התארגנות לקניה קבוצתית- כרטיס מסך Nvidia GTX670 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התארגנות לקניה קבוצתית- כרטיס מסך Nvidia GTX670


YairZ

Recommended Posts

שלום לכל חברי הפורום היקרים,

לאור בקשות מרובות לבצע קניה קבוצתית לכרטיס GTX670, החלטתי להרים את הכפפה ולבדוק כמה אנשים באמת בעניין- וכמובן כמה ניתן להוריד את המחיר של הכרטיס הזה.

לאחר דיבור עם מספר חנויות ויבואנים, נאמר כי המחיר המינימאלי עומד על כאלפיים (2000) שקלים, כאשר הורדה נוספת במחיר תלויה בכמות האנשים.

במידה ותהיה כאן מספיק היענות, אני מאמין שנוכל להוריד את מחיר הכרטיס עוד יותר.

שימו לב שמדובר על התארגנות לקניה קבוצתית- כלומר אני בודק לכמה אנשים זה רלוונטי בכלל והאם זה סיכוי לזה בכלל. אל תרשמו כאן "אני אקנה במידה והמחיר יהיה X" כי זה לא ילך- בחיים לא אוכל לאסוף כמות אנשים שרוצים- שלא נדבר על הצעות של מחירים לא ריאליים, נמוכים משמעותית.

אז רישמו כאן בכלל מי מעוניין בכרטיס זה, כאשר ככל הנראה המחיר יהיה נמוך יותר מאלפיים ש"ח. עד כמה נמוך? איני יודע. לאחר שאאסוף אנשים שרוצים, אבדוק עד לאיזה מחיר ניתן להוריד את הכרטיס הזה.

לגבי הדגם, מדובר על דגם סטנדרטי או עם , כאשר אם רוצים דגם עם קירור משופר- ככל הנראה הוא יהיה מעט יקר יותר.

הדיון הזה יהיה פתוח לזמן מוגבל ע"מ לבדוק היענות של אנשים. במידה ולא תהיה היענות גבוהה- לא נבצע קניה קבוצתית ונשים איקס על הכרטיס הזה (נכון לעכשיו).

רשימת האנשים (אני מזכיר- מדובר על רשימה של מעוניינים ע"מ שאוכל לבדוק את כמות האנשים הסופית ובכך לבדוק את ההנחה שיוכלו לתת לנו. - כמה שיותר אנשים, כך הסיכוי לקבל הנחה גבוה יותר, וכמובן הנחה גבוהה יותר).

* עקב יציאה של כרטיסים חדשים והנחה לא ממש משמעותית, הקניה תדחה עד אשר נראה את מצב השוק וקבלת הנחה משמעותית יותר מזו שקיבלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מצויין, הרשימה מתחילה להתמלא :xyxthumbs:

לכל החבר'ה שמתלבטים- אני מזכיר שככל שיהיו יותר אנשים שירצו את הכרטיס, כך הסיכוי לקבל הנחה גבוה יותר, וכמובן הנחה גדולה יותר.

כרגע המחיר שרשמתי הוא ראשוני בלבד ואני מאמין שעם כמות אנשים סבירה+ הוא יכול לרדת הרבה יותר.

כרגע יש 5 אנשים, שזה לא הרבה אך זאת בהחלט התחלה ועושה רושם שאכן יש התעניינות. אכן מדובר על כרטיס יקר, אך עם נצליח להוריד את המחיר יש סיכוי לא רע בכלל שהוא יהיה די משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...