פורסם 2012 ביולי 2313 שנים שלום לכולם, החיבור שלי הוא 12MB תשתית הוט ספק נטויז'ן ולאחרונה התחילו נפילות בחיבור בצורה בלתי נסבלת, עכשיו בגדול בגלישה רגילה לא מרגישים את זה... מתי שזה הכי בא לידי ביטוי זה במשחקי רשת ששמים לב לקפיאה זמנית של המשחק(האייקון של נתק בחיבור עולה ככה שזה לא בעיה בחומרה)... מה יש לעשות עם דבר כזה? אני יכול להתקשר להוט\נטויז'ן ולהתלונן? הם ידעו על מה אני מדבר בכלל? אגב, ניסיתי להתחבר ישירות למודם ללא מתווך של ראוטר וכדומה וזה לא עזר... תודה!
פורסם 2012 ביולי 2313 שנים תתחיל מלבדוק עם התמיכה של הוט, שיבדקו את העוצמות של המודם מרחוק.במידה והם רואים שהכל תקין,ואתה לא רואה שהמודם מרסט/נתקע במהלך ניתוק, כנראה מדובר בפינגים גבוהים ולאגים שאתה מרגיש בעת משחקים עד לכדי ניתוק מהשרת, וכאן נכנס לתמונה ספק האינטרנט, אבל שוב תוודא שאין ניתוקים פיזיים (לוגים במודם/ראוטר שלך, לוגים מהספק אינטרנט, ובדיקת עוצמות בהוט)
פורסם 2012 ביולי 2413 שנים תעשה אורקה חשמלית לפני כל טלפון.כיבוי המחשב -> ניתוקו מהחשמל -> נסיון הדלקה ללא חשמל כדי לרוקן מתחים -> ובדוק שוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.