בעיה עם הRAM (וגם עם בערך עוד עשרה דברים) - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם הRAM (וגם עם בערך עוד עשרה דברים)


SUPER300

Recommended Posts

שלום,

לאחר שהרכבתי את חלקי המחשב שלי ולפני שהכנסתי אותם למארז, הדלקתי את המחשב לבדיקה והנורה האדומה שליד הRAM נדלקה (הלוח הוא Sabrtooth Z77. הנורה כמובן מסמנת שישנה בעיה). לחצתי על כפתור הMemOK! והמחשב נדלק אם כי הRAM לא עם ההגדרות הרצויות, וכל פעם שניסיתי לגרום לRAM לעבוד בהגדרות הרצויות- המחשב לא נדלק והייתי צריך לטעון הגדרות בטוחות עם כפתור הMemOK!.

לאחר מספר (רב של) פעמים שבהם ניסיתי לשדל את הRAM לעבוד במהירות הרצוייה (וכן, גם כשירדתי על הברכיים זה לא עזר) - קרה הגרוע מכל (לא, ליברמן לא נבחר להיות ראש ממשלה)- גם כפתור הMemOK! סירב לעזור. כל פעם שלחצתי ליו- הוא נכשל במילוי תפקידו, והנורה המשיכה לדלוק. אלא שלפעמים לאחר מספר נסיונות גם הנורה של הכרטיס מסך (VGA LED) נדלקה- מה שלא הגיוני, שכן הכרטיס מסך עבד מצויין לפני כן וכן החלפתי כרטיס מסך וזה גם לא עזר. אשמח להצעות לפתירת הבעיה...

בעיה שנייה: ניסיתי לעדכן את הBIOS דרך USB Flashback. הכנסתי את הדיסק און קי (פורמט FAT32- אמור לעבוד) ולחצתי על הכפתור. הכפתור הבהב למשך שניות אחדות ואז נשאר רצוף, מה שמרמז על כישלון חרוץ. כל פתרון, רעיון וזכרון (RAM)יתקבל בברכה. אה, ויישר כוח למי ששרד עד כה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...