118.90 ש"ח לתשתית בזק + ספק בזב"ל ל- 20 מגה זה מחיר טוב? - עמוד 10 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

118.90 ש"ח לתשתית בזק + ספק בזב"ל ל- 20 מגה זה מחיר טוב?


Shinshin

Recommended Posts

לא משהו מיוחד - להתקשר בתום התקופה של המחיר המוזל ולחדש למבצע כזה או אחר. כמו שהתרגלנו להתעלם ממחירי המשך בתום שנה של התקשרות (כי ידענו שבתום השנה נתקשר ויציעו לנו משהו נורמלי), צריך להתעלם ממחיר ההמשך בתום 3-4 חודשים, ולדעת שבתום תקופה זו נצטרך להתקשר שוב ולבחון את הדברים אז.

אני מבזבז איתם זמן רק מתוך נימוס :) המטרה היא תמיד להגיע לשימור הלקוחות. מה שכן, זו לא פעם ראשונה שאני שומע על ביטול ה-29.90 ומעבר ל-39.90, אני לא זוכר אם קראתי את זה פה או במקום אחר, אבל מה שהוא אמר היה מוכר לי, וזה מבאס. בסה"כ הוא אמר שהמבצע "נסגר" (עגת מוקדנים), כך שיכול להיות שאין סתירה בין זה שקיבלת בעבר לבין מה שהוא אומר. מתי בדיוק עברת לחבילה?

(הקריאה ללקוחות הוטנט לחלוק את חווייותיהם בעודנה עומדת...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 149
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני פשוט חדש בבזק. בהוט לא היה נהוג את כל המנהג הזה של כמה חודשים מוזלים ואחר כך שוב להתקשר. גם בבזק צריך להגיע לשימור?

התנתקתי מהוט ב- 14 באוגוסט, אבל דיברתי עם בחור בשימור כאשר חיברו אותי פיזית לבזק. זה היה בערך לפני שלושה שבועות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן.

שלושה שבועות זה בהחלט מספיק זמן בשביל ששניכם תהיו "צודקים". נראה מחר מול השימור. מה שכן, אני צריך להכין את עצמי אם לבקש להתנתק, כלומר אם אני מוכן או לא מוכן לשלם 40 ש"ח לבזק במקום 20 ש"ח להוטנט. ובינתיים אני לא שומע מלקוחות של הוטנט שיעזרו לי להחליט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההוצאה הנוספת היא שאני מקבל מודם-ראוטר VDSL שיעלה לי 10 ש"ח בחודש (לאחר חיוב-זיכוי 25-15, וסתם מודם אפשר לקבל בהשאלה חינמית כפי שנאמר כאן כבר).

מה הרווחת? עכשיו אתה נעול בבזק לשנתיים עם "החיוב זיכוי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה שאני נכנס ככה לדיון אבל אני באותו מצב ...

עוד מעט מסתיים לי הבנדל עם על 10 מגה , ורציתי לבדוק איזה מחירים יכולים להשיג למהירויות :

20MB / 30MB בזק

20MB / 30MB בינלאומי

המחירים הכי נמוכים אחרי "ריב" עם שימור לקוחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא בעמוד הקודם, אתה במצב שלי וזה בדיוק מה שכתבתי שם...

מה הרווחת? עכשיו אתה נעול בבזק לשנתיים עם "החיוב זיכוי".

א. אני רוצה מודם-ראוטר בכל מקרה, 10*24=240 ש"ח זה לא הרבה בשביל אחד כזה. ב. מעולם לא רציתי לעזוב את - זאת זוועה של חברה. ג. ברור לי שהמפה יכולה להשתנות מבחינה טכנולוגית, ואולי ארצה לעבור להוט או לחברה שלישית בנסיבות שאינן קיימות כיום, אבל אני לא מאמין שזה יקרה בשנה הקרובה. ואם עוד שנה אני אחליט שאני פשוט חייב לעזוב לחברה אחרת, אני לא באמת נעול - יישאר לי 300 ש"ח לשלם (בכלל לא מעט, אבל גם לא סוף העולם). בכל מקרה, לדעתי יש סבירות גבוהה מאוד שבזק תמשיך להצליח לשמור על תחרותיות טכנולוגית מול המתחרות. ד. אם מישהו יגיד שהוא קיבל אותו בחינם (לא את המודם בהשאלה), אני אתאכזב מאוד :) אגב, עד עכשיו הייתי "נעול" בחיוב זיכוי מלא של 20 ש"ח ל-36 חודשים על הדילינק שאחזיר להם...

40 ש"ח זה לא שווה. אם אתה לא תעבור בלב שלם להוטנט. אני זוכר אנשים שכתבו שהם מרוצים בהוטנט.

איך מגיעים בבזק לשימור? גם אומרים מילים קסם (אני רוצה להתנתק ;D )

הוט זה פשוט.. זוועת עולם. קשה לי מאוד לעבור אליהם בלב שלם. בטלוויזיה, בפלאפון, באינטרנט. לא משנה כמה הם זולים. אבל אולי זה מה שאעשה בסופו של דבר. בינתיים אני פשוט מצליח להוציא מחירים מצוינים מכל המתחרות שלה (200 ש"ח מיס בחבילה מפנקת, 50 ש"ח מאורנג' בחבילה מפנקת, ובזק אתה כבר יודע..). ובשנים האחרונות 014 היו הספק הכי טוב, הן בשירות והן באיכות.

