הרחבת אחריות לטלוויזית LCD של LG - הגיוני וכדאי? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרחבת אחריות לטלוויזית LCD של LG - הגיוני וכדאי?


Boris_yo

Recommended Posts

לפני כשנה החליפו לי טלוויזיה של לדגם יותר חדש עקב איתור כתמים כהים על המסך. היום קיבלתי צלצול מנציגת חברת שהתריעה אותי על תפוגת אחריות ע"י קבוצת חי בזמן הקרוב והציעה לי להרחיב אחריות ל3 או 5 שנים כאשר מחיר חודשי ל3 שנים הוא 24 ש"ח (או 32 ש"ח לא זוכר) ב24 תשלומים ללא ריבית שיוצא 576 ש"ח או 768 ש"ח סה"כ ו מחיר חודשי ל5 שנים הוא 54 ש"ח למשך 24 חודשים ללא ריבית שיוצא 1296 ש"ח סה"כ.

אנשים, האם כדי להרחיב אחריות? מבחינת התקדמות של , סביר להניח שבמחירים אלו יהיה אפשר לרכוש חדשה אחרי הרחבת אחריות ל3 שנים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי לנציגה שאני מוותר והיא אמרה שלהחליף רק איזה לוח אלקטרוני בעצמו עולה 1400 ש"ח וביקור טכנאי בעצמו עולה 280 ש"ח וכבר לא לדבר על עלות הובלת מוצר למעבדה.

אפשרות הרחבת אחריות, תיקון רכיבים כגון לוחות אלקטרוניות, שבבים אלקטרוניים... זה כמו עכשיו. הכל נהיה יותר מורכב שאפשר לחשוב אפילו שטוסטרים יהיו דיגיטליים בעתיד :screwy:

ביטוח חיים, ביטוח מוות, ביטוח חרקים, ביטוח אופנה, ביטוח מכות, ביטוח ****

מה עוד אפשר להמציא כדי לגבות כסף על סיכויים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן רוב הסיכויים שהמסך יחזיק כמה שנים טובות, ומקסימום פיקסל או שניים שרופים מה שגם ככה לא מצדיק תשלום אחריות לזמן כה ממושך.

עד שהמסך יהפוך לזצ"ל, רב הסיכויים שגם ככה תרצה לרכוש מסך מתקדם יותר, אל תשכח שהמחירים יורדים עם השנים, מסך שאני קניתי ב- 1700 ש"ח, שנה אחר כך היה ב- 900 ש"ח, אלו הם פני הדברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...