ההתכתבות במייל מול קיריל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההתכתבות במייל מול קיריל


yanivnn

Recommended Posts

אני 24 במאי

אני יוצר איתך קשר שוב...בנוגע למארז שדיברתי איתכם שהקליפס של המסנן הגיע שבור...

דיברתי איתך אבל לא הרגשתי יותר מידי כוונה לעזור ואפילו הרגשה של התנערות... כמו כן דיברתי עם שלומי למחרת שלו דווקא כן הייתה כוונה לעזור אבל יש לו בוס מעליו... בכל אופן הוא אמר לי שתיצור איתי קשר אבל עבר כבר שבוע ואף אחד לא יצר איתי קשר...אני לא מבקש הרבה...קצת התחשבות ורצון לעזור... הייתי אמיתי והגון איתכם מהתחלה וגם ששאלתם אם המארז הורכב אמרתי שכן למרות שאני רואה שבדיעבד אולי היה עדיף להגיד שלא ולא הייתה לכם שום דרך להוכיח אחרת... המארז כמו כן כמובן עדיין חדש בלי רבב עליו... אני בסך הכל מבקש שתנסה לראות מה אתה יכול לעשות מול היבואן...אני לא רוצה מארז חדש כי אני כמובן גם מבין את הצד שלכם אבל נסה להבין את הצד שלי... אתה קונה מארז ב700 שקל ומקווה לקבל משהו תקין ואומנם כל השאר טוב אבל עדיין יש שני חלקים תקולים ואני לא אמור להשלים עם זה...מה שגם זה לא דבר שנראה לעין צריך לפתוח שתי דלתות בשביל לראות ולהגיע לזה... בכל אופן אני מצפה ממך לתשובה לעניין ופתרון לדבר הזה

בתודה וברכהcleardot.gif

קיריל 24 במאי

היי. אני בחול. אתן לך תשובה תחילת שבוע הבא.Sent from my BlackBerry® from orange


אני 24 במאי

שתיהיה לך נסיעה טובה ותחזור בשלום...{וכמובן תהנה}cleardot.gif[table][tr][td]30 מאיcleardot.gif[/td][td]

שוב אני 30 במאי

קיריל שלום...

אני יוצר איתך שוב קשר...בפעם הרביעית...

היום יום רביעי... אמרת לי שתיצור איתי קשר בתחילת השבוע...

אני לא מתכוון להתחנן אליך יותר ולפנות אליך יותר בנושא הנושא הזה...

הצעד הבא שלי הוא פרסום בפורום ומשם אני יחליט כבר מה לעשות...cleardot.gif

קיריל 30 במאי

שלום לך אין שום סיבה להתחנן - פשוט אני עדיין לא בעבודה בכל מקרה עם היית מקבל מוצר והיית מתקשר באותו יותר לעדכן אותנו שמארז שבור לא הייתה שום בעיה ברגע שמוצר מגיע ואתה מעדכן אותו בתור מפרט שלך בפורום - ואז יוצר קשר אחרי שבוע לעדכן אותנו שמארז לא תקין אין לי שום גבר לעשות בנידון במיוחד שאין שלך שום אפשרות להביא את המוצר לחנות והוא כבר נפתח והורכב אין לי שום בעיה שתפרס את זה בפורום - אני אשמח לקבל לינק לת'רד על מנת שאוכל להגיב בוcleardot.gif

אני 30 במאי

סלח לי אבל התשובות שלך ממש לא לעניין... דבר ראשון אמרת לי שתיצור איתי קשר בתחילת השבוע. דבר שלא עשית...איפה אתה נמצא ומה אתה עושה זה לא עינייני ואני גם לא יודע... היית אומר לי סוף שבוע, שבוע הבא זה משהו אחר אבל שאני אומר משהו למישהו אני עומד בו ועל אחת כמה וכמה אם אתה אדם שצריך לתת שירות..

לגבי המוצר.אם הייתי רואה את זה ביום הראשון תאמין לי שהייתי מתקשר ואומר לכם את זה...פשוט המארז שכב שבוע וחצי בבית מבלי שנגעתי בו. משום שלא היה לי זמן ועוד כמה סיבות. זה שעידכנתי את זה בתור מפרט- מה בכך? זה אכן המארז שלי וזכותי לעדכן ולרשום את זה היכן שבא לי. אני יחפור קצת בהודעות ואני יראה לי שרשמתי למישהו שהעיר לי על המארז {שהוא ראה במפרט בצד} שעדיין לא הרכבתי אותו....{למרות שאני לא חייב לך כלום}.

לגבי ההרכבה גם הייתי ישר למרות שאני רואה בדיעבד שאולי הייתי צריך להגיד שלא...

בכל אופן אני רואה מה שראיתי מהרגע הראשון... אין לך יותר מידי רצון לעזור..

חבל...בעיקר לך...

לגבי התרד מסתמא שהוא יהיה בפורום צרכנות...

לגבי לעדכן אותך אני לא חושב שאני אטרח...

אני בטוח שאתה כבר תופיע שם...cleardot.gif

אני 30 במאי

הא לך...

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=532767.msg4545250#msg4545250

רד קצת למטה...

הא לך...

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=532767.msg4545250#msg4545250

רד קצת למטה...

</blockquote>

וזאת הודעה מהיום שקיבלתי את המארז... http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=532213.msg4540129#msg4540129 אם תשים לב לתאריכים תראה שיש שבוע הפרש...הנה לך בברור גמור שהמארז שכב לפחות שבוע...

קיריל 30 במאי

להביא את המארז לחנות כדי שנוכל לעשות בדיקה עם יבואן שי לך אפשרות?cleardot.gif

אני 30 במאי

אני אצטרך לבדוק את זה... אני גר בצפון... והמארז הזה הוא לא הכי קטן וקל...

אם אני ירד שבוע הבא למרכז אז יכול להיות...אבל גם זה אני מבין מהדברים שלך שבספק...ככה שזה מוריד לי את הרצון להשתדל עוד יותר...

הצעתי את זה גם לך וגם לשלומי..פשוט לנסות לדברעם היבואן רק על החתיכת פלסטיק הזאת... זה נראה לי שגעון כל הסיפור הזה בשביל חתיכת פלסטיק מסכנה...שיעשה גם קצת מאמץ קטן אם אפשר לקרוא לזה ככה ויחליף תחלק המסכן הזה

אני 30 במאי

זה דבר שגם הסברתי לשלומי ואני יחזור על זה בשבילך שוב.. אם זה דבר שהיה נראה לעין תאמין לי שלא הייתי מרכיב את המערכת... צריך לפתוח שתי דלתות בשביל להבחין בזה... מאין לי לדעת שזה שבור?? התקנתי את המערכת באתי להוסיף מאוורר ואיך שנגעתי בזה ראיתי שזה שבור... ואם יש לך אפשרות להסתכל על מארז דומה ותראה את החלק ששבור תראה שלעשות שבר כזה צריך להיות אומן גדול...{ואני בכלל לא מדבר על הדלת הראשונה עם הקליפסים שאחד מהם דפוק...ואני אשמח אם תראה לי איך אפשר להרוס דבר כזה שאין אליו שום גישה}cleardot.gif

קיריל 30 במאי

]אם היה חלק חלופי לדבר הזה או היהלי או ליבואן מארז כזה מפורק/שבור הייתי עושה זאתבמקרה זה מדובר בהחלפת מארז משלמותו - ולכן צריך לשלוח אותו ליבואן על מנת לקבל תשובהcleardot.gif

אני 30 במאי

גם זה בספק גדול לפי המשתמע מהדברים שלך...

או בקיצור אין לי יותר מידי מה לעשות

אני 30 במאי

לדעתי זאת רק שאלה של שירות ורצון לעזור... כי זה בידיוק שתי דקות בשבילך לשגר לפה שליח של UPS שכבר יודע את הדרך לפה בעיינים עצומות והיה פה בשבועים האחרונים כמעט כל יום, לקחת את המארז לשגר אותו ליבואן ולהגיד לו שקיבלת מארז פגום ולגמור את כל הסיפור הזה...אבל כנראה שאין לך את זה. וחבל...cleardot.gif

קיריל 30 במאי

לא הייתה שום בעיה לעשות כך עם מארז לא היה מורכבאם הרכבת אותו ולא שמת לב כפי שאתה טוען לפגמים - אתה מוזמן להביא את המוצר עלינו - או לשלם לאיסוף של מוצרcleardot.gif

אני 30 במאי

תחשוב שאמרתי לך שהוא לא מורכב...

הוא חדש כמו שהגיע אין עליו חצי שריפה... אם אני מפרק את הכל חוץ מהקרטון החיצוני

לא הייתה לי שום בעיה לשלם את האיסוף אם היה לי ספק הכי קטן שאני צריך {אין לך מושג אם איזה אדם אתה מדבר} פשוט אין לי שום ספק שאני הוא זה שצריך לספוג את זה במקרה הזה. אני חושב שזה עונה למינימום של המינימום של המילה אחריות ושירות.

אני 30 במאי

מה עלות האיסוף?

קיריל במאי 30

הסבר פשוט מאד שילמת על משלוח? - לא כלומר אם הייתי מבקש ממך לשלם על האיסוף הייתה אומר שיש פה בעיה עם שרות יבואן בכל מקרה יראה שמארז היה בהרכבה עלות איסוף הינה 50 ש"ח - אם יש לך אפשרות אחרת להביא את המארז לחנות אין שום בעיהcleardot.gif

אני 30 במאי

מה זה שייך אחד לשני המשלוח היה חינם מלכתחילה והיה חלק מהדיל.

בכל אופן נתחלק באיסוף...אני בטוח שה 50 שקלים האלו לא יהרגו אף אחד מאיתנו...

שזה יהיה חצי פייר למרות שזה לא...

קיריל 30 במאי

ומשלוח חזור גם נתחלק חצי חצי? שמע אתה רוצה לקבל שרותתחשבו בהגיון - מוצר הורכב - היה בשימושמנסים לעזור לך אין לי בעיה שלא תשלם על כלום תביא אותו לחנות נשלח ליבאון - נעשה כל מאמץ להחליף לך אותו - תבוא לחנות תאסוף אותוcleardot.gif

אני 30 במאי

לדעתי לפי הצדק והאמת הפשוטה אתה אמור לספוג את הכל אבל אמרתי חצי חצי כי אני אדם יותר מידי טוב ומתחשב מטיבעי...

זה שאתה יודע שהמוצר הורכב זה בגלל שאני בן אדם ישר.{יכולתי להגיד לכם שלא ולהחזיר הכל למקומו ותאמין לי שלא היה שום זכר להרכבה} המוצר הורכב בלילה ולכן לא יצרתי קשר. למחרת התקשרתי אליכם. השימוש שבו הוא היה היה אפסי...זה שכל ההתנהלות עד עכשיו לקחה שלושה שבועות זה לא בגללי.

אם אני רוצה לקבל שירות?- אני צריך לקבל שירות. תאמין לי שאם זה היה תלוי בי הייתי מעדיף לא לקבל שום שירות ולא להגיע למצב הזה...ביינתים אני זה ששילמתי 700 שקל עבור המארז שאני חושב שכל אדם קונה משהו הוא מצפה להנות ממנו ולקבל אותו בשלמותו בפרט בסדר גודל כזה...וזה דבר לא הכי נעים לראות חלקים פגומים במארז כזה חדש...ועל אחת כמה וכמה שאני צריך להצדיק את עצמי ולהסביר את עצמי בכל מיני אופנים ולהיות ברגשה שעושים לי טובה יוצאת מגידרה לדבר שהוא מובן מאליו. אבל מה לעשות החיים הקצרים שלי לימדו אותי שיש גם דברים כאלו.

לגבי המשלוח... המינימום של המינימום אני חושב שהוא צריך להיות חצי חצי {שוב למרות שלדעתי אני לא צריך לספוג פה כלום} לגבי הגעה אני לא יודע עדין מה קורה איתי שבוע הבא אני צריך לראות

[/td][/tr][/table]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Yaniv Nahman Naar

31 מאי

kirill

עדיין אף אחד מהאנשים שלך לא יצר איתי קשר.

kirill@tms.co.il

3 יוני

אני

שלום לך

כפי שהבנתי מחברת שליחויות שליח היה במקום - ומארז לא היה ארוז

איסוף מבוטל נכון להיום

Yaniv Nahman Naar

3 יוני

Kirill

נכון...

חשבתי שהם דואגים לשמר אותו

בכל אופן ארזתי אותו עם שרינק כמה שכבות טובות...זה אמור להספיק אלא אם כן הולכים להתעלל בו במהלך ההובלה... דיברתי עם השליח הוא אמר לי שהוא ידבר עם המנהל שלו אבל אמר לי גם ליידע אותכם שלא תיהיה בעיה עם האישור

תודה

kirill@tms.co.il

3 יוני

אני

אתה רוצה להגיד לי גם שמארז ללא אריזה מקורית בכלל?

Sent from my BlackBerry® smartphone from orange

From: Yaniv Nahman Naar <nanah66@gmail.com>

Date: Sun, 3 Jun 2012 19:38:21 +0300

To: Kirill TMS.co.il<kirill@tms.co.il>

Subject: Re: איסוף

Yaniv Nahman Naar

3 יוני

kirill

כן

באותו רגע שפתחתי אותו זרקתי את הקרטון. בשביל מה לי לשמור קרטון כזה בבית?

Yaniv Nahman Naar

3 יוני

kirill

מתי שאני הבחנתי בחלקים התקולים הקרטון כבר היה באשפה

kirill@tms.co.il

3 יוני

אני

טוב שאתה אומר. במקרה זה לא ניתן לעשות כלום.

Sent from my BlackBerry® smartphone from orange

From: Yaniv Nahman Naar <nanah66@gmail.com>

Date: Sun, 3 Jun 2012 20:16:39 +0300

To: <kirill@tms.co.il>

Subject: Re: Re: איסוף

Yaniv Nahman Naar

3 יוני

kirill

אין לי מילים...באמת...

אני פשוט בהלם...

אף פעם הדבר הזה לא הוזכר לא ממך ולא ממני...

kirill@tms.co.il

3 יוני

אני

כי היה ברור לי שמוצר עדיין עם אריזה שלו

Sent from my BlackBerry® from orange

From: Yaniv Nahman Naar <nanah66@gmail.com>

Date: Sun, 3 Jun 2012 20:40:45 +0300

To: <kirill@tms.co.il>

Subject: Re: Re: Re: איסוף

Yaniv Nahman Naar

3 יוני

kirill

עבר כמעט חודש ימים היה ברור לך שהמוצר הורכב וחשבת לעצמך שאני ישמור חתיכת קרטון בגודל הזה בבית שבכלל לא היה ברור מה הכוונה שלך לעשות בדבר הזה??

אין לי יותר מה להגיד לך באמת...

השם שלך ושלך TMS נמחק אצלי בצורה טוטאלית... ותאמין לי שאני קשור לעוד בן אדם שניים שהם לקוחות טובים שלך.

כל פעם זה משהו חדש ועכשיו חתיכת קרטון ענקית שהייתי לשמור חודש ימים שבכלל לא ידעתי שיש פגם במוצר או מה יהיה בכלל

השב או העבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי רק כמה הודעות ראשונות והפסקתי, גם בגלל פורמט הטקסט וגם כי קיריל צודק (לפחות בהתחלה)

אני הזמנתי מהם מחשב, הוא הגיע מורכב הכל תקין ויפה, אך מה, הוא הגיע בלי כבל power לספק, התקשרתי באותו היום,

שלחו לי שליח ולמחרת הוא הביא לי את הכבל ללא כל תוספת תשלום.

אם הייתי מחכה שבוע ורק אז הייתי מתקשר (יש לי עשרות כבלים כאלו בבית), אתה חושב שהייתי מקבל את אותו השירות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי רק כמה הודעות ראשונות והפסקתי, גם בגלל פורמט הטקסט וגם כי קיריל צודק (לפחות בהתחלה)

אני הזמנתי מהם מחשב, הוא הגיע מורכב הכל תקין ויפה, אך מה, הוא הגיע בלי כבל power לספק, התקשרתי באותו היום,

שלחו לי שליח ולמחרת הוא הביא לי את הכבל ללא כל תוספת תשלום.

אם הייתי מחכה שבוע ורק אז הייתי מתקשר (יש לי עשרות כבלים כאלו בבית), אתה חושב שהייתי מקבל את אותו השירות?

היית מבקל כבר גם אחרי שבוע. גם עם כבר קיבלת כבר אבל אתה צירך עוד אחד - אז נפסיד 3-5 ש"ח על קבל

אם למארז של יניב היה חלק להשיג גם הוא היה מקבל אותו - אבל לספוג עלות מארז - אין שום הצדקה לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך עשית השוואה בין הדברים רק אלוהים יודע.

אתה משווה בין כבלר קומקום למארז פגום?? אין לי באמת יותר מה להגיד לך...

דבר שני קניתי מוצר... אני חייב להתקשר באותו יום?? המוצר שכב שבוע וחצי בבית מבלי שנגעתי בו. אני חייב להרכיב אותו ברגע שזה מגיע?? ברגע הראשון ששמתי לב לפגם התקשרתי.

לגבי לספוג עלות מארז... דבר ראשון מה לעשות דברים כאלו קורים ולפעמים מוצרים תקולים. אני שילמתי בעבור מוצר תקין, אתה שלחתי לי פגום {בידיעתך או שלא} אתה אמור גם להלחליף לי אותו. דבר שני אני בטוח שהיית מסתדר עם היבואן ולא סופג שקל אבל כמו שאמרתי הכל שאלה של רצון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שבמקה הנל קריל עושה כל מה שהוא יכול לעזור.

(אישית הייתי יכול לחייות עם קלפיסים שבורים)

שיקול דעת שהחנות עושה זה בהחלט נכנס לקטגורייה של סביר והוגן לאור המגבלות שאתה מציג פה .

אבל בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער, אבל זו לא דרך לערוך דיון בפורום :nono:

אחד המנהלים מוזמן לערוך.

אנחנו עובדים אצלך? כמה אתה משלם לשעה? :nixweiss: WTF?

אם אתה רוצה עצה והתייחסות אנא טרח לסדר את העובדות והטיעונים שלך באופן מסודר, תמציתי וברור ופנה בשאלות ברורות וממוקדות.

פנה אלי בפרטי עם נוסח הולם ואני אפתח את הדיון.

ננעל!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...