אם המהירות לא חשובה אז ה Buffer כן חשוב - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אם המהירות לא חשובה אז ה Buffer כן חשוב


X7-007

Recommended Posts

Network buffer measurements (?): Uplink 1400 ms, Downlink 60 ms We estimate your uplink as having 1400 msec of buffering. This is quite high, and you may experience substantial disruption to your network performance when performing interactive tasks such as web-surfing while simultaneously conducting large uploads. With such a buffer, real-time applications such as games or audio chat can work quite poorly when conducting large uploads at the same time.

זה מה שמקבלים באתר בדיקת רשת וביצועים של סוגים מסויימים בתקשורת http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/index.html בעיקרון מה שזה אומר כשאתם מעלים במהירות גבוהה אז במקום לקבל פינגים גבוהים יחסית באשר לשימוש נכון בתעבורה אתם תקבלו איבודי מידע לאורך זמן וכן שימוש גרוע ברוחב פס. יקח זמן עד ש-ה"טבעת" תתמלא ולכן הוא צריך לחכות למילוי ה Buffer שוב ושוב.

עכשיו השימוש יכול להשפיע מן הסתם על תוכנות צ'אט או מצלמה שכן אתם משתמשים ברוחב פס להעלאה וכן להורדה באותו הזמן אז במצב הזה באמת תוכלו להרגיש איטיות, קירטועים, ודיליי ארוך מאשר דיבור בצ'אט בכתב. במשחקים זה עשוי להשפיע אני לא יודע עד כמה אבל לזה מתכוונים שאפלוד אכן משפיע על שימוש במשחקי רשת לא בכוונה ישירה אלא בכוונה טכנולוגית שאפלוד דורש מהירות וכן שימוש נכון בפס רוחב למנוע דיליי נוסף. הצלחתי להוריד את ה MS ל 1300 אני לא יודע אם זה בגלל העוצמות של המודם אבל דיברו על זה שהמודם אחראי על זה שכן מישהו החליף ממודם ישן למודם ARRIS AG772 נדמה לי שכן פתר לו את האזהרה לחלוטין. אז לכל בעלי ה ADSL תריצו בדיקה שנראה אם יש הבדל בין הכבלים לבזק.אני כרגע עם ה HOTBOX כמודם גם כשאר בדיקה לבד ללא נתב אני מקבל אותו דבר שכן עם נתב גם. MPLS. אפשרי גם לבדוק את ה Recieve Buffer ו Transmit Buffer בכרטיס בהתאמה לביצועי הרשת זה יכול להשפיע ככה שזה אמור להיות כמה שיותר נמוך אבל לא נמוך מדי שכן זה יפגע בביצועי הרשת, במצב שלא יהיה מספיק זמן לקבל את המידע ולעבד אותו אז הוא יצטרך להתחיל סייקל Cycle נוסף וזה מאט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיר את האתר..

הUPLINK משתנה מדי פעם, אולי מחיבור לחיבור, אולי מיום ליום.. אבל לרוב נשאר בין 1400-1900

כל נסיון לשינוי הגדרות הרשת במחשב לא עזר לקבל תוצאה "תקינה".

אם תצליח, ספר לחבריך..

20mb 014 + .

Uplink 1900 ms, Downlink 170 ms

בדפדוף קצר בפורום של speedguild מצאתי משתמשים שטוענים כי win7 הוא מקור ה"בעיה" ושהוא מדווח על uplink גבוה.

ועוד תגובה של אחד האדמינים

It is somewhat subjective whether 520ms is high buffering... Especially with newer OSes that support newer "fast recovery" and "congestion avoidance" algorithms, such as CTCP.

לא יודע אם אלה (^^) רלוונטיים אבל בדקתי עכשיו 3 מחשבים ברשת (שניים עם WIN7 ואחד WINXP) והתוצאות היו דומות עם הבדל מינורי בDL link

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...