עבור לתוכן

תביעות יצוגיות כנגד גולן טלקום ו-HOT מובייל

Featured Replies

פורסם

על רקע תקלות הניוד הרבות והקושי בהשגת מוקדי השירות של גולן טלקום ו-HOT מובייל, זה היה רק עניין של זמן עד שתוגשנה התביעות היצוגיות הראשונות כנגד שתי החברות. את דעתי על הנושא כתבתי כאן - http://www.netcheif.com/blog/?p=2293. מעניין לשמוע מה דעתכם.

  • תגובות 33
  • צפיות 7.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם כותב שורות אלה חווה עיכוב של כ-5 ימים בניוד הקו שלו לגולן טלקום, אך יחד עם הביקורת שלי כלפיהן, אני עדיין חושב שיש לתת לחברות החדשות הזדמנות שנייה. אחרי שנים בהן קיטרנו כולנו על החברות הוותיקות, מן הראוי לשפוט את החברות החדשות לאורך זמן ולא לחרוץ את דינן אחרי פחות מ-3 שבועות מתחילת פעולתן. אין זו הפעם הראשונה שחברה חדשה מציעה תוכנית אטרקטיבית ומפתה וטועה בהערכת ההצלחה שלה. הענשת החברה על כך שהיא באה לטובת הצרכנים, היא בבחינת שפיכת מי האמבטיה ביחד עם התינוק המשתכשך בה.

אמרת את הדברים בעצמך בצורה הברורה ביותר.

נדמה לי שהתביעות הנ"ל הם או של תובעים במקצוע שזה מה שהם מחפשים כל הזמן איך לעשות מליונים על חשבון הענקים או שדי נדמה לי שהתביעות מעודדות ע"י החברות הוותיקות שרוצות להאט את הקצב המסחרר של החברות החדשות ובכל דרך אפשרית

אבל למה להתעכב על זה! אפשר להתקדם הלאה, הכח שלנו הוא בפורומים, משום שמול בית המשפט הציקלופי הציבור כושל כבר שנים רבות

פורסם

לדעתי זה לא צודק.

נכון שהם עשו טעות שפתחו את הבסטה לפני שהיו ערוכים לכך ב100%. אבל הם עשו זאת על מנת לקדם הוזלה בשוק, וביסוסם מבחינה כלכלי על מנת לקדם ולשרש את התפתחותם בשוק התקשורת (מי אמר שהם חושבים רק על האזרח הקטן).

חבל להתנפל על חברות שרק מנסות הכנס לשוק על מנת לעשות בו תחרות.

אם מישהו היה צריך לשמור אל תקשורת, היה צריך להשאר בחברות הישנות שמספקות את התשתית שלהם כבר שנים.

פורסם

זה היה ברור שהחברות הגדולות יעשו להם את המוות. רוב התקלות נובעות מניוד המספרים שבצורה כזו או אחרת צריך לעבור דרך החברה הישנה, שיעשו הכל כדי שהתהליך יתעקב או שלא יעבור בהצלחה כלל.

נקווה שהם ישרדו את זה.

פורסם

שיעשו במענה שלהם משהו מאוד פשוט

לחץ 1 לבעיות של סים פרי

לחץ 2 לבעיות ניוד.

פורסם

יש משהו כזה

רק שאחרי כ2 דקות המתנה מתקבלת ההודעה הבאה:

"נציגינו עסוקים כרגע בפניות קודמות, אנא נסה במועד מאוחר יותר" והשיחה מתנתקת

וזה לא משנה מתי בין 8 בבוקר ל21:30 תנסה, התוצאה זהה

פורסם

עורכי הדין הללו אולי צודקים אבל הם ממש לא חכמים. כדי להרוויח כסף ופרסום הם מוכנים לסכן את כל המהפכה הסלולארית ולפגוע בהמון אנשים. זו חמדנות בצורתה הגרועה ביותר.

פורסם

אני חושב שאיבדנו קצת פרופורציות- נכון, אנחנו לא "אוהבים" את החברות הישנות.

נכון, "גולן" שברה את השוק ובגללה היו ירידות המחירים.

נכון, יש לנו אינטרס שהחברות החדשות ישרדו בשביל תחרות (על- פניו בכל אופן).

נכון, הם רק "עלו" לאויר וצריך לתת להם תקופת חסד (קצרה).

בנוסף, על פי מה שנאמר בתקשורת על החברה שלהם בצרפת, והצהרותיו של מיכאל גולן, הם לא יעלו מחירים.

אבל, לבקר את זה שמבקרים אותם? ברצינות? איך הגענו למצב שהיינו בו אם לא פסיביות? (והיעדר רגולציה, אבל אם היה "רעש" הייתה רגולציה).

הם לא יפלו, לא בקרוב בכל אופן. ולעומת זאת הלחץ שמופעל עליהם יגרום להם לעשות את עבודות הייעול, אבל מהר.

הם לא היו צריכים לעלות כל כך לא ערוכים (ולתת בכך "תחמושת" לחברות הוותיקות).

ולפני שסוקלים אותי על דברי כפירה גילוי נאות, אני מתכנן בשבועות הקרובים לעבור לגולן טלקום (רק מחכה לראות אם העניין הזה של אשכרה לדבר בסלולרי יבוא על פתרונו).

פורסם

אבל, לבקר את זה שמבקרים אותם? ברצינות?

יש הבדל בין ביקורת לבין תביעה יצוגית.

הם לא יפלו, לא בקרוב בכל אופן. ולעומת זאת הלחץ שמופעל עליהם יגרום להם לעשות את עבודות הייעול, אבל מהר.

מניסיון רב, כאשר יש לחץ מההנהלה למהר איכות המוצר הסופי נפגעת.

הם לא היו צריכים לעלות כל כך לא ערוכים (ולתת בכך "תחמושת" לחברות הוותיקות).

מסכים לחלוטין.

פורסם

יקים, איכות המוצר הסופי לא טובה, לכן התביעה.

זה שהם הגישו תביעה לא אומר שהם יזכו.

אם הם יזכו, כנראה מגיע להם (כרגע יכול להיות שחלק ניכר מהבעיות קורה שלא באשמתם).

השורה התחתונה היא שמדובר בחברה שמוכרת שירותים, לא המשיח בן דוד (אפילו לא בן יוסף).

בסופו של דבר, אני שמח שהציבור מפתח קצת תודעה צרכנית, זה כשלעצמו חשוב יותר מחברה זו או אחרת.

פורסם

יקים, איכות המוצר הסופי לא טובה, לכן התביעה.

אין לנו ויכוח על זה אבל כבר כתבתי לעיל על ההבדל בין להיות צודק ולהיות חכם.

בסופו של דבר, אני שמח שהציבור מפתח קצת תודעה צרכנית, זה כשלעצמו חשוב יותר מחברה זו או אחרת.

גם על זה אין לנו ויכוח. כל שאני אומר הוא שבהתחשב בתפקיד החשוב שהן ממלאות במהפכה הצרכנית הזו כדאי היה לתת להם 100 ימים של חסד.

פורסם

מדובר בתובע ייצוגי סדרתי שמחפש כסף קל.

סוג של שיטת מצליח.

פורסם

15 שנה חברות הסלולר עושקות את הציבור, ולפני חודש נכנסו חברות חדשות שמציגות מחיר בלתי נתפס ביחס למה שהיה. עכשיו הציבור רוצה לתבוע את החברות החדשות שהן לא עומדות בעומס של עדרי ישראלים שלא מסוגלים לחכות עוד חודש-חודשיים שהעסק יתאקלם.

:kopfpatsch:

גילוי נאות: גם אני בסלקום וגם אני רוצה להתנתק מהם.

פורסם

הפתיע אותי טוקבק מס 7 מהכתבה של netchief בעמוד הראשי (שגם הוא טוקבק ממקום אחר):

טוקבק שקראתי:

"לצערי אני מאשר כי החברות הגדולות מאחורי הצעדים הללו

איש יח"צ, משרד כלשהו (04.06.12):

שלוש החברות הגדולות שכרו שירותיהם של משרדי יח"צ ופרסום רבים (ביניהם משרד בו אני עובד)

הן הקימו חפ"ק משותף (!)- ובו הן מתאמות צעדים (משותפים) למלחמה במפעילות החדשות.

על הכוונת - בעיקר גולן טלקום.

אל תאמינו לתגובות שאתם רואים בדף הפייסבוק של גולן טלקום. למעלה מ-50 אחוזים מהתגובות שם הן יוזמה של משרדי הפרסום והיח"צ.

נשכרו לצורך כך טוקבקיסטים בתשלום, מעצבי מדיה ועוד.

כמו-כן, נרכשו סימים באופן חוקי - על מנת לשוות תוקף אמיתי לתלונות (כולל מספרי הזמנה וכו`)

החברות גם מפעילות עומס טלפוני מכוון על מוקדי השירות של החברות החדשות (מרכזיות רובוטיות יוצרות עומס מכוון על מוקד השירות)

אז נסו להיות בבקשה קצת יותר חכמים.

כי ככה זה.

כשהמניות צוללות, מוכנים לעשות הכל."

נכון, זה טוקבק (הכוונה לזה שמילף ציטט) ויש להתייחס אליו בחשדנות. אבל אם בכל זאת הדבר הזה נכון, ולו במעט האחוזים, הרי שגולן לא ישרדו דבר כזה ללא התערבות של משרד התקשורת - אולי גם המשטרה (יצירת עומס מכוון על מערכת הוא סוג של מתקפת denial-of-service בפעם האחרונה שבדקתי).

פורסם

כיוון שדעתי לא השתנתה בעשרים הדקות האחרונות, אני פשוט אצטט את הטוקבק שלי (+תיקון שגיאות הקלדה):

מוכנים לדפוק את כולם בעבור בצע כסף. עד שסוף סוף קמות פה חברות שעלו על הפוטנציאל האדיר של "לא נזמבר את הצרכן, ואז אולי הוא יהיה מרוצה יותר", וכבר עושים עליהם עליהום. והכי מרגיז, כל הרווח הזה, שהולך בעיקר לעורך הדין המסואב הזה, וליוזם המהלך, שאני מאחל לו שיתבעו את צורתו העקומה, מנסים להרוויח את הכסף הזה בתואנה שאנחנו אמורים להרוויח כאן.

מזמברים לנו את הצורה שנים, וכשסוף סוף מישהו בא לעזור לנו קצת, מנסים לעשות לו את אותו הדבר.

וכל זה בחסות:

סלקום- ככה זה כשאוהבים (לשלם)

אורנג'- העתיד נשמע מצויין, העתיד נשמע כמו חשבון הבנק שלך

פלאפון- הרשת (העושקת) המהירה בישראל

[/r]

אני לא אתן שהמנוול הזה ישתמש בי בכדי לדפוק אותי למען הרווח שלו. איפה בורחים מהיצוגית הזאת לכל הרוחות?!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים