יש כאן אנשים שמשתמשים בקרמים? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש כאן אנשים שמשתמשים בקרמים?


אישי555

Recommended Posts

אני מתכוון לקרם גוף וקרם ידיים.

זה באמת נחוץ או שמדובר בבולשיט?

והאם אפשר להשתמש בקרם גוף במקום ידיים? כי שמתי לב שהמחיר לקרם גוף זהה למחיר של קרם ידיים אבל הכמות גדולה פי 7 לטובת הקרם גוף. השאלה אם מדובר במוצר זהה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה והידיים שלך צריכות רק לחות ואתה מעוניין לשמור עליהם באופן כללי אזי קרם גוף לשימוש כללי יספיק,ולא חסר מגוון כזה של קרמים אני משתמש כרגע בקרם גוף לשימוש כללי שמופק מעץ הג'ינקו להגיד שאני מרגיש משהו שונה מקרמים אחרים לא ממש חוץ מהריח שהוא יותר נעים ומבושם.

במידה ויש לך אילו שהם בעיות רפואיות ביידים או אלרגיות כדאי כבר להתייעץ עם רופא עור שייתן קרם יידים ייעודי לטיפול.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחורף כשמאוד מאוד קר, גב הידיים שלי הופף לנייר זכוכית ופוצע את עצמו (כמו איש זאב).

קרם ידיים Neutrogena, היחיד שבאמת מרפא ומשחזר את העור כמו עכשיו בקיץ עם הלחות.

ואני בכלל לא כוסית, אני נמנע מקרמים ומשתמש לפי הצורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני משתמש בקרם לחות לידיים. לא רואה טעם שהידיים יראו כמו ידיים של פועל בניין. כל אלו שיורדים על זה הם פשוט טיפשים.

בחורף, כשגם הפנים שלי ממש מתייבשות (נדיר יחסית), אני שם גם על הפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולכם מדברים על הידיים אבל מה לגבי הגוף? אתם שמים אחרי המקלחת?

ומה בכלל הסיפור על הלחות? זה מבוסס מדעית או שמדובר ביחסי ציבור מצויינים שמצליחים לגרום לנו לקנות מוצרים לא נחוצים? אני מתכוון למה זה נועד ומה זה עושה לגוף?

ובקשר לקרמים ידיים - ראיתי שיש קרמים טיפוליים אבל הרוב הם לא טיפוליים. נשאלת השאלה האם יש יתרון לקרמים הרגילים או שמדובר במוצר זהה לקרם הגוף. נראה לכם שכדאי לשאול רופא עור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי nivea creme אני מתחיל לדמם מהידיים :P

עור יבש זה חרא ובשלב מסויים הוא נסדק וזה מגרד ומציק, לא רואה סיבה לא להשתמש בקרמים.

רופאים לא כל כך יעזרו לך, בשביל זה יש נשים בעולם :P תעבור מאחת לאחת ותשתמש בקרמים שלהן עד שתמצא משהו שעוזר לך ותקנה אותו ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי nivea creme אני מתחיל לדמם מהידיים :P

עור יבש זה חרא ובשלב מסויים הוא נסדק וזה מגרד ומציק, לא רואה סיבה לא להשתמש בקרמים.

רופאים לא כל כך יעזרו לך, בשביל זה יש נשים בעולם :P תעבור מאחת לאחת ותשתמש בקרמים שלהן עד שתמצא משהו שעוזר לך ותקנה אותו ;)

U-lactin של ד"ר פישר גם מומלץ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דברים

1. לרוב קרם ידיים הוא קרם בעוד ש"קרם גוף" הוא בכלל תחליב ולכן לרוב הוא גם נקרא באנגלית body Lotion.

כמובן שישנם מקרים בהם הוא סמיך יותר, אבל בכל מקרה קרמhי גוף לא מגיעים לאיכויות של קרם ידיים טוב. לכן מי שזקוק לקרם ידיים מומלץ ללכת על המוצר היעודי.

2. רופאי עור

אם נראה שיש בעיות עור רציניות מעבר רק ליובש - והכוונה גם מעבר ליובש יחסית רציני אבל עדיין בגבולות הסביר יובש רציני אכן מומלץ ללכת לרופא עור להתייעצות. במקרים רגילים של רצון לטיפוח ידיים עד יובש הגיוני, לדעתי (הלא מקצועית) ניתן לטפל ברבים מהמקרים בקרמי ידיים המצויים בשווקים.

3.קרמים טיפוליים

העניין הוא שחלק מהיצרים אכן טובים ואמינים אבל לא מעט מהם קצת נוטים להגזים בתיאור מוצריהם, זאת במיוחד בהתחשב שלפחות אני איני יודעת על פרמטרים רציניים הקובעים ממתי קרם מוגדר טיפולי. דוגמא להגזמות וחצאי אמיתות עד כדי שקרים של היצרנים היא שאין באמת קרם פנים המעלים קמטים. כבר יצא לי לקנות קרם ידיים טיפולי שהתברר כלא ממש כזה ומצד שני, אם אני זוכרת נכון על הקרמים שאני ממליצה בשורות הבאות לא רשומה המילה "טיפולי". מכאן לשיקולך.

4. המלצות

אני מצטרפת להמלצה על קרמי הידיים של Neutrogena וספציפית ממליצה על שני קרמי ידיים עשרירים ומרוכזים בהם התנסיתי אשר מתאימים במיוחד למצבי יובש בינוניים - רציניים ולחורף.

מדובר על הקרם הזה:

%C3%83%C2%A7%C3%83%C2%A8%C3%83%C2%9D+%C3%83%C2%99%C3%83%C2%93%C3%83%C2%99%C3%83%C2%9D+%C3%83%C2%9C%C3%83%C2%9C%C3%83%C2%90+%C3%83%C2%A7%C3%83%C2%95%C3%83%C2%A4%C3%83%C2%A1%C3%83%C2%90+0-%C3%83%C2%9E%C3%83%C2%91%C3%83%C2%95%C3%83%C2%A9%C3%83%C2%9D%5B4%5D.jpg

והקרם הזה שזהה לו אבל חסר ריח:

%C3%83%C2%AA%C3%83%C2%9E%C3%83%C2%95%C3%83%C2%A0%C3%83%C2%94+%C3%83%C2%97%C3%83%C2%93%C3%83%C2%A9%C3%83%C2%94%5B5%5D.jpg

יש לציין שלדעתי גם לקרם שאינו נטול ריח, ריח עדין אשר אינו נשי, פרחוני או מפריע.

יש להם קרם ידיים נוסף שאמור להיות פחות מרוכז ולהספג במהירות ואולי מתאים גם ליובש פחות רציני ולקיץ אבל טרם התנסיתי בו.

handneutrob2.jpg

קרמי ידיים של יצרנים אחרים

כמובן שיש יצרנים רבים אחרים אשר יצרים קרמי ידיים ראויים. הייתי ממליצה אם ניתן (ולרוב ניתן) לפחות את הקרם ולהריח אותו. בכך גם לא יחכה לכם פתאום ריח סופר מתקתק ונשי וכנראה מעט לא לעניין וגם לא סתם ריח מסריח וממש בלתי נסבל (וכבר נתקלתי בכאלו).

5. מחירים

אם אני זוכרת נכון קרמי הידיים של ניטרוג'ינה לרוב מתומחרים באזור ה- 35 ש"ח אבל כבר יצא לי לקנות בחורפים קודמים במחירי של פחות מ- 20 ש"ח. סביר להניח שבקיץ לא יהיו עליהם הרבה ומי יודע מה יהיו המחירים בחורף הקרוב.

אם מדובר על קרמי ידיים אחרים לדעתי גם שם ניתן להשיג קרמים מספיק טובים בטווח המחירים הזה ואף פחות, כך שלהערכתי רוב האנשים יוכלו לעמוד בהוצאה הזו ולרכוש קרם ידיים טוב ויעודי.

6. תחליבי גוף

מדובר על תחליבים (אם תרצה קרמים דיי נוזליים במקרם שלרוב יותר קליל) המתאימים לגוף באופן כללי אבל לא לפנים ולא לאזורים יבשים במיוחד - למשל לא לכפות רגליים, מרפקים יבשים, ידיים וכיוב. בבסיס יעודם ללחח את העור ולעזור לו במקרים של יובש ברמות שונות יש גם טענות שהם מועילים לגמישות העור. מנסיוני, רבים מהתחליבים נעימים, מלחחים את העור וגם מועילים במקרים של יובש ברמות סבירות (כל תחליב ורמתו כמובן). האם הם עושים משהו מעבר לכך- למשל לשמר או להועיל לגמישות העור, איני יודעת.

