המלצה לרשת ביתית-שילוב של מודם ראוטר ומתאם רשת חשמלי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לרשת ביתית-שילוב של מודם ראוטר ומתאם רשת חשמלי


ymss69

Recommended Posts

שלום לכולם,

קצת הקדמה, בית קומה אחת בן 4 חדרים, 100 מטר מרובע סך הכל. בחדר אחד יושב מחשב נייח בו גם נמצא המודם ראוטר, חדר אחר (ממד) בו יש וPS3, שמטייל ברחבי הבית ולפטופ X201 תומך עם אנטנה תומכת N שגם מטייל ברחבי הבית, ראוי לציין שאני גולש על בסיס יומי מהמרפסת למרות שמרחק אווירי מהראוטר הוא 10 מטרים.

עד לא מזמן הייתי משתמש במודם מוטרולה 5100 של הוט בשילוב עם רואטר 6524 של אדימקס- השילוב הזה הניב לי מעל 20 ניתוקים ביום ברמה שפשוט לא היה אפשר לתפקד. לאחר וויכוחים עם הוט החליפו לי להוט בוקס שמשמש כמודם וכראוטר ביחד, כרגע משום מה הנייד מחובר תמיד על 54 והאייפד סובל מהמון ניתוקים.

כמה שאלות-

1. מה הדרך הנבונה ביותר לחבר בממ"ד כאשר הצרכים הם גלישה ומעט צפייה ישירה בHTPC ובנוסף חיבור לאינטרנט בPS3 למשחקים ברשת ולהורדת משחקים- יש לציין שקיום אין שום חיבור בממ"ד- חשבתי על מתאם חשמלי של DLINK מדגם 307 ומקסימום להוסיף סוויצ קטן.

2. האם הבעיה ברשת האלחוטית נובעת מכך שהראוטר בהוט בוקס לא מוצלח פשוט או מהגדרות לא נכונות?

3. האם כדאי להפוך את ההוט בוקס למודם ולוותר על פונקציית הראוטר, אם כן, האם כדאי לחבר את האדימקס שסבלתי ממנו בעבר מהמון ניתוקים או שם מה להתחדש בראוטר חדש- אם כן האם יש המלצות לראוטרים.

בפועל האופציה האלחוטית משמשת רק לגלישה בסיסית באינטרנט כאשר מחוברים האייפד הלפטופ ולפעמים הסמארטפונים שלנו.

אשמח לפתרונות,

יוסי.

עריכה:

אציין שקיימת אופציה בתוספת של לערך 200 שקל לקחת את דגם ה500AV של DLINK, שהוא בקצב תעבורה של 500 מגה ולא 200 כמו ה307, המצחיק הוא שמשום בה בביקורת גולשים בארה"ב ה307 מקבל ביקורת מצויינות בזמן שה500 מקבל ביקורת פושרות, השאלה העולה האם באמת כדאי להוסיף 200 שקל.


אשמח לקבל המלצות מאנשים שמשתמשים בהום פלאג או מאנשים שמשתמשים בהוט-בוקס.

הקפצה מותרת בתום 24 שעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...