פשוט מבקשים בנימוס. אני תמיד מנמק את השיקולים שלי והולך על דרך הנימוס, וזה עדיין לא הכשיל אותי. מקסימום אם זה לא יעבוד תמיד תוכל לעבור לאיומים וצעקות, אבל אין הכרח להתחיל בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכתבתי קודם: יש לבקש בנימוס. לא צריך לדרוש.

כשאתה דורש, אתה ישר יוצר אנטגוניזם בצד השני, מה שלא פועל לטובתך.

תלמדו להסביר כמו שצריך את המצב, תעשו סקר שוק, תסבירו מה אנשים אחרים מקבלים ותעמדו על שלכם.

אם נציג ראשון לא עוזר, תגידו תודה רבה ותנתקו.

תמתינו זמן מסויים ותתקשרו שוב, עד שתגיעו לנציג שמוכן להקשיב לכם!

זה כל הקסם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אני רוצה מודם-ראוטר בכל מקרה, 10*24=240 ש"ח זה לא הרבה בשביל אחד כזה. ב. מעולם לא רציתי לעזוב את - זאת זוועה של חברה. ג. ברור לי שהמפה יכולה להשתנות מבחינה טכנולוגית, ואולי ארצה לעבור להוט או לחברה שלישית בנסיבות שאינן קיימות כיום, אבל אני לא מאמין שזה יקרה בשנה הקרובה. ואם עוד שנה אני אחליט שאני פשוט חייב לעזוב לחברה אחרת, אני לא באמת נעול - יישאר לי 300 ש"ח לשלם (בכלל לא מעט, אבל גם לא סוף העולם). בכל מקרה, לדעתי יש סבירות גבוהה מאוד שבזק תמשיך להצליח לשמור על תחרותיות טכנולוגית מול המתחרות.

השאלה, האם זה לא עלול לפגוע ביכולת מיקוח עתידית מול שימור הלקוחות בסיום השנה הראשונה?! אני בדיוק נמצא בדילמה כזו...

עד עכשיו הייתי "נעול" בחיוב זיכוי מלא של 20 ש"ח ל-36 חודשים על הדילינק שאחזיר להם...

אם שילמת על הנתב (גם אם בצורה של חיוב זיכוי), למה שתחזיר להם?

פשוט מבקשים בנימוס. אני תמיד מנמק את השיקולים שלי והולך על דרך הנימוס, וזה עדיין לא הכשיל אותי. מקסימום אם זה לא יעבוד תמיד תוכל לעבור לאיומים וצעקות, אבל אין הכרח להתחיל בזה.

הוא שאל כיצד להגיע ל"שימור לקוחות" (הרי אין מספר או שלוחה שמפנה ל"שימור לקוחות").

עד עכשיו הייתי מבקש מנציג/ת "שירות לקוחות" להתנתק, ורק אז היו מעבירים אותי ל"שימור לקוחות".

האם ניתן פשוט לבקש בנימוס מנציג/ת שירות הלקוחות: "תעביר/י אותי לנציג שימור"?! זה עובד?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן עקרוני התהייה שלך הגיונית, אבל לדעתי הרצון שלהם שלא תתנתק הוא זהה (במיוחד של הנציג, שנפגע מבחינת תגמול אם מתנתקים ב"משמרת" שלו), כל מה שאתה צריך להיות זה רציני לגבי זה ומוכן לעשות את זה באמת, וגם לנמק את זה כמו שצריך. ברגע שאתה יודע על חבילות זולות שאחרים מקבלים, אני מאמין שהשאר מתגמד.

יש היגיון גם בתהייה של "למה שתחזיר את זה", גם על הנקודה הזו הרהרתי בעצמי. אבל אם תחשוב על זה, למעשה עד היום לא שילמתי עליו שקל אחד, ובסה"כ השלמתי שנה 1 מתוך 3. קשה לי לומר כמה בדיוק זכויות יש עליו, וכשקשה לי לומר, קשה לי להתווכח על זה... שלא נדבר על זה שאני לא חושב שזה משהו גמיש אצלם, אלא אם כן יבוא מישהו ויספר על חוויה אחרת.

התשובה היא כן, פשוט לבקש בנימוס עובד. לפחות עבורי, ויש לי את השיחות האלה מדי שנה כבר שלוש שנים, עם יותר מנותן שירותים אחד. כמובן שמידת ה"התנגדות" משתנה מנציג לנציג בהתאם לתפיסה שלהם את תפקידם, ובהתאם ליכולות השכנוע שלך, אבל זה +/- מחובתם להעביר אותך בסופו של דבר, כך שבמקודם או במאוחר בשיחה זה יקרה, גם אם תבחר שלא לצעוק. מסכים עם כל מילה של שינשין אגב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...