יתכן בהחלט שתרצה לבדוק האם תחליב זה או אחר יכול להועיל לך. היה וכך אתה יכול לרכוש תחליב גוף אבל שוב ממליצה לך לפתוח ולהריח אותו כדי שלא תיפול על משהו נשי ופרחוני במיוחד. בין היתר ממליצה לבדוק (ותמיד להריח!) תחליבי גוף של דר' פישר או של ווזלין. כמובן שים לב שאין בכלל טעם לבדוק כאלה בעלי ריחות הנשמעים נשיים (למשל ווניל, פאצ'ולי, מאסק) ומומלץ יותר להתמקד באלו חסרי הריח, ה"טיפוליים" או לפחות אלה שלא מצויין עליהם ריח לא רלוונטי.

7. בגדול, אם אתייחס לסוגיית הגיי, אני רוצה לציין שדיי בדומה למה שקרה עם הדיאודורנט בעשורים קודמים, כבר מזמן ידיים המזכירות נייר זכוכית אינן נחשבות לגבריות יותר. גברים רבים חלקם מאוד גבריים ורבים מהם חסרי כל מאפיין עליז משתמשים בקרמים אלו, חלקם אף כחלק משגרת הטיפוח. יתרה מזאת, בעולם המודרני בדיוק כמו שיש גברים רבים שצובעים את שיערם כדי להראות פחות מבוגרים (לדוגמא, ג'ורג' בוש האב, חוסני מובארק) עושים ניתוחים פלסטיים למען אותה מטרה (שמעון פרס שניתח את השקיות מתחת העיינים) כך פדיקור, מניקור, וטיפולי פניים לגברים נחשבים יותר ויותר מקובלים ואף הופכים הכרחיים ברמות הגבוהות של עולם הפוליטיקה והעסקים. מכאן קל לגזור שברור שקרם ידיים קרמי פנים ואף קרמי עיניים נחשבים יותר ויותר מקובלים לשימוש גברים ואינם מסמלים דבר לבד ממודעות מודרנית לבריאות טיפוח.

אגב, לאילו מכם שמשתמשים בקרמי ידיים לפנים.

ממליצה בחום להפסיק עם מנהג זה היות והעור בשני חלקי הגוף הזה שונה לחלוטין ולכן קרמי ידיים לחלוטין שונים מאלה של הפנים. בין אם אתם סובלים מיובש בפנים, רוצים לטפח את פניכם, או אפילו מחפשים קרם פנים שבנוסף יתן גם הגנה נוספת מקרני השמש ניתן בהחלט להשיג במחירים סבירים קרמי פנים טובים. אין צורך ללכת כל המותגים היקרים ביותר- מותגים עממים כדוגמת קרליין, L'Oreal ו-Garnier אותם ניתן למצא במיוחד במבצעים גם במחירים לא רעיםבהחלט יספקו) ובמקרה זה רצוי לבקש גם שיתאימו את קרם הפנים לעור פניכם (רגיש / יבש / רגיל / מעורב / שמן).

ישנם כמובן קרמי פנים יעודיים לגברים (וכאלה שאמורים לעזור גם לטיפול אחרי גילוח וכאלה) אבל אם הם יקרים מידי לא נראים לכם או שאינם מוצאים אותם בהחלט ניתן ללכת גם על אילו שמיועדים לנשים, מקסימום לנסות ללכת על קרם פנים לעור רגיש דבר שאולי יתאיםציותר אחרי גילוח, שם המבחר יותר גדול, ניתן להשיגם ברוב המקומות ויש סיכוי רב יותר למצא מחירים טובים ומבצעים.

אם יש שאלות נוספות אשמח לנסות לענות.

רק לשם הבהרה, איני יועצת יופי או מקצוענית בעניין זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחורף כשמאוד מאוד קר, גב הידיים שלי הופף לנייר זכוכית ופוצע את עצמו (כמו איש זאב).

קרם ידיים Neutrogena, היחיד שבאמת מרפא ומשחזר את העור כמו עכשיו בקיץ עם הלחות.

ואני בכלל לא כוסית, אני נמנע מקרמים ומשתמש לפי הצורך.

מחזק.

המזגן באוטו הוא אוייב מספר 1.

אויר יבש ישירות לידיים, סכנה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה טוב שיש בפורום נשים שלא מתביישות להכניס "מילה או שניים" לשיחה.

כל הכבוד.

אישית לא משתמש בקרמים בכלל, אבל- במהלך השירות בצה"ל בתפקיד ימי, חויתי לא פעם יובש ואדמומיות רציניים בגלל הים והפרשי הטמפרטורות.

אחרי שימוש של כמה תכשירים כאלה ואחרים (נראה לכם שאני הזכור איזה lol) ההשפעה נראת לי זהה.

מי שבאמת רוצה התמקצעות בנושא הזה, כמו שאמרו אחרים מקודם, או לשאול את הנשים או את רופא העור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...