עבור לתוכן

שליחה דרך UPS, איך אני עושה את זה?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם, לפני מספר ימים יצרתי קשר על לוג'יטק בגלל שהG930 שלי הפסיקו לעבוד (לא מצליח להטעין אותם)

אחרי בירורים הם ביקשו שאני ישלח להם את המוצר על חשבונם כמובן וזה מה שכתוב:

Dear Matan,

Thanks for your response.

We would like to arrange a free of charge pick up of your product.

However, before we initiate the pick up process, we need to inform you of the entire process and ensure that you are in agreement with its requirements.

First we must ask for the address including contact details, where our courier service provider UPS can pick up the product during regular business hours, i.e., Monday through Friday from 8:00 AM to 6:00 PM. This can be your home address or work-place.

Kindly confirm the pick up address and contact details using the below form:

Street Address: *****

Apartment Number:***

City : *****

State : *****

Postal Code : *****

Country : *****

Home :*****

Mobile :******

Please note, if the pick up address differs from your residential address, we kindly ask that you supply both addresses.

As soon as we have confirmed your agreement and received the required address and contact details, you will receive an automated email from UPS within two business days including a confirmation from Logitech that the pick up has been issued.

Important: Certain email clients and online email providers incorrectly filter the UPS email as spam. If you have not received the UPS email within 48 hours of sending your confirmation e-mail, kindly check your spam folder.

The UPS email will contain detailed instructions, which we urge you to read carefully. The instructions will outline the need to safely and securely package the product yourself. You will also need to print* the documents provided through the UPS email, as these need to be provided to the courier. Finally you will need to follow the instructions on how to contact UPS to arrange a pick-up appointment during regular business hours, i.e., Monday through Friday from 8:00 AM to 6:00 PM, on the provided pick up address. Please note, that the provided pick up is only valid for ten days.

Once UPS has picked up the package, it will be shipped back to our designated location. Usually the shipping time is between 3-7 business days and once we receive your package we will process your support request further.

We would like to confirm that you understand and you are in agreement with the pick up, its requirements and the implied turnaround times.

We kindly ask that you reply to this email within a period of two weeks.

* If you do not own a printer, then the e-mail as well as the document containing the shipping label and instructions can be opened on any computer. This will allow you to print the label and instructions from the local library, internet café or friends and relatives. Unfortunately, we are at this time unable to provide you with a physical shipping label.

Please note; if we do not hear back from you within two weeks, we will assume that we were successfully able to resolve your support request and will set it to "solved". In this case, a survey will be sent to you to gather your feedback.

For reference purposes this is your support reference number ******** and if you would like to follow up, please simply reply using this link: http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/8045919/username*********

.

If you are asked for a password and do not have one yet, this means you do not have an account yet. In this case please use the "forgot username or password" under Log in to create a password.

Once again thank you for contacting Logitech Customer Care.

Kind Regards

Soner

Logitech Europe S.A.

Customer Care - Europe, Middle East and Africa

לאחר שאישרתי ואמרתי שאני מבין ורוצה לשלוח את המוצר לבדיקה, קיבלתי את האימייל הבא מUPS:

משלוח תווית

הודעה זו מיידעת אותך ששולח של UPS שלח תווית אלקטרונית.

באפשרותך להדפיס תווית זו ולהשתמש בה כך שתיכלל במשלוח היוצא, או כך שתישלח לנמען. התווית תהיה זמינה למשך 30 ימים.

הערה: בעת אחזור התווית להלן, אנו נספק לך הן תווית UPS Returns והן חשבונית מסחרית, אם השולח המקורי הכין את החשבונית.

הצג UPS RETURNS הוראות תיעוד

אחזר את התווית שלך.

תאם איסוף

קבל את הקבלה

אתר את מיקום סניף השירות הקרוב ביותר

חפש מידע נוסף על החזר המשלוח

מה אני עושה? המון תודה לעוזרים!

פורסם

אורז את העכבר,

מצלם את החשבוניות והכל ושם בערמה.

מדפיס את השטר מטען שקיבלת מUPS ומדביק על האריזה.

לוקח את החבילה + המסמכים לסניף UPS או מתקשר אליהם שיבואו לעשות איסוף.

פורסם
  • מחבר

יש צורה מיוחדת לארוז את העכבר?

קיבלתי הרבה דברים בקובץ PDF, מה בדיוק עלי להדפיס?

איזה חשובנית צריך לצלם? הכוונה לקבלה?

מה הכוונה במסמכים? כל מה שהדפסתי?

זה עולה כסף לעשות איסוף?

תודה רבה

פורסם

במקרה היום צריכים לאסוף ממני חבילה באותה צורה כמו שאצלך מUPS. עקרנוית יש דף עם ברקוד עליו שכתוב כל פרטי המשלוח וכיו"ב זה מה שצריך להדפיס ואני ממליץ שתתקשר לUPS לברר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים