פורסם 2012 ביוני 1913 שנים לוח האם שלי DP55WB התקלקל בשנית.פעם שנייה שמתקלקלים הספק+לוח האם במקביל.נקנו בSKYPC.פעם ראשונה התקלקלו לפני שהחנות נסגרה והוחלפו צי'ק-צ'אק במסגרת האחריות.עכשיו סקייפיסי התאחדו עם זד מחשבים.דיברתי עם שירות הלקוחות של זד, מסרו לי שהם נותנים אחריות ללקוחות סקייפיסי, אבל את הלוחות של אינטל הם שולחים לאינטל בהולנד ועד שהלוחות חוזרים לוקח לפחות חודש וחצי.נראה לכם תקין? אשמח לעצות כי לחכות חודש וחצי זה לא נקרא אחריות זה לומר ללקוח - לך תקנה חדש. אני חייב את המחשב ללימודי תעודת MCITP ולהרצת מכונות וירטואליות, אני לא יכול לחכות חודש וחצי. כמו כן אם למישהו יש קומבינות עם אינטל או חנות שיכולה לעזור לקצר את הזמן (גם בהחלפה ללוח אחר) אשמח לשמוע.
פורסם 2012 ביולי 713 שנים נו אחי מה בסוף? יש חדש?אני מתחיל לחשוב שגם הלוח שלי תקול אחרי סדרת בדיקות שכללו את Memtest, Prime, Furmark וכד'.וכפי שאתה רואה בפרופיל, גם אני מחזיק בDP55WB..
פורסם 2012 ביולי 713 שנים לפי חוק תיקון זה עד 30 ימי עסקים אם לא תיקנו לך מחוייבים להחליף לך לחדש או להחזיר את הכסף.
פורסם 2012 ביולי 713 שנים http://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CCMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.moit.gov.il%2FNR%2Frdonlyres%2F7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3%2F0%2Ftak6468.pdf&ei=t__3T5PLE8aq0AXbtdn8Bg&usg=AFQjCNFr6nTf42DoSLJURjAKb-25ODa4aA&sig2=W-9u4YqRNKTXPQ9tJM1UxQ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.