שאלונת בקשר למהירות מקס' של תוכנת המהרה... - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלונת בקשר למהירות מקס' של תוכנת המהרה...


pooowa

Recommended Posts

היי

במהלך התעללות הOC שעובר ה-FX שלי, מצאתי בפוקס את התוכנה שממהירה אותו, שבאה יחד עם הכרטיס (פאקינג באנדל יש לכרטיס הזה! ;) ), אקיצר המהירות המקס' בתוכנה (ASUS SMART DOCTOR) היא 280 ליבה 460 . סטוק 250\405

:-\

אז הקטע הוא שהכרטיס עובד די טוב במהירויות האלה, אבל ציפיתי להרבה הרבה יותר מהליבה :-\

רציתי לדעת האם יש איזשהו דרך להעלות את המקס' OC הזה, כי בתוכנות אחרות שיש לי בהן את האפשרות להעלות עוד הכרטיס אומנם עובד יציב על לופ 3DMARK2003 במהירות של יותר מ-280 (מהזכרונות בסה"כ אני מרוצה... לא רציתי הרבה יותר מהם), אבל כשאני מפעיל NFSU הוא נתקע או בהתחלה או באמצע, או שבהיילו הוא פשוט נכנס ויוצא אחרי שנייה.

אגב, בדקתי ומצאתי שהתזמון של הזכרונות (אמרתי את זה נכון? :P) הוא 4NS. איך הוא? האם זה משפיע רק על הזכרונות או רק על הליבה?

ועוד משהו, אצלי הדרייברים בכרטיס הם הדרייברים שקיבלתי עם הדיסק של הכרטיס, גרסה 43.45 (לפי ריוה טיונר), האם יש עדיפים לכרטיס? אם כן, מאיפה להוריד?

תודה לעונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד עם הריוה טיונר, כל השאלה שלי הבסיס שלה זה התוכנת המהרה של , שבאה עם הכרטיס (בדיסק שכלל עוד כמה תוכנות),

הקטע זה (בשבילך אני אומר שוב ;) ) שמעל למהירות ליבה המקסימלית של התוכנה שבאה עם הבאנדל, אם אני מעלה בריוה טיונר ל-285 ליבה (להזכירכם המקס בתוכנה של הוא 280) אז הוא עובד יציב אבל במשחקים הוא נתקע.

אני אשאל שוב, למישהו יש פיתרון שיכול להעלות לי את מהירות הליבה ושיעבוד ביציבות? כי אם בתוכנה המקס הוא 280\460 אז קשה לי להאמין שבעזר נוסף המקס' יעלה עוד...

עריכה:

מישהו יכול לומר לי האם הדרייברים בגירסה 5.3.0.3 טובים? כי ב- ORB כמעט לכל ה-FXים יש את הדרייברים בגירסה הזאת, ולי יש גירסה 4.3.4.0... ומאיפה אפשר להוריד אותם כי אני לא מצאתי לא בגוגל ולא באתר בית של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...