משחקי תפקידים הארדקור בסגנון הקלאסי.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=532473.0http://www.rpgcodex.net/content.php?id=8420, http://www.chaos-chronicles.com/גם Broken Sea עשוי להיות כזה אבל אין עדיין מספיק מידע עליו, הנה - http://pressreleases.triplepointpr.com/2012/06/08/neocoregames-reveals-broken-sea-at-e3-2012/ועוד עדכון לגבי PE:http://www.eurogamer.net/articles/2012-12-04-project-eternity-crowd-funding-ends-grand-total-now-USD4-3-million
פורסם 2013 בפברואר 1612 שנים מחבר http://www.gamebanshee.com/news/110354-project-eternity-post-funding-update-36.htmlhttp://www.gamebanshee.com/news/110560-project-eternity-post-funding-update-39.htmlhttp://www.gamebanshee.com/news/110604-project-eternity-post-funding-update-40.htmlhttp://www.gamebanshee.com/news/110655-project-eternity-post-funding-update-41.htmlhttp://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/18/wishlist-obsidian-s-project-eternity.aspxhttp://news.digipen.edu/alumni/brennecke-leads-obsidian-into-project-eternity/
פורסם 2013 באפריל 1412 שנים נראה לא רע, מקווה שהמשחק יהיה כיפי ועלילה טובה לפחות כמו ב icewind dale. מעניין לראות איך נראה קרב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.