פורסם 2012 ביוני 1913 שנים מילפורד, אם הבעיה תחזור ותיהיה חייב לממש אחריות, תוכל לפנות ל WD על כך שהיבואן מסרב לספק לך אחריות, ויש מצב שהם יעזרו לך. עשיתי את זה בעבר לפני שנים רבות. (היבואן יצר איתי קשר לאחר הפניה ל WD לתיאום החלפת הכונן)בנוסף, תמיד ניתן לתבוע את היבואן, כי חובתו לספק אחריות במידה והחנות לא קיימת.
פורסם 2013 במרץ 312 שנים מחבר רק רוצה לעדכן - הכונן פעל בסדר מאז.. עד היום.לפני כמה ימים/שבועות הוא התחיל להראות איטיות מסויימת, עד רמה שהוא כבר היה כמעט לא שמיש. בגלל שכבר מזמן כל התוכן שבו מגובה לי בכונן חיצוני, לא היתה לי בעיה פשוט לנסות לפרמט אותו. הפעם, הוא נתקע באיזור ה-90% והווינדוז עצמו התחיל להציג לי הודעות על זה שהכונן בצרות ושאני צריך לגבות את המידע וכו'.בקיצור.. כנראה שהכונן מת וזהו.הבעיה היא שיצאתי טמבל - האחריות על הכונן נגמרה לפני... בדיוק חודש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.