פורסם 2013 ביוני 612 שנים אני מאוד נהנה מהמשחק. הביקורות על חסרונות המשחק נכונות אבל זה לא מפריע להינות. כמו שציינו המשחק מאוד לינארי ואתה מרגיש ממש כלוא בנתיב שבחרו בשבילך. בנוסף, מעבדת הקובמואים לא באמת מאפשרת בניית קומבואים אלא שינוי התנועות בתוך הקומבואים הקבועים מראש.
פורסם 2013 ביוני 812 שנים סיימתי את המשחק, חייב להגיד שנחמד ביותר, אבל יש לי כמה תלונות בכל זאת. הבוס הסופי מרגיש מאולץ משהו, כאילו החליטו להכניס אותו אחרי שסיימו כבר את רוב המשחק והסיפור ואז נזכרו ש"היי חייבים להכניס בוס סופי למשחק!, אחרת איך אפשר לומר שסיימת את המשחק?" מערכת הקרבות בינונית וקצת לוקה בחסר, כמעט אין קומבואים (סה"כ 4) וכל presen עושה בערך (בדיוק) אותו הדבר רק אנימציה טיפה שונה (אין הבדל מבחינת נזק/ריפוי/קולדאון שהם עושים), אבל לפחות ה link presens מאפשרים טיפה לשנות את התוצאה שלהם. כל התקפה של האוייבים מסומנת על המסך הרבה לפני שהאוייב תוקף אפילו על הרמה הקשה וזה הופך את הקרבות אפילו לקלים יותר, אבל בכל זאת הקרבות זורמים די טוב ודווקא היו מאוד מהנים בשבילי. אין לי בעיה עם זה שהמשחק לינארי מאוד (אני אפילו אגזים טיפה ואומר שזה מתקרב לרמת הלינאריות של COD ), כל עוד הסיפור מועבר בצורה טובה, ולפחות על זה אין לי ממש תלונות. סה"כ סיפור חביב ומועבר בצורה לא רעה. אבל התלונה הבאמת גדולה שלי, היא מכניקת ה memory remix. למה זה לא היה יותר פעמים במהלך המשחק?! מכניקה מעניינת למדי ודווקא מהנה, הייתי מצפה שזה היה מופיע קצת יותר...
פורסם 2013 ביוני 812 שנים מחבר אפשר רק לקוות שהמשחק יהיה רווחי מספיק בשביל שהם יזכו לפתח משחק המשך שיהיה טוב יותר בעקבות הניסיון מהמשחק הזה. נערך 2013 ביוני 1012 שנים על-ידי dennis14
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים מחבר http://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/remember-me-pc-performance-analysis/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.