פורסם 2012 ביוני 2414 שנים http://www.amazon.com/gp/product/B004W2JL3Y/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=motherboard0a-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B004W2JL3Y
פורסם 2012 ביוני 2414 שנים וואו, זה בערך המחיר של 256 בארץ. מקווה שזה חלק ממגמת ירידת מחירים כללית שתגיע גם לארץ.
פורסם 2012 ביוני 2414 שנים יש גם זול יותר:http://www.buy.com/prod/crucial-m4-512gb-2-5-sata-iii-solid-state-drive-ssd/221150377.htmlמה הפואנטה? כן, בארץ יקר יותר.
פורסם 2012 ביוני 2414 שנים זה זול אבל נראה לי שתמיד עדיף להזמין בארץ ולא להתעסק עם מכס ומיסים ומשלוח מחו"ל וכל העיניינים האלה, חוץ מזה שניראה לי באמזון אי אפשר לקנות כל דבר ולהזמין לארץ, רק באיבי
פורסם 2012 ביוני 2514 שנים זה זול אבל נראה לי שתמיד עדיף להזמין בארץ ולא להתעסק עם מכס ומיסים ומשלוח מחו"ל וכל העיניינים האלה, חוץ מזה שניראה לי באמזון אי אפשר לקנות כל דבר ולהזמין לארץ, רק באיבי שלא לדבר על אחריות... בכל מקרה המחירים לא כ"כ זולים לעומת הארץ , דיסק של 256GB עולה שם 203$ (כ 790 ש"ח לפני מיסים ומשלוח לארץ שלא כלול) ובארץ 1028ש"ח